Vastagon szedve az először látott filmek, linkelve pedig azok, amikről kritika is született. A hónap legjei rovatban csak az először látott filmek játszanak!
update: a bejegyzéseim alapján kiegészítettem a naplómat januártól júniusig, majd' mindegyikről van post, de linkelni lusta voltam :)
Január
Legenda vagyok (I Am Legend, 2007, Francis Lawrence) 10/6
Vágy és vezeklés (Atonement, 2007, Joe Wright) 10/8.5
Február
Az Arany Iránytű (The Golden Compass, 2007, Chris Weitz) 10/2.5
Csillagpor (Stardust, 2007, Matthew Vaughn) 10/7.5
Hitman (2007, Xavier Gens,) 10/6
Börtönvonat Yumába (3:10 to Yuma, 2007, James Mangold) 10/8.5
John Rambo (Rambo, 2008, Sylvester Stallone) 10/9
Kaptár 3 - Teljes pusztulás (Resident Evil: Extinction, 2007, Russel Mulcahy) 10/2
Sweeney Todd (2007, Tim Burton) 10/8.5
Sin City (2005, Robert Rodriguez) 10/9
Vérző olaj (There Will Be Blood, 2007, Paul Thomas Anderson) 10/9
Jesse James meggyilkolása, a tettes a gyáva Robert Ford (The Assasination of Jesse James by the Coward Robert Ford, 2007, Andrew Dominik) 10/4
a hónap legjobbja: Vérző olaj
a hónap szemete: Kaptár 3 - Teljes pusztulás
a hónap meglepetése: Sin City
a hónap csalódása: Jesse James...
a hónap filmélménye: Csillagpor
Március
Ollókezű Edward (Edward Scissorhands, 1990, Tim Burton) 10/7
Hipervándor (Jumper, 2008, Doug Liman) 10/3
Juno (2007, Jason Reitman) 10/6.5
Nem vénnek való vidék (No Country for Old Men, 2007, Ethan és Joel Cohen) 10/8.5
A Szarvasvadász (The Deer Hunter, 1978, Michael Cimino) 10/9
Gyilkos ígéretek (Eastern Promises, 2007, David Cronenberg) 10/8
A köd (The Mist, 2007, Frank Darabont) 10/6
A félelem bére (Le Salaire de la peur, 1953, Henri-Georges Clouzot) 10/10
Pathfinder (2007, Marcus Nispel) 10/1
I.e. 10,000 (10,000 BC, 2008, Roland Emmerich) 10/2.5
Az éjszaka urai (We Own the Night, 2007, James Gray) 10/6.5
A Kötél (The Rope, 1948, Alfred Hitchcock) 10/10
Animátrix (The Animatrix, 2003, sokan) 10/7.5
a hónap legjobbja: A Szarvasvadász
a hónap szemete: Pathfinder
a hónap meglepetése: Animátrix
a hónap csalódása: I.e. 10,000
a hónap filmélménye: Nem vénnek való vidék
Április
Golyózápor (Shoot 'Em Up, 2007, Michael Davis) 10/8
Gyilkosság telefonhívásra (Dial M for Murder, 1954, Alfred Hitchcock) 10/8.5
V, mint vérbosszú (V for Vendetta, 2005, James McTeigue) 10/9
Ideglelés (The Blair Witch Project, 1999, Daniel Myrick és Eduardo Sánchez) 10/8.5
Hátsó ablak (Rear Window, 1954, Alfred Hitchcock) 10/10
Tökéletes gyilkosság (A Perfect Murder, 1998, Andrew Davis) 10/6
Horton (Horton Hears a Who!, 2008, Jimmy Hayward és Steve Martino) 10/6
A Forrás (The Fountain, 2006, Darren Aronofsky) 10/8.5
A Faun labiribtusa (El Laberinto del fauno, 2006, Guillermo del Toro) 10/8
Amerikai gengszter (American Gangster, 2007, Ridley Scott) 10/7.5
Kis Vuk (2008, Gát György és Uzsák János) 10/0.0
Szédülés (Vertigo, 1958, Alfred Hitchcock) 10/10
Léon, a profi (Léon, 1994, Luc Besson) 10/8
