Linkre kattintva, elérhető az írás (ha van link persze)
Február
Rambo (2008) - 10/9
Cloverfield (2008) - 10/7
The Eye - A Szem (2008) - 10/5
DoA - Élve vagy halva (2006) - 10/4
Rush Hour 3 - Csúcsformában 3 (2007) - 10/6
I Am Legend - Legenda Vagyok (2007) - 10/8
Ghost Rider - Szellemlovas (2007) - 10/3
We Own the Night - Az éjszaka urai (2007) - 10/10
Smokin' Aces - Füstölgő Ászok (2007) - 10/7
RIZE (2005)
Hitman - A bérgyilkos (2007) - 10/6
Freedom Writers - Gettósztorik (2007) - 10/7
No Country for Olda Men - Nem Vénnek Való Vidék (2007) - 10/10
Transformers (2007) - 10/5
Jumper - Hipervándor (2008) - 10/5
Sweeney Todd (2007) - 10/6.5
Into the Wild - Út a Vadonba (2007) - 10/8
A hónap legjobb filmje: Nem Vénnek Való Vidék
A hónap legrosszabbja: Szellemlovas
A hónap (negatív) csalódása: Hipervándor
A hónap meglepetése: Út a Vadonba
Március
Alvin and the Chipmunks - Alvin és a Mókusok (2007) - 10/4
The Air I Breathe - Lélegzet (2007) - 10/8
Semi-Pro - Fél-profi (2008) - 10/2
Day Zero (2007) - 10/6.5
The Kingdom - A Királyság (2007) - 10/7.5
The Nines (2007) - 10/9
A hónap legjobb filmje: The Nines
A hónap legrosszabbja: Fél-profi
A hónap (negatív) csalódása: Fél-profi
A hónap meglepetése: The Nines
Április
Vantage Point - 8 Tanú (2008) - 10/6.5
The Mist - A köd (2007) - 10/9
Charlie Bartlett (2005) - 10/9
Welcome Home, Roscoe Jenkins - Vad Vakáció (2008) - 10/3
Southland Tales (2006) - 10/10
Nim's Island - Nim Szigete (2008) - 10/6.5
A hónap legjobb filmje: Southland Tales
A hónap legrosszabbja: Vad Vakáció
A hónap (negatív) csalódása: -
A hónap meglepetése: Charlie Bartlett
Május
August Rush (2007) - 10/7.5
Diary of the Dead - Holtak naplója (2008) - 10/6
Never Back Down (2008) - 10/7
Teeth - Mély harapás (2007) - 10/3
Superhero (2008) - 10/2
One Missed Call - Nem fogadott hívás (2008) - 10/2
El Orfanato - Az árvaház (2007) - 10/9.5
Hot Fuzz - Vaskabátok (2007) - 10/8
Strange Wilderness (2008) - 10/6.5
Kiss Kiss Bang Bang - Durr, durr és csók (2005) - 10/10
Renaissance - Reneszánsz (2006) - 10/7.5
Into the Wild - Út a vadonba (2007) - 10/8.5
The Heartbreak Kid - Ágyő, nagy Ő (2007) - 10/3
Good Luck Chuck - A kabalapasi (2007) - 10/7
Speed Racer - Totál Turbó (2008) - 10/4
21 - Las Vegas ostroma (2008) - 10/5
The Nanny Diaries - Egy bébiszitter naplója (2007) - 10/8.5
What happens in Vegas - Míg a jackpot el nem választ (2008) - 10/6.5
Street Kings - Az utca királyai (2008) - 10/7
It's all gone Pete Tong! - Nesze neked Pete Tong! (2004)
Man from Earth (2007) - 10/7
The Last Man on Earth (1964) - 10/7
In Bruges - Erőszakik (2008) - 10/10
Waitress - Pincérlány (2007) - 10/7
Invasion - Invázió (2007) - 10/6.5
Forbidden Kingdom - Tiltott Királyság (2008) - 10/8
A hónap legjobb filmje: Durr, durr és csók
A hónap legrosszabbja: Nem fogadott hívás
A hónap (negatív) csalódása: Mély harapás
A hónap meglepetése: Erőszakik
Június
Candy (2006) - 10/10
Hotel Rwanda - Hotel Ruanda (2004) - 10/9
Chronicles of Narnia: Prince Caspian - Narnia krónikái: Caspian herceg (2008) - 10/5
The Prestige - Tökéletes Trükk (2006) - 10/8.5
Be Kind Rewind (2008) - 10/7
Blood Simple - Véresen Egyszerű (1984) - 10/10
Afro Samurai (2007) - 10/5.5
The other Boleyn Girl - A másik Boleyn Lány (2008) - 10/5.5
The Happening - Az Esemény (2008) - 10/3
Snatch - Blöff (2000) - 10/8
A hónap legjobb filmje: Hotel Ruanda
A hónap legrosszabbja: Az Esemény
A hónap (negatív) csalódása: Az Esemény
A hónap meglepetése: Be Kind Rewind
Július
Á l'intérieur (2007) - 10/9
Zombie Strippers (2008) - 10/1
Kung Fu Panda (2008) - 10/7
Inside Man - A Belső Ember (2006) - 10/8
Babel - Bábel (2006) - 10/9
Casino Royale (2006) - 10/9
The Bank Job - Banki meló (2008) - 10/7
