Hirdetés

2010. szeptember

A hónap legjobban várt filmje:

Pancser Police (The Other Guys)

Friss kommentek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

10/0 (1) 10/0.0 (3) 10/0.5 (1) 10/1 (19) 10/1.5 (3) 10/10 (44) 10/2 (14) 10/2.5 (6) 10/3 (20) 10/3.5 (7) 10/4 (27) 10/4.5 (6) 10/5 (25) 10/5.5 (7) 10/6 (48) 10/6.5 (24) 10/7 (72) 10/7.5 (27) 10/8 (67) 10/8.5 (33) 10/9 (68) 10/9.5 (18) 100 kedvenc film (5) 100 pocsék film (5) 18as karika (1) 1979 (1) 1982 (3) 2002 (1) 2003 (2) 2004 (4) 2005 (9) 2006 (19) 2007 (56) 2008 (147) 2009 (89) 2010 (21) 70es évek (4) 80as évek (17) 9 (1) 9/10 (1) 90es évek (12) adaptáció (1) ajánló (11) ajánló/ (1) akció (119) animációs (31) anime (4) australian open (2) ázsia (7) az ev lemezei (1) bábfilm (1) belga (1) bergman (1) bűnügyi (5) butler (1) cannes (2) casting (2) cinepécs (1) coen (1) comingsoon (9) cyberpunk (1) dán (5) díjátadó (1) dínós (1) dokumentum (5) dráma (164) drogos (1) dvd kritika (1) elemzés (2) életrajzi (3) előzetes (19) énblog (4) erős idegzetűeknek (1) erotikus (1) etc (1) exploitation (1) fantasy (17) fasság (1) február (1) felhúzós (1) fesztivál (3) film (537) filmdzsungel (1) film noir (5) fincher (1) firth (1) foci (9) francia (12) friday night lights (4) friss (4) gagyi (3) gála (2) gépház (36) gilliam (1) guy (1) gyu (1) háborús (14) harcművész (8) harry potter (1) hayao miyazaki (1) hellókarácsony (1) hellokarácsony (2) himym (3) hírek (1) holmes (1) horror (118) hp (1) hps (1) ingyen (2) iszonyatjó (1) james bond (2) jean (1) kaland (24) karácsony (3) karrier (2) katasztrófa (5) kedvcsinalo (1) képregény (5) képregényfilm (23) klasszikus (3) klub (1) könyv (7) középszar (1) közvetítés (1) krimi (28) kritika (507) különvélemény (1) lehúzós (2) live (2) liveblog (1) magyar (12) magyarországon nem forgalmazott (1) májkülbéj (1) meg ne nézd (7) mese (1) mix (1) moore (1) moveast (1) moziba ne (1) moziünnep (2) mtv (1) muse (1) musical (6) napjaink (3) negyedik évad (1) nickelback (1) nolan (1) norvég (1) nosztalgia (1) oscar (3) park (1) peckinpah (4) polanski (1) poszt apokaliptikus (1) premier (1) radio (9) remake (7) reno (1) reznor (1) ritchie (1) road movie (3) robertdowneyjr (1) rob reiner (1) rodriguez (3) romantikus (55) romero (6) rövid (1) rövidfilm (6) sci fi (71) sorkin (1) sorozat (14) south park (6) spanyol (5) sport (9) svéd (1) szar (2) szatíra (2) szavazás (1) széria (1) szörnyfilm (6) tarantino (5) témázós (1) tenisz (3) tévé (12) thriller (72) tim burton (1) tom cruise (7) toplista (14) történelmi (3) trailer (5) trash (4) twitter (2) überszar (30) v (1) vámpír (7) vendégblogger (17) vendégposzt (1) video (1) videójáték (4) videoklip (15) vígjáték (110) wááá (1) western (18) woody allen (1) wuxia (1) zene (67) zen film (2) zombi (8) Sok címke

Mindenki számít!