Next - A holnap a múté (Next, 2007, Lee Tamahori) 10/4
Vas (Torque, 2004, Joseph Kahn) 10/5
Macskafogó 2 - A sátán macskája (2007, Ternovszky Béla) 10/6
Szabotőr (Saboteur, 1942, Alfred Hitchcock) 10/3
A gyanú árnyékában (1943, Shadow of a Doubt, Alfred Hitchcock) 10/7.5
Vasember (Iron Man, 2008, Jon Favreau) 10/7.5
a hónap legjobbja: V, mint vérbosszú
a hónap mega-giga-szuperszemete: Kis Vuk
a hónap meglepetése: A Forrás
a hónap csalódása: Szabotőr
a hónap filmélménye: A Forrás
Május
Bajok Harryvel (The Trouble with Harry, 1955, Alfred Hitchcock) 10/7
Rekviem egy álomért (Requiem for a Dream, 1999, Darren Aronofsky) 10/9.5
Doomsday (2008, Neil Marshall) 10/3.5
Nő a baj (Saving Silverman, 2001, Dennis Dugan) 10/5
Superbad - avagy miért ciki a szex? (Superbad, 2007, Greg Mottola) 10/7
The Forbidden Kingdom (2008, Rob Minkoff) 10/7.5
A nemzet aranya 2 - Titkok könyve (National Treasure: Book of Secrets, 2007, Jon Turteltaub) 10/6
Indiana Jones és a Kristálykoponya királysága (Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Scull, 2008, Steven Spielberg) 10/9.5
Világok háborúja (The War of the Worlds, 1953, Byron Haskin) 10/7
Téboly (Frenzy, 1972, Alfred Hitchcock) 10/9
a hónap legjobbja: Rekviem egy álomért
a hónap szemete: Doomsday
a hónap meglepetése: The Forbidden Kingdom
a hónap csalódása: Doomsday
a hónap filmélménye: Rekviem egy álomért
Június
Gyilkosság (The Killing, 1956, Stanley Kubrick) 10/10
Rogue (2007, Greg Mclean) 10/7
A Hihetetlen Hulk (The Incredible Hulk, 2008, Louis Leterrier) 10/4.5
Casino (1995, Martin Scorsese) 10/6.5
Szakadt függöny (Torn Courtain, 1966, Alfred Hitchcock) 10/6
Doom (2005, Andrzej Bartkowiak) 10/7
Wanted (2008, Timur Bekmambetov) 10/7.5
A dicsőség ösvényei (Paths of Glory, 1957, Stanley Kubrick) 10/9
The Ruins (2008, Carter Smith) 10/7
A légy (The Fly, 1986, David Cronenberg) 10/8.5
eXistenZ (1999, David Cronenberg) 10/7
a hónap legjobbja: Gyilkosság
a hónap szemete: A Hihetetlen Hulk
a hónap meglepetése: The Ruins
a hónap csalódása: Szakadt függöny
a hónap filmélménye: Wanted
Július
A sakál (The Jackal, 1997, Michael Caton-Jones) 10/4
Toy Story (1995, John Lasseter) 10/9.5
Toy Story 2 (1999, John Lasseter) 10/9
Lepattintva (Forgetting Sarah Marshall, 2008, Nicholas Stoller) 10/7
Kung Fu Panda (2008, Mark Osborne, John Stevenson) 10/6.5
Hancock (2008, Peter Berg) 10/7
Az utolsó szamuráj (The Last Samurai, 2003, Edward Zwick) 10/9
Szerelmes hangjegyek (High School Musical, 2006, Kenny Ortega) 10/1
Holtpont (Point Break, 1991, Kathryn Bigelow) 10/7
Marnie (1964, Alfred Hitchcock) 10/6
Spartacus (1960, Stanley Kubrick) 10/7
A vasálarcos (The Man In The Iron Mask, 1998, Randall Wallace) 10/4.5
A part (The Beach, 2000, Danny Boyle) 10/8
Üvegtigris (2001, Kapitány Iván, Rudolf Péter) 10/8.5
Végső állomás (Final Destination, 2000, James Wong) 10/5
A nyolcadik utas: A Halál (Alien, 1979, Ridley Scott) 10/8.5
A bolygó neve: halál (Aliens, 1986, James Cameron) 10/9.5
