január
Terminator 3 (másnaposan, elsején 10/6)
Tökéletes katona 3 (10/1)
Bombaszakértő (The Hurt Locker: top 3 háborús filmben benne simán. 10/8)
Harry Brown (Michael Caine-féle vendetta. 10/8.5)
Hullámhegy (Swept away: Guy Ritchie legrosszabja. 10/3)
Egek ura (Up in the air 10/9)
Út a vadonba (Into the Wild: Huszadszorra is konstans kedvenc, ezért 10/10)
The messenger (Egy vágtába nehéz befogadni. 10/7)
Doctor Parnassus és a képzelet birodalma (10/9)
Lolita (Talán Kubrick egyik leggyengébbje, de így is 10/7.5)
The Road (10/8.5)
2001:Űrodüsszeia (10/9.5)
Antikrisztus (Lars von Trier ezúttal öncélú, felesleges és unalmas, 10/5)
Sherlock Holmes (Semmi Holmes, vagy Ritchie, csak stílusos akció, 10/7)
Fantastic Mr. Fox (Az év legjobb animja, 10/9)
Nyócker (Érdekes külcsíny, zavaróan kaotikus és értelmetlen belső 10/3)
Pánik (Meglepően fogyasztható volt, 10/7)
Big Fish (A vége durván fölhozza, de így is csak 10/7)
Shrink (Kevin Spacey bazijó, klassz darab 10/8)
Kalandpark (Kicsit jobb, mint az átlag tinivígjáték 10/6)
Hajsza a föld alatt (Travolta újra filmben, élvezhető akciómozi 10/7)
Az Apoklapiszis lovasai (He7edik kopi, ami picit logikátlan, de Quaid klassz 10/6)
Anakonda 4 (Katasztrofálisan átgondolatlan igényteleség, de viccnek, részegen jó 10/2)
Hercegnő és a béka (Átlagos Dizni, így könnyen 10/8 :) )
Precious (Idegesítő, de 10/6 alá nem megy)
Pí (Aronofsky elsője, úgy néz ki, mint a Stalker, csak fogyaszthatóbb 10/8)
A Serious Man (Coenék utolsója, nekem mégegyszer nézős valsze, mert így csak 10/7)
Whip it (Kihagyott sanszokkal tarkított kliséhalom, ami helyenként azért csillan 10/5)
Szezon (Hatalmas csalódás Török Ferenctől 10/3)
Szigórúan bizalmas (Alapvetően jól megírt krimi, egy hangyányit talán el lett nyújtva 10/7)
Ennyi a január, 30 db.
február
Brothers (Megreked a Messenger és a Hurt Locker között, mindezt zavaróan amerikai középszinten. 10/6)
Tetro (Rétegfilm, azaz nem mindenki szereti az ilyesmit, én igen, de a vége káosz 10/8.5)
Farkasember (Abszolút csalódás 10/5)
Fehér szalag (Okoskodós, szájbarágós, felesleges, de szép 10/6)
Nagymenők (Genszterfilm. Ennyi. 10/8)
A nagy Lebowski (Továbbra is 10/10)
Crazy Heart (Nem olyan rosszul induló, de annál rosszabbul végződő 10/6)
Engedj be! (Nem passzol 10/6)
Black Dynamite (Extrém stílustanulmány 10/9)
Percy Jackson... (Olyan, mint a vámpíros, de legalább nem veszi magát komolyan 10/3)
Fish Tank (Jól néz ki, de nagyon unalmas 10/6)
Közben vége a februárnak, ez 11 darab. Elkezdődött az egyetem.
március
Rambo-First Blood (Furcsán rövid cselekmény, gyakorlatilag folyamatos akció, nyakhaj 10/7)
John Rambo (Ugyanaz gyakorlatilag, mint fentebb, csak nyakhaj helyett erőszak van sok 10/6)
Capote (Néhol picit érdektelen, de egyébként príma film. PSH priceless 10/8)
Viharsziget (szinte hibátlan 10/9)
Éhség (Jó és szokatlan dinamikájú életrajzi dráma 10/8)
Terrorbolygó (Perverz módon jó film 10/8.5)
A Faun labirintusa (Jóval gyengébb, mint amire emlékeztem 10/7.5)
Az ördög ügyvéje (Reeves még színész volt. Jóféle 10/8)
The secret of Kells (Fantasztikus animáció, ami nálam, igaz szorosan, de megveri a rókát 10/9)
Kontroll (Minden bizonnyal a legjobb magyar film jelenleg, így aztán kijár a 10/10)
From paris with love (Csinos akciók, Travolta egyszer-kétszer mókás 10/5)
Wolf Creek (Sértően unalmas, elvileg slasher 10/2)
Koccanás (Török Feri visszatér, egy igen jól sikerült kísérlettel 10/8)
Ryan közlegény megmentése (Egyértelműen az elmúlt jópár év legjobb háborúsa. Kicsit néha sok az amerika. 10/9)
Bibliothéque Pascal (Elmentünk egymás mellett 10/6)
House of the devil (Erős suspense, ócska végkifejlet. Klassz korrajz 10/6)
Everybody's fine (Giccses De Niro 10/7)
Alice csodaországban 3D (Disney szétverte és a utólagos 3D sem menti meg 10/5)
Kecskebűvölők (Jobb, mint vátam, bár a karatkerkezelése igénytelen 10/7)
9 (Ronda, és kicsit egyszerű. De legalább steampunk. 10/5)
20 lett a március.