Harold and kumar Escape from Guantanamo Bay (2008) - 10/6.5
Truman show (1998) - 10/9.5
Wristcutters - A Love story (2007) - 10/8.5
Young People Fucking (2007) - 10/10
Pathology (2008) - 10/4
WALL-E (2008) - 10/8.5
You don't mess with the Zohan - Ne szórakozz Zohannal! (2008) - 10/1.5
A hónap legjobb filmje: Truman Show
A hónap legrosszabbja: Zombie Strippers
A hónap (negatív) csalódása: Pathology
A hónap meglepetése: Young People Fucking
Augusztus
Raising Arizona - Arizoniai Ördögfióka (1987) - 10/7
The Dark Knight - A Sötét Lovag(2008) - 10/9.5
The fast and the furious - Halálos Iramban (2001) - 10/5
Batman: Gotham Knight(2008) - 10/4
The last castle - Az utolsó erőd (2001) - 10/6.5
Fool's Gold - Bolondok Aranya (2008) - 10/4
Redbelt(2008) - 10/7.5
Szegény embert az Amish húzza - For Richer Or Poorer (1997) - 10/7
No Man's Land: The Rise of the Reeker (2008) - 10/1
Mirrors - Tükrök (2008) - 10/4
Star Wars: Clone Wars (2008) - 10/5
Vejedre ütök - Meet the Fockers (2004) - 10/7
A hónap legjobb filmje: A sötét lovag
A hónap legrosszabbja: No Man's Land: Rise of Reeker
A hónap (negatív) csalódása: Mirrors
A hónap meglepetése: Redbelt
Szeptember
Hellboy 2 (2008) - 10/6.5
Trópusi Vihar - Tropic Thunder (2008) - 10/7
Hancock (2008) - 10/6.5
Deception - Szex telefonhívásra (2008) - 10/7
The Hottie and the Nottie - A Dögös és a dög (2008) - 10/1
Spider-man 2 - Pókember 2 (2004) - 10/8.5
A hónap legjobb filmje: -
A hónap legrosszabbja: The Hottie and the Nottie
A hónap (negatív) csalódása: Hellboy 2
A hónap meglepetése: -
Október
Little Miss Sunshine - A család kicsi kincse (2006) - 10/9
Eagle Eye - Sasszem (2008) - 10/4
We Are Marshall - Több, mint sport (2006) - 10/7
Midnight Meat Train (2008) - 10/6.5
Babylon A.D. (2008) - 10/4
Donnie Darko (2001) - 10/9.5
Rundown - Az Amazonas kicse (2003) - 10/8.5
The Art of War - A harc mestere (2000) - 10/5
The Art of War II: Betrayal - A harc mestere 2: Az árulás (2008) - 10/3
I, Robot - Én, a Robot (2004) - 10/7
Invincible - Legyőzhetetlen (2006) - 10/7
[REC] (2007) - 10/9
Pineapple Express - Ananász Expressz (2008) - 10/7.5
Taxi 2 (2000) - 10/7
Control (2007) - 10/9
All the boys love Mandy Lane (2006) - 10/6
Ils (2006) - 10/7
Frontiére(s) (2007) - 10/6
Quarantine (2008) - 10/6
A hónap legjobb filmje: Donnie Darko, így, sokadik nézés után is
A hónap legrosszabbja: A harc mestere 2: Az árulás
A hónap (negatív) csalódása: Quarantine
A hónap meglepetése: Control - A család kicsi kincse
November
Burn After Reading - Égető bizonyíték (2008) - 10/7
How to Lose Friends & Alienate People (2008) - 10/6
The Thing - A Dolog (1982) - 10/8
Butch Cassidy éa a Sundance kölyök - Butch Cassidy and the Sundance kid (1969) - 10/10
Madagaszkár 2 (2008) - 10/5
ATL (2006) - 10/6.5
Disaster Movie - Katasztrófafilm (2008) - 10/1
Taken - Elrabolva (2008) - 10/8
Cassandra's Dream - Kasszandra Álma (2007) - 10/7
A hónap legjobb filmje: Butch Cassidy és a Sundance Kölyök
A hónap legrosszabbja: Katasztrófafilm
A hónap (negatív) csalódása: nem volt ilyen
A hónap meglepetése: Elrabolva
December
Transporter 3 - A Szállító 3 (2008) - 10/4
Twilight - Alkonyat (2008) - 10/4
Boy A (2007) - 10/8
Punisher: War Zone (2008) - 10/3
Milk (2008) . 10/9
Resident Evil: Degeneration (2008) - 10/6
The Nightmare Before Christmas - Karácsonyi Lidércnyomás (1993) - 10/9
Seven Pounds - Hét élet (2008) - 10/6
Sunshine - Napfény (2007) - 10/7
.45 (2006) - 10/5
Love Actually - Igazából Szerelem (2003) - 10/8
Slumdog Millionaire (2008) - 10/9
Scoop - Füles (2006) - 10/7
A hónap legjobb filmje: Milk
A hónap legrosszabbja: Szállító 3
A hónap (negatív) csalódása: Hét élet
A hónap meglepetése: Boy A
Általam leginkább várt filmek, idén.:
Sunday School Musical (kultfilm lesz ez, öcsém)