A másik Boleyn lány (The Other Boleyn Girl, 2008, Justin Chadwick) 10/8
Topáz (Topaz, 1969, Alfred Hitchcock) 10/4
Családi összeesküvés (Family Plot, 1976, Alfred Hitchcock) 10/4.5
Banki meló (The Bank Job, 2008, Roger Donaldson) 10/8
Párbaj (Duel, 1971, Steven Spielberg) 10/9
Casablanca (1942, Michael Curtiz) 10/10
Madarak (The Birds, 1963, Alfred Hitchcock) 10/7.5
A nagy Lebowski (The Big Lebowski, 1998, Joel Cohen) 10/7
Farkas (Wolf, 1994, Mike Nichols) 10/6.5
Ördöggerinc (El Espinazo del Diablo, 2001, Guillermo Del Toro) 10/7.5
Psycho (1960, Alfred Hitchcock) 10/10
Batman visszatér (Batman Returns, 1992, Tim Burton) 10/1.5
Ami sok, az sokk (The 'burbs, 1989, Joe Dante) 10/6.5
Mindörökké Batman (Batman Forever, 1995, Joel Schumacher) 10/4
Top Gun (1986, Tony Scott) 10/5
Batman és Robin (Batman and Robin, 1997, Joel Schumacher) 10/0.0
A repülő tőrök klánja (Shi mian mai fu, 2004, Yimou Zhang) 10/9
Batman (1966, Leslie H. Martinson) 10/6
X-Akták: Hinni akarok (The X-Files: I Want to Believe, 2008, Chris Carter) 10/3
A rettegés foka (Cape Fear, 1991, Martin Scorsese) 10/9
A repülő tőrök klánja (Shi mian mai fu, 2004, Yimou Zhang) 10/9
Amerikai Psycho (American Psycho, 2000, Mary Harron) 10/8
Wall-E (2008, Andrew Stanton) 10/8.5
Erőszakik (In Bruges, 2008, Martin McDonagh) 10/9
M, egy város keresi a gyilkost (M, 1931, Fritz Lang) 10/8.5
A balta (Hatchet, 2006, Adam Green) 10/4
Hatodik érzék (The Sixth Sense, 1999, M. Night Shyamalan) 10/8.5
a hónap legjobbja: Casablanca
a hónap szemete: Batman és Robin
a hónap meglepetése: A repülő tőrök klánja
a hónap csalódása: Batman visszatér
a hónap filmélménye: A repülő tőrök klánja
Augusztus
Drágán add az életed! (Die Hard, 1988, John McTiernan) 10/8
Mindenképpen, talán (Definitely, Maybe, 2008, Adam Brooks) 10/5.5
Borat...(2006, Larry Charles) 10/7
Batman: Kezdődik! (Batman Begins, 2005, Christopher Nolan) 10/8.5
A hihetetlen család (The Incredibles, 2004, Brad Bird) 10/9
A sakál napja (The Day of the Jackal, 1973, Fred Zinnemann) 10/3
A sötét lovag (The Dark Knight, 2008, Christopher Nolan) 10/9.5
X-Akták (The X Files, 1998, Rob Bowman) 10/5
Volt egyszer egy Vadnyugat (C'era una volta il West, 1968, Sergio Leone) 10/10
Ne szórakozz Zohannal (You Don't Mess with the Zohan, 2008, Dennis Dugan) 10/0.5 - az alapján a fél óra alapján, amennyit bírtam belőle
Halálos iramban (The Fast and the Furious, 2001, Rob Cohen) 10/4.5
A Skorpiókirály (The Scorpion King, 2002, Chuck Russell) 10/6.5
Speed Racer - Totál turbó (Speed Racer, 2008, Andy és Larry Wachowski) 10/3
Száll a kakukk fészkére (One Flew Over the Cuckoo's Nest, 1975, Milos Forman) 10/10
A Keresztapa (The Godfather, 1972, Francis Ford Coppola) 10/7.5
Fekete karácsony (Black Christmas, 1974, Bob Clark) 10/8.5
Egy maréknyi dollárért (Per un pugno di dollari, 1964, Sergio Leone) 10/7
Hellboy II: Az Aranyhadsereg (Hellboy II: The Golden Army, 2008, Guillermo Del Toro) 10/7