NetworkedBlogs

The Expendables (2010)

2010.08.29. 20:02 - VVega

23 komment

2006-ban kezdődött az a folyamat, aminek csúcstermékét idén augusztus 13-tól láthatják a szerencsésebb helyre született mozirajongók. Akkor Stallone több, mint 20 év kihagyás után ült vissza a rendezői székbe, hogy újra a ringbe küldje legismertebb karakterét. Nem meglepő módon mindenki körberöhögte, hogy mit akar még nagypapa korban és egy ilyen szinten tragikusan rossz ötödik rész után kihozni Rocky-ból? Sőt, szintén érthetően egész sokan az év égését, megalázódást vizionáltak. Aztán bemutatták az első rész tematikáját követő, kikezdhetetlenül korrektnek, és a sorozat abszolút méltó zárlatának bizonyuló Rocky Balboa-t. Majd rá két évre érkezett a gyöngyvásznakat nagyon régen nem látott mértékben naturális, old school akciókkal szétszaggató (John) Rambo, aminek nem csak a dzsungel zúzdája, de utolsó képsorai is hibátlanok. Stallone megtanult akciófilmet rendezni,  mégpedig úgy, amire ugyan jelentős igény mutatkozik, de rajta kívül manapság szemmel láthatólag senki sem képes.  Nos, ebben a hónapban megérkezett a csatamezőkre mesterremeke. Az Expendables ugyanis lazán az év akciófilmje, a közelébe sem érhet semmi.

Ha egy film konkrétan úgy kezdődik, hogy Dolph Lundgren belezős-falhoz csapódós stílusban szó szerint ketté lő egy wannabe Jack Sparrow afrikai kalózt, ott már komoly gond nem lehet. Ezzel pedig rögtön el is érkeztünk az Expendables két legkomolyabb fegyvertényéhez. Minden egyes szereplő legenda, ha másfél órán keresztül minigolfoznának, abban is több tökösség és izgalom lenne, mint a Szupercsapat, a Salt ügynök, a Vasember 2 és a Vesztesek bosszúja összeadott hárommal felszorzott négyzetre emelt végösszegében. Az akciók pedig folyamatos orgazmussal érnek fel. Dinamika, őserő, cafatokra tépő brutalitás, gyors, remek koreográfia és 68 MÁV vagonnyi kilőtt lőszer. Ráadásul még a humor is működik, ha épp nem pofozzák, akkor hangosan röhögős egysorosokkal osztják egymást az arcok. Bruce Willis és Arnold Schwarzenegger Stallonéval közös pár perce pedig valószerűtlenül zseniális, a Terminator belépője erősen könnyezős pillanatokat eredményezett számomra. Sly és Statham remekel, Li lerúg mindenkit, Rourke még színészkedik is, a baltaarcú Eric Roberts tökéletes ellenfél, David Zayas a karibi diktátor maga, a pankrátor/UFC erősítés rokkol, Lundgren aláz, de nem ám, mint a Tökéletes DVD katonában, hanem igazából. Valamint a szerelmi szálak gyakorlatilag virtuális jelenlétükkel mindössze minimális időt vonnak el. Ehhez jönnek a jó zenék, mint például a Thin Lizzy és garantált a 90 percnyi múltidézős végigmosolygós élvezkedés.

Kibaszott jó film na. Csak remélni merem, hogy Stallone még sokáig szállítja nekünk ugyanilyen kedvvel és szenvedéllyel ezeket a földbedöngölősen zúzós múltidéző akciókat. Imádkozzunk együtt a komoly mozis, majd DVD-s, kölcsönzős bevételekért, illetve ha már nem hagyták nekünk, hogy ott nézzük meg a filmet, ahova való, akkor legalább a korongot vegyük majd meg. 10/10 a pontszám, nincs miért levonni.

A bejegyzés trackback címe:

https://halfpecssquad.blog.hu/api/trackback/id/tr562256562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2010.08.30. 08:45:06

Stallone hihetetlen. Nem csak az év, hanem az utóbi évek akiófilmjét hozta össze, mert ilyen AKCIÓFILM már nagyon régen nem készült. Nagyon jól szórakoztam.
Várom a folytatást.

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2010.08.30. 09:25:56

Nocsak, nem hittem volna hogy ez ilyen jó lett, moziban megéri? Vagy a másik megoldás is megfelel?

