Na akkor idén én is elkezdem a naplózást...
Január
Az utolsó ház balra (The last house on the left) - 5/10
Papírrepülők - 6/10
Amerikai história X (American history X) - 8/10
A halálraítélt (The Condemned) - 2/10
Pokoljárás (Hell Ride) - 7/10
A hónap legjobbja: Amerikai história X
A hónap szemete: A halálraítélt
A hónap meglepetése: Az utolsó ház balra
A hónap csalódása: Papírrepülők
A hónap filmélménye: Pokoljárás
Február
Egy nehéz nap éjszakája (A Hard Day's Night) - 8/10
Szezon - 6/10
Ki nevet a végén? (Funny People) - 10/10
Spongyabob - A film (The Spongebob Squarepants Movie) - 8/10
A Serious Man - 9/10
Hogyan veszítsük el barátainkat és idegenítsük el az embereket (How to lose friends and alienate people) - 4/10
Jennifer's Body - 6/10
Daybreakers - 7/10
Egek ura (Up in the air) - 10/10
Kecskebűvölők (The Men Who Stare At Goats) - 7/10
Miss Március (Miss March) - 4/10
Fanboys - 9/10
Harry Brown - 8/10
Az utolsó éjjel (25th Hour) - 8/10
(500) Days of Summer - 9/10
A bombák földjén (The Hurt Locker) - 9/10
Fantasztikus Mr.Fox (Fantastic Mr.Fox) - 10/10
Ahol a vadak várnak (Where The Wild Things Are) - 8/10
A hónap legjobbja: Fantasztikus Mr.Fox
A hónap szemete: Miss Március
A hónap meglepetése: Fanboys
A hónap csalódása: Szezon
A hónap filmélménye: Egy nehéz nap éjszakája
Március
Rec 2 - 5/10
A por (Spun) - 10/10
A verda horda (The Goods) - 5/10
Kellemetlen igazság (An Inconvient Truth) - 3/10
Only The Strong - 1/10
A hónap legjobbja: A por
A hónap szemete: Only The Strong
A hónap meglepetése: A verda horda
A hónap csalódása: -
A hónap filmélménye: A por
Április
Woodstock a kertemben (Taking Woodstock) - 8/10
A tökéletlen trükk (The Great Buck Howard) - 7/10
Spárta a köbön (Meet The Spartans) - értékelhetetlen
A hónap legjobbja: Woodstock a kertemben
A hónap szemete: Spárta a köbön
A hónap meglepetése: A tökéletlen trükk
A hónap csalódása: -
A hónap filmélménye: Woodstock a kertemben
Május
Ők (Ils) - 7/10
Kick-Ass - 10/10
Vasember 2 (Iron Man 2) - 7/10
Útvesztőben (Lost Highway) - 10/10
A hónap legjobbja: Kick-Ass
A hónap szemete: -
A hónap meglepetése: -
A hónap csalódása: -
A hónap filmélménye: Lost Highway
Június
Mike Bassett: England Manager - 9/10
Köntörfalak - 8/10
A család kicsi kincse (Little Miss Sunshine) - 10/10
Túl jó nõ a csajom (She's Out Of My League) - 5/10
Szélhámos fivérek (The Brothers Bloom) - 9/10
Mocskos zsaru: New Orleans utcáin (The Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans) - 7/10
A hónap legjobbja: A család kicsi kincse
A hónap szemete: -
A hónap meglepetése: Mike Bassett: England Manager
A hónap csalódása: -
A hónap filmélménye: Szélhámos fivérek
Július
Besütizve (Smiley Face) - 5/10
Nindzsa gyilkos (Ninja Assassin) - 3/10
Engedj be! (Lat den ratte komma in) - 9/10
Film Noir - 4/10
Ragadozók (Predators) - 7/10
Légió (Legion) - 6/10
A titánok harca (Clash of the Titans) - 5/10
Játék a végsõkig (Gamer) - 6/10
Viharsziget (Shutter Island) - 9/10
The Invention of Lying - 5/10
Solomon Kane - 7/10
Két kopper (Cop Out) - 6/10
Gól 3 (Goal! III.) - 1/10
Vesztesek bosszúja (Losers) - 7/10
A hónap legjobbja: Viharsziget
A hónap szemete: Gól 3
A hónap meglepetése: Vesztesek bosszúja
A hónap csalódása: Film Noir
A hónap filmélménye: Engedj be!
Augusztus
Bronson - 10/10
Valhalla Rising - 7/10
Adam almái (Adams æbler) - 10/10
Derült égbõl fasirt (Cloudy with a Chance of Meatballs) - 5/10
Kisvárosi rock n'roll (Cemetery Junction) - 7/10
A hónap legjobbja: Adam almái
A hónap szemete: -
A hónap meglepetése: Derült égbõl fasirt
A hónap csalódása: -
A hónap filmélménye: Bronson
Szeptember
The Expendables - 10/10
Annie Hall - 10/10
Cukorfalat (Hard Candy) - 8/10
Gyilkos túra (Deliverance) - 8/10
A szupercsapat (The A-Team) - 6/10
Egy lányról (An Education) - 4/10
Piranha 3D - 10/10
Machete - 10/10
A hónap legjobbja: Machete
A hónap szemete: -
A hónap meglepetése: A szupercsapat
A hónap csalódása: Egy lánról
A hónap filmélménye: Machete, Piranha 3D
Október
Sose hátrálj meg (Never Back Down) - 1/10
Torta (Layer Cake) - 9/10
Eli könyve (The Book of Eli) - 8/10
The Other Guys - 9/10
Az apokalipszis lovasai (Horsemen) - 7/10
Black Dynamite - 10/10
56 Csepp Vér - 1/10
Rémálom az Elm utcában (A Nightmare On Elm Street - 2010) - 3/10
Sóhajok (Suspiria) - 8/10
A hónap legjobbja: Black Dynamite
A hónap szemete: Sose hátrálj meg, 56 csepp vér
A hónap meglepetése: Eli könyve
A hónap csalódása: Rémálom remake
A hónap filmélménye: Black Dynamite
November
Pandorum - 5/10
Jonah Hex - 3/10