Pokolfajzat (Hellboy, 2004, Guillermo Del Toro) 10/8
Ronin (1998, John Frankenheimer) 10/6
Hegylakó 2. - A visszatérés (Highlander II: The Quickening, 1991, Russel Mulcahy) 10/1.5
Gyilkosokkal álmodó (Mind Over Murder, 2006, Christopher Leitch) 10/1
Szörnyek szigete (Raptor Island, 2004, Stanley Isaacs) 10/-1
Equilibrium (2002, Kurt Wimmer) 10/4
Van, aki forrón szereti (Some Like It Hot, 1959, Billy Wilder) 10/10
Apádra ütök (Meet the Parents, 2000, Jay Roach) 10/9
48 óra (48 Hrs., 1982, Walter Hill) 10/6
Lolita (1962, Stanley Kubrick) 10/9
Múmia - A Sárkánycsászár sírja (The Mummy - The Tomb of the Dragon Emperor, 2008, Rob Cohen) 10/3
John Rambo (Rambo, 2008, Sylvester Stallone) 10/9
Dracula (1931, Tod Browning) 10/7
A rettenthetetlen (Braveheart, 1995, Mel Gibson) 10/6
a hónap legjobbja: Van, aki forrón szereti
a hónap szuper-szemete: Szörnyek szigete - Raptor Island
a hónap meglepetése: A hihetetlen család
a hónap csalódása: A sakál napja
a hónap filmélménye: Van, aki forrón szereti
Szeptember
Good Will Hunting (1997, Gus Van Sant) 10/8
Gyerekjáték (Child's Play, 1988, Tom Holland) 10/7.5
A kukorica gyermekei (Children of the Corn, 1984, Fritz Kiersch) 10/3
Kettős kárigény (Double Indemnity, 1944, Billy Wilder) 10/10
Törjön ki a frász! (The Frighteners, 1996, Peter Jackson) 10/6
A Bourne-rejtély (The Bourne Identity, 2002, Doug Liman) 10/8
Faster, Pussycat! Kill! Kill! (1965, Russ Meyer) 10/6.5
Kardhal (Swordfish, 2001, Dominic Sena) 10/7.5
Dr. Strangelove, avagy rájöttem, hogy nem kell félni a bombától, meg is lehet szeretni (Dr. Strangelove or: How I Learned Stop Worrying and Love the Bomb, 1964, Stanley Kubrick) 10/10
Trópusi vihar (Tropic Thunder, 2008, Ben Stiller) 10/7.5
Csuklómetszők - egy szerelmi történet (Wristcutters: A Love Story, 2006, Goran Dukic) 10/7
A Bourne-csapda (The Bourne Supremacy, 2004, Paul Greengrass) 10/6
2001: Űrodüsszeia (2001: A Space Odyssey, 1968, Stanley Kubrick) 10/6
Pókember 3. (Spider-man 3, 2007, Sam Raimi) 10/4
A szakasz (Platoon, 1986, Oliver Stone) 10/7
Diploma előtt (The Graduate, 1967, Mike Nichols) 10/10
Gonosz halott (Evil Dead, 1981, Sam Raimi) 10/5.5
A függetlenség napja (Independence Day, 1996, Roland Emmerich) 10/6
Péntek 13. (Friday the 13th, 1980, Sean S. Cunningham) 10/2
Gonosz halott 2 (Evil Dead II, 1987, Sam Raimi) 10/8.5
A sötétség serege (Army of Darkness, 1992, Sam Raimi) 10/7
Szex telefonhívásra (Deception, 2008, Marcel Langenegger) 10/5
A sötét lovag (The Dark Knight, 2008, Christopher Nolan) 10/9
A spanom csaja (My Best Friend's Girl, 2008, Howard Deutch) 10/7
Bűbáj (Enchanted, 2007, Kevin Lima) 10/5.5
Az elítélt (Felon, 2008, Ric Roman Reugh) 10/6.5
Mechanikus narancs (A Clockwork Orange, 1971, Stanley Kubrick) 10/10
Szentjánosbogarak sírja (Hotaru no haka, 1988, Isao Takahata) 10/7.5
Legénylakás (The Apartment, 1960, Billy Wilder) 10/7
A hónap legjobbja: Mechanikus narancs
A hónap szemete: Péntek 13.