VVega · https://debugme.eu/ 2010.08.30. 16:26:56

@ChrisDry: most úgy néz ki, hogy október közepén jön a mozikba. Ha kibírod addig, akkor szerintem érdemes várni rá, annak ellenére is, hogy már tökéletes minőségű verziók is vannak. Az írásban foglaltakat szó szerint vedd, a történet nullás, a hangulat és a zúzás fullos.

Spawn85 2010.08.31. 11:45:17

10/10 egyértelmű, nem is kérdés. Ahogy desmondwallace is fogalmazott, ez AKCIÓFILM, így csupa nagybetűvel.

Valószínű (sőt, BIZTOS :) ) megnézem majd szinkronnal is.

Természetesen jöhet a folytatás is. :)

Nostro · http://www.flickr.com/photos/terraflex/ 2010.08.31. 19:20:26

Még véletlenül se gondoljátok, hogy kötelező nyavalygás végett írom azt amit írok, de egyszerűen nem értem.
Sok szennyet néztem meg a videokorszakban, sok akciófilmet is, tehát azért talán sejtem milyen is egy igazi 80-as évekbeli akciómóka. Az Expendables valóban akciófilm, de egy-két jelenetet, és a hatékony marketinggépezet által elhintett üzenetet leszámítva semmi nem utal arra, hogy ez egy vérbeli, régimódi akciómozi volna. Én egyetlen egy, tipikusan a hősidőket idéző beállítást nem láttam, nem éreztem az egysorosok rövid, de masszív helyzetfeltáró feszültségét, erőltetett volt minden próbálkozás arra, hogy a csapat kevésbé jelentős tagjait nüansznyi jelenetekkel tegyék emlékezetessé. Zavaros, rossz értelemben megmosolyogtató párbeszédek követték egymást, mégpedig úgy, hogy a végére az embernek olyan érzése támad, hogy talán kihagyott egy részt. És ugye tudjuk nem direkte grindhouse klónról van szó.
Kétszemélyes móka ez a film. Stallone és Statham biztos élvezték meg élvezik, de én bizony kínos CGI tűztől, még kínosabb CGI házrobbantástól, és hatáskeltő embertrancsírozástól nem érzek semmiféle nosztalgiát. Nincs semmiféle céltételező motívuma egyik gyilkosságnak sem. Halomra halnak az emberek, mint például a Kommandóban, a Delta Force 2-ben, vagy sok rossz "vietnámos" filmben, de mivégre? Az előbbi filmekben, volt egy végső cél, egy olyan érték ami miatt megérte leteríteni több száz embert. De ebben... fröcsög a vér, hullanak a végtagok, mindössze a látvány kedvéért. Semmiféle elégtételt nem éreztem amikor láttam őket darabokra hullani. Bármelyik elbaszott akciófilmben hihetőbb fő gonoszokat láthatunk mint ebben a filmben, ez egy semmilyen alak, jelenlétének súlya nincs. Esetében sem éreztem semmit amikor kinyiffant.
A 80-as évek akciófilmjei nem az önelégültségtől megrészegült öregedő rendező/főszereplő egyszemélyes hadjáratát jelentette, és még csak nem is azt, hogy hülyének kell nézni a nézőt, még akkor sem ha az csak robbanásokat és lassított golyószórózást akar látni izzadt bicepszekkel.
Szerintem kínosan rosszul sikerült ez az egész film, ezt bizony egyből DVD-n kellet volna kiadni.
Én inkább megnézem még egyszer Rambo 4-et, vagy akár a Miami Vice-ot, mert azok tényleg tudják mindazt amit az Expendables kapcsán emlegetnek, és nem csak mímelik azt.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.09.01. 12:22:33

@Nostro: A Miami Vice szerintem nagy nulla volt, pedig én anno néztem a sorozatot is. A Rambo 4 pedig korrekt munka volt, de nem tettem le a hajam tőle. És még jó, hogy nem DVD-n jelentették meg a The Expendablest:) De mint tudjuk ízlések és pofonok...inkább nézd meg még egyszer a Miami Vice-ot