Április
Rémálom az Elm utcában (Alap horror movie, ami mára ugyan elavult, de 10/7)
Rémálom az Elm utcában 2 (Erősen romló tendencia kezdődik 10/4)
Rémálom az Elm utcában 3 (Apróbb javulás 10/5.5)
Rémálom az Elm utcában 4-6 (A szint közel azonos a második résszel, átlagosan 10/5)
Bajnokok reggelije (Többek szerint klassz, szerintem rémesen idegesítő 10/5)
Titánok harca (Elbaltázott lehetőség, ami nem ér többet 10/5-nél)
Így neveld a sárkányod (Csúnya, de végülis élvezhető 10/6)
Halálos fegyver tetralógia (Jóság szerint emelkedő sorrendben 3,2,4,1 átlagosan 10/6.5)
Die Hard trilógia (2,1,3 átlagosan 7.5 pont)
Május:
Cop-out (Rendőrvicc Kevin Smith módra 10/8)
Robin Hood (Eddigi legjobb feldolgozás, friss, látványos, igényes 10/9)
Vasember 2 (Rourke felhozza, az amúgy kicsit szürke hős kalandjait 10/6.5)
Kick Ass (Az év végi top 5-ben ott a helye a bénáző szuperhősnek 10/9.5)
Unmade beds (Elsőre megkapó, aztán felejthető londoni underground 10/7)
The losers (Egy hét után már nincs is meg, hogy mi volt benne 10/3.5)
Halálsoron (Egy igényesebb S. King feldolgozás, ami azonban néha nagyon lassú 10/8)
A bárányok hallgatnak (Csak egy kicsit gyengébb, mint a Hannibal 10/8.5)
Hannibal (Hopkins, Scott, Firenze, minden itt van, ami egy 10/9.5-hez kell)
A vörös sárkány (Picit gyengébb preqel 10/7.5)
Hannibal ébredése (A széria minőségéhez méltatlan befejezés 10/4)
Youth in Revolt (Cera élvezhető tini furcsasága 10/6.5)
Solomon Kane (Izgalmas misztikum helyett, csúnya unalmas izzadás 10/4)
Valhalla rising (Hömpölygő depressziós zsenialitás 10/9.5)
Unthinkable (Izgalmas, logikátlan, Jackson kúl persze 10/6.5)
Június:
Star Wars 4 (Mára megkopott, de nem lehet 10/8-nál kevessebb)
Star Wars 5 (A korai trilógia legjobbja, csomó mára popkult elemmé vált jelenettel 10/9)
Star Wars 6 (A saga egyik legjobb fénykard csatája sem teszi helyre az evokok okozta csorbát 10/7)
Rémálom az Elm utcában (Kellemes meglepetés volt, hogy teljesen nézhető darab lett 10/6)
World's greatest dad (Robin Williams élete egyik legjobbját adja 10/7.5)
I love you Phillip Morris (Alapvetően érdekes, de hosszú távon összecsapott és idegesítő 10/5.5)
Hot tub time machine (Sokszor vicctelen, de azért könnyű szeretni 10/6)
Susi és Tekergő (Disney szinten erős közepes 10/7.5)
Macskaarisztokraták (Ez kicsit gyengébb 10/6.5)
Aladdin (Már a jó kategória 10/7.5)
Július:
A szikla (A kilencvenes évek egyik legjobb akciófilmje 10/8.5)
Elrabolva (A kétezres évek egyik legjobb akciófilmje 10/9)
Bram Stroker's Drakula (Annak ellenére, hogy talán a legjobb Drakula-film, Coppola ezúttal csak 10/6-ot produkál)
Jurassic park (Témateremtő alapkalandfilm 10/9)
Az óceánjáró zongorista legendája (Szuper történet egy picit gyengébb tálalásban 10/9)
Jay és Némabob visszavág (Kevin Smith talán legalapabbja 10/8)
Szupercsapat (Prímán sikerült remake, kellemes meglepetés 10/7.5)
Ördöggerinc (Del Toro témánál marad és majdnem/talán megveri a Faunt 10/7.5)