A hónap meglepetése: Diploma előtt
A hónap csalódása: Péntek 13.
A hónap filmélménye: Diploma előtt
Október:
A Szikla (The Rock, 1996, Michael Bay) 10/9
Gyalog galopp (Monthy Python and the Holy Grail, 1975, Terry Gilliam és Terry Jones) 10/7
A Gyűrűk Ura - A Gyűrű Szövetsége (The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, 2001, Peter Jackson) 10/10
Righteous Kill (2008, Jon Avnet) 10/2
A nyomozó (2008, Gigor Attila) 10/8
Rocky (1976, John G. Avildsen) 10/7.5
Rocky II (1979, Sylvester Stallone) 10/6.5
Desperado (1995, Robert Rodriguez) 10/8.5
Rocky III (1982, Sylvester Stallone) 10/5
Nulladik óra (The Breakfast Club, 1985, John Hughes) 10/9
Változó világ (Fast Times at Ridgemont High, 1982, Amy Heckerling) 10/7
Meglógtam a Ferrarival (Ferris Bueller's Day Off, 1986, John Hughes) 10/8.5
Rocky IV (1985, Sylvester Stallone) 10/6
Párizs, szeretlek (Paris, je t'aime, 2006, rengetegen) 10/8
Rocky V (1990, John G. Avildsen) 10/2.5
Kapitány és katona (Master and Commander, 2003, Peter Weir) 10/7.5
Szombat esti láz (Saturday Night Fever, 1977, John Badham) 10/3
Egy amerikai farkasember Londonban (An American Werewolf in London, 1981, John Landis) 10/7
Holt költők társasága (Dead Poets Society, 1989, Peter Weir) 10/8
Rocky Balboa (2006, Sylvester Stallone) 10/7
Fekete karácsony (Black Christmas, 1976, Bob Clark) 10/9
Halloween (1978, John Carpenter) 10/6.5
Anaconda III. (2008, Don E. FauntLeRoy) 10/1
Haláli hullák hajnala (Shaun of the Dead, 2008, Edgar Wright) 10/7.5
A hónap legjobbja: Nulladik óra
A hónap szemete: Anaconda III.
A hónap meglepetése: Nulladik óra
A hónap csalódása: Righteous Kill
A hónap filmélménye: Nulladik óra
November:
Mátrix-Újratöltve (The Matrix Reloaded, 2003, Larry és Andy Wachowski) 10/6.5
Égető bizonyíték (Burn After Reading, 2008, Ethan és Joel Cohen) 10/6
Die Hard 3. - Az élet mindig drága (Die Hard: With a Vengeance, 1995, John McTiernan) 10/8
Boa vs. Python (2004, David Flores) 10/2
Gyerekjáték 2. (Child's Play 2., 1990, John Lafia) 10/6
Kánikulai délután (Dog Day Afternoon, 1975, Sidney Lumet) 10/6
Mátrix (The Matrix, 1999, Larry és Andy Wachowski) 10/10
Casino Royale (2006, Martin Campbell) 10/6.5
A Quantum csendje (Quantum of Solace, 2008, Marc Forster) 10/4
Pókember (Spider-Man, 2002, Sam Raimi) 10/7
Csillagpor (Stardust, 2007, Matthew Vaughn) 10/7.5
Barry Lyndon (1975, Stanley Kubrick) 10/5.5
28 héttel később (28 Weeks Later, 2007, Juan Carlos Fresnadillo) 10/5
Karácsonyi lidércnyomás (The Nightmare Before Christmas, 1993, Henry Selick) 10/8.5
Elrabolva (Taken, 2008, Pierre Morel) 10/8.5
A halál keresztútján (Miller's Crossing, 1990, Joel Cohen) 10/8
Hullajó (Braindead, 1992, Peter Jackson) 10/7.5