Nostro · http://www.flickr.com/photos/terraflex/ 2010.09.01. 16:27:17

@koimbra: Utolsó mondatodban remélem csak a verbalitás hiánya miatt érzek cinizmust.
Igen, inkább nézem meg még egyszer az elképesztően profi és határozott Miami Vice-ot mint a, szerintem félresikerült Expendablest.
Megjegyzéseddel nagyon közel járunk kedvenc fordulatomhoz, ami az "egyébként is szubjektív dolog a kritika" című mondattal történő takarózás. Nos, egy példát ha megengedsz arra vonatkozóan, hogy vannak objektíve leírható elemek egy filmben, és remélem nem nézel hülyének a példa jellege miatt. Tehát, lehet valakinek szép és formás például egy BMW7-es, lehet valakinek túl nagy, lehet valakinek pont jó, de méretei, mint például szélesség, hossz vagy teljesítménye leírható mindenki számára érthető és elfogadható mértékegységgel, cm, m meg köbcenti... ilyenek. Tehát olyan tényezőkkel dolgozhatunk ami már képezheti összehasonlítás alapját más járművekhez, akár az autóipar egészéhez képest. Magát az ízlést is le lehet kutatni, de az már más. A filmek is egy adott történelmi, gazdasági, kultúrtörténeti közegben jönnek létre, mindegyik filmtípusnak, zsánernek megvan a maga által kijárt vagy kidolgozott motívumrendszere, ami sajátja lesz. Javítsál vagy javítson ki valaki ha tévednék. Ha valaki azt mondja, hogy lesz egy vérbeli 80-as éveket idéző filmalkotás, akkor szerintem joggal várom el, hogy az akkor élő kifejezési formákat (zene, beállítások, személyiségek) viszontlássam, vagy azok modern megfelelőjével találkozzak. Azt hiszem ez talán jogos és helyénvaló elvárás, főként ha mindenki aki látta és dicséri erre utal "nosztalgiafaktor" és "vadalmavigyor" kifejezésekkel.
Lehet, én nem látom, és akkor mondjátok el, de hol van ebben a filmben bántóan egyszerű, de tisztán látható erőviszonyok koncentrációja? Hol van az a végső és mindenki által elfogadott emberi érték, ami miatt le kell zúzni egy egész hadsereget? Hol vannak az egyszerű és a papírmasé karakter sajátját maradéktalanul kifejező vicces szokás vagy megjegyzés? Lassított felvételben robbanástól elől a kamera irányába futó alak volt-e? Baltával faragott társadalmi vagy emberi üzenetről már nem is beszélve.
Persze, biztos rohadt nehéz összerakni egy olyan filmet, ami 80-as évekbeli hangulatot áraszt vagy az akkor jellegzetes motívumokat dolgozza fel, de ettől függetlenül szerintem nem kellene bedőlni az izzadságszagú vicctákolmányoknak és a tengernyi széttrancsírozott hullának, csak azért mert a híre megelőzte a filmet, beígérve, hogy ez biz' 80'-as lesz nagyon. Mindezt sajnos tetézi a tömeg, önmaga által gerjesztett pszichózisa.
Az meg már egy teljesen másik kérdés, hogy úgy általában milyen trendek vagy ellen trendek hívták életre ezt a zűrzavaros és minden ízében nehezen érthető filmet, amit ráadásul furcsa idézőjelbe tett az utolsó másfél két perc. Vagy például, hogy Stallone életművében milyen helyet foglal el? Oké, ezek egyfajta szempontok, de amivel hypolva volt és van abban én semmi 80-ast nem látok, azon túl, hogy korosodó, hajdanvolt akciósztárok is szerepelnek benne és rendszertelenül marháskodnak.
Konkrét példákkal, összehasonlítással és magyarázattal szerintem meggyőzhető vagyok, de jelenleg nem látom azt amit Ti emlegettek. Bocs ha hosszú voltam.

VVega · https://debugme.eu/ 2010.09.01. 19:12:51

@Nostro: lehet, hogy nem viseli magán a '80-as évek stílusjegyeit, ebben nem is szeretnék vitatkozni veled, két év kivételével nem éltem az adott évtizedben, és abból sem sokra emlékszem :D És noha ugyan az összes említett filmet láttam, később megnézve őket azért nem ugyanaz a feeling.