Elpusztíthatatlanok (They Live, 1988, John Carpenter) 10/6
Red Cliff (2008, John Woo) 10/8.5
X-Men (2000, Bryan Singer) 10/6.5
X-Men 2. (X2, 2003, Bryan Singer) 10/8
X-Men - Az ellenállás vége (X-Men: The Last Stand, 2006, Brett Ratner) 10/7.5
Ómen (The Omen, 1976, Richard Donner) 10/7
A texasi láncfűrészes mészárlás (The Texas Chain Saw Massacre, 1974, Tobe Hooper) 10/9
Pop, csajok, satöbbi (High Fidelity, 2000, Stephen Frears) 10/8
Nagymenők (Goodfellas, 1990, Martin Scorsese) 10/8.5
A sebhelyesarcú (Scarface, 1983, Brian De Palma) 10/8
Amerika Kommandó - Világrendőrség (Team America: World Police, 2004, Trey Parker) 10/6.5
Idegenek a vonaton (Strangers on a Train, 1951, Alfred Hitchcock) 10/8
a hónap legjobbja: A texasi láncfűrészes mészárlás
a hónap szemete: Boa vs. Python
a hónap meglepetése: Taken
a hónap csalódása: A Quantum csendje
a hónap filmélménye: Karácsonyi lidércnyomás
December:
Verdák (Cars, 2006, John Lasseter) 10/6
Holtpont (Point Break, 1991, Kathryn Bigelow) 10/8
Fegyvernepper (Lord of War, 2005, Andrew Niccol) 10/7
Az élet csodaszép (It's a Wonderful Life, 1946, Frank Capra) 10/10
Délidő (High Noon, 1952, Fred Zinnemann) 10/8.5
Eden Lake (2008, James Watkins) 10/6.5
Egy gyilkosság anatómiája (Anatomy of a Murder, 1959, Otto Preminger) 10/7.5
Sárkányölő (Dragonslayer, 1981, Matthew Robbins) 10/4.5
A Sötét lovag (The Dark Knight, 2008, Christopher Nolan) 10/8.5
Nulladik óra (The Breakfast Club, 1985, John Hughes) 10/9.5
Némó nyomában (Finding Nemo, 2003, Andrew Stanton) 10/7
Jó üzlet a háború (War, Inc., 2008, Joshua Seftel) 10/8
Az ajánlat (The Proposition, 2005, John Hillcoat) 10/7.5
Napfény (Sunshine, 2007, Danny Boyle) 10/8.5
Mamma Mia! (2008, Phillyda Lloyd) 10/6
Tortúra (Misery, 1990, Rob Reiner) 10/7
Oldboy (2003, Chan-wook Park) 10/9.5
Csillagok háborúja - Egy új remény (Star Wars IV. - A New Hope, 1977, George Lucas) 10/10
Igazából szerelem (Love Actually, 2003, Richard Curtis) 10/8.5
Madagaszkár 2 (Madagascar: Escape 2 Africa, 2008, Eric Darnell és Tom McGrath) 10/6
A pokolból (From Hell, 2001, The Hughes Brothers) 10/5
Hollywoodi lidércnyomás (Barton Fink, 1991, Joel Coen) 10/8
A Birodalom visszavág (Star Wars V. - The Empire Strikes Back, 1980, Irvin Kershner) 10/10
Túl a sövényen (Over the Hedge, 2006, Tim Johnson és Karey Kirkpatrick) 10/6.5
Gran Torino (2008, Clint Eastwood) 10/8
Slumdog Millionaire (2008, Danny Boyle) 10/8.5
The Wrestler (2008, Darren Aronofsky) 10/9
A hónap legjobbja: Az élet csodaszép
A hónap szemete: én is csodálkozok, de nem volt
A hónap meglepetése: Oldboy
A hónap csalódása: hihetetlen, de most ez is elmaradt
A hónap filmélménye: Az élet csodaszép