Nem ellened irányul, de igazából ezt a vonulatot majdnem lényegtelennek is tartom. Az Expendables-ben hatalmas jó cast jött össze, nálam emiatt már alapból pluszpontokkal indul a vetélytársak ellen. Hát még egy olyan évben, amikor a műanyag akciós A-Team, az arcpirítóan gyenge zúzásokkal rendelkező Vasember 2, vagy pedig a girhes 3. osztályos fiúcska módjára futó Angelina Jolie jelenti a konkurenciát. Stallonéék nem szarakodnak, jön az őserő, és odaver. Ez az, ami szerintem régóta hiánycikk a vásznakról, ezért is élveztem annyira. A CGI lóláb persze kilóg néha az effekteknél, de boldogan legyintettem rá. Én kárpótolva voltam érte. A gyilok tempója pedig pont jó, vannak pillanatok, amikor épphogy nem vált át túl gyorsba, de az az épphogy mindig ott volt. És persze hogy nincsen semmiféle üzenet, most őszintén szólva melyik '80-as évekbeli kult akciófilmnek volt? Ehhez jön még hozzá a működőképes humor, én jókat tudtam nevetni rajta. Szóval még sok ilyet szeretnék látni :)

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2010.09.01. 19:39:14

VVega valami más filmet láthattál, ez eddig az év egyik csalódása! Rambo szintű gyilokszámláló, bárgyú mentsük meg a nőt történettel, pár kiöregedett színésszel, rettenetesen gyenge történettel, szuper zsoldosokkal akik soha sem halnak meg... és 6000 katonát kinyírnak egy bordatörés nélkül... Egyedüli rész, amiért nem lett 1/10 az a 3 perces schwarzenegger-es rész... miatt 2/10. Pocsék egy film, az A-Teamben több realitás és poén volt...

VVega · https://debugme.eu/ 2010.09.01. 20:21:40

@ChrisDry: azt hiszem szóltam :)
Persze, hogy Rambo szintű gyilokszámláló, mivel a Rambo filmek kurvajók! :D Ettől ezt kell várni, ez ezt hozza, nem ellened irányul, de pont le se 'om a történetet, ez nem arról szól, semmi szükség ennél komolyabb bonyodalmakra. Megértem, hogy miért nem tetszett, rétegfilm, ez tény.

fumar sharif (törölt) 2010.09.02. 22:18:37

ez a bejegyzés kedvet csinált a filmhez. megnéztem és azt tanácsolom a poszt szerzőjének hogy nem kéne beszívva filmet néznie... vagy nyugodtan csak ne az alapján ítélje meg és írjon belőle "kritikát"... különös tekintettel a "Bruce Willis és Arnold Schwarzenegger Stallonéval közös pár perce pedig valószerűtlenül zseniális" szósorra amit a látottak alapján úgy módosítanék hogy rengeteg lehetőséget rejtő szituáció és önmagában is zseniális ötlet el lett BASZVA de nagyon! és nostro minden szavával egyet értek...

VVega · https://debugme.eu/ 2010.09.02. 22:21:38

@fumar sharif: szóval akik nem a te szavaidat és véleményedet szajkóznák vissza egy posztban, azok inkább ne is írjanak, ugye? :)
Minden szavamat fenntartom, kurvára élveztem a filmet, sajnálom, hogy te nem.

Spawn85 2010.09.02. 22:40:36

@ChrisDry: Nekem pont ezek tetszettek benne. :) Mint ahogy a régi akciófilmekben is: Totál mellékes sztori, főhős egyedül elintéz egy hadsereget karcolás nékül..stb..stb...
Amúgy szerintem az "A-Team"-ben sem volt több realitás, de ezen nem fogunk összeveszni.

@fumar sharif: Mindenkinek más tetszik. A cikk írójának bejött a film, neked nem. Ennyi.
Olyan film meg úgysincs, ami mindenkinek tetszene.

Ha már itt szóba került a "Miami Vice", én nem mondom azt, hogy rossz volt, de annyira nem jött be nekem sem.

fumar sharif (törölt) 2010.09.03. 09:13:23

@VVega: felesleges az elképzeléseidet belemagyarázni a szavaimba sztem ezt nem írtam sehol, és anélkül is könnyedén védhetnéd a szavaidat... de külön is megnyugtathatlak: szerintem is mindenkinek joga van ahhoz hogy baromságokat írjon a netre,csak azt tanácsolom hogy kis kannabiszlevélkével jelöljétek a poszt mellett, vagy alatt hogy így 10/10 amúgy meg 2/10. tudod mint az x a hirdetéseknél... különben félrevezető. ez mostanában a mániám :) de lehet hogy tökre tévedek és csak más az ízlésünk. egyébként örülnék ha olyan lenne a film amilyennek leírtad mert tényleg kedvet csináltál, de csak nyomokban tűnt úgy mintha ugyanazt láttuk volna...
@Spawn85: "Olyan film meg úgysincs, ami mindenkinek tetszene." - eddig csak halottam olyan emberről akinek a Star Wars(nyilván a 4-5-6) ne tetszett volna ;)

Spawn85 2010.09.03. 12:56:51

@fumar sharif: Én viszont ismerek olyan embert, akinek a Star Wars (4-5-6) nem tetszett. ;)

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2010.09.04. 09:11:30

ez valami elbaszottul durvajo volt, eddig az ev legtokosebb filmje siman, akcioorgia, Stalone megtanult profin rendezni, amit vallal a film, azt maximalisan hozza, a Schwarci-Brusz-Szlaj jelenetnel kesz voltam
@fumar sharif: novessz tokot ;)

fumar sharif (törölt) 2010.09.05. 08:13:25

@madcows: nyilván szövegérési problémáid vannak, vagy nem az én kommenteimre reagálltál? no mindegy is....

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2010.09.05. 12:52:09

@fumar sharif: nem kell azt komolyan venni, azert volt ott a smiley, azt hittem leesik

fumar sharif (törölt) 2010.09.05. 22:00:28

@madcows: akkora tökeim vannak hogy nem maradt hely a humorérzéknek...

A$trin 2010.09.08. 15:13:59

Megnéztem én is ezt a remekművet, és ahhoz képest hogy mekkora isteni magaslatokba lett emelve, ehhez képest rohadtul nem akkora nagy szám. Az akciók jók benne, az tény, de olyan érzésem volt a film második felében mintha az események csak random követnék egymást, nem volt értelme semminek. Pl: Dolph Lungren a végén mit jópofizik ott amikor lelőtték, és úgy lett volna értelmes ha meghal... Másrészt a nagy szupersztár szereplők kb semmit nem csináltak a filmben.. Jó persze hogy Swarci meg Willis csak vendégeskedtek kb, de azért Rourke-ra varhattak volna több szerepet is. Szóval nem volt rossz ez a film, de a 10/10től nagyon messze van. 10/7nél többet nem tudnék adni rá...
Üdv!

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2010.09.09. 00:54:49

Nagyon nem tetszett és egyáltalán nem adta vissza azokat a 80-as éveket. Kétszer megnéztem. Másodjára szenvedtem, hol van ez a "régi" filmektől?! Sajnálom, de még a Rambo négy is klasszisokkal jobb volt. Nagyon erőltetettnek tűnt. Olyan mintha csak azért is megmutatom, hogyan kell egy akciófilmet megcsinálni. Nem jó ez így, nagyon hibás és gáz az egész.
Pedig elsőre még magamra erőltettem azt a mosolyt, hogy tetszik, de a vége után azt mondtam, hogy nagyon régen láttam ennyire nem jó filmet. (azért láttam) Nem akarom többet látni, és örülök, hogy nem moziban láttam.
Azért ne vegye ez el a kedvét senkinek a mozitól!!

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.09.19. 12:01:49

Alig várom már, hogy jöjjön magyar mozikba. Biztos, hogy a premier napján megnézem.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2010.11.01. 00:04:16

hm, azért 10/10 kicsit sok neki, mondjuk ha egy-két kevésbé ismert arc elhullott volna, vagy Willis is ott nyomul, esetleg lehet valamit látni a rángatózó kamerától, akkor igen, de így azért messze nem tökéletes, sajnos, a Rambo 4 után én azért kicsit jobbat vártam, persze élveztem, meg minden, de azért lehetett volna sokkal jobb


süti beállítások módosítása