Január
Gran Torino (2008) - 10/8
Twelve Monkeys - 12 Majom (1995) - 10/10
Lat den ratte komma in (2008) - 10/9
Forrest Gump (1994) - 10/10
Appaloosa (2008) - 10/7
The Last Samurai - Az utolsó szamuráj (2003) - 10/8
The Wrestler (2008) - 10/9
The Curious Case of Benjamin Button - Benjamin Button különös élete (2008) - 10/?
The Duchess - A hercegnő (2008) - 10/5
Dount - Kétely (2008) - 10/9
Sukiyaki Western Django (2007) - 10/6
Chi Bi- Red Cliff (2008) - 10/?
What Just Happened (2008) - 10/?
American History X - Amerikai história X (1998) - 10/9
Lions for Lambs - Gyávák és hősök (2007) - 10/8
El Maquinista - A gépész (2004) - 10/7
A hónap legjobbja: The Wrestler
A hónap legrosszabbja: ennyire szar nem volt...
A hónap (negatív) csalódása: nemtom'
A hónap meglepetése: Lat den ratte komma in
Február
Choke - Cigányút =2008( - 10/6
Fight Club - Harcosok Klubja (1999) - 10/10
Elektra (2005) - 10/2
Catch me if you can - Kapj el, ha tudsz (2002) - 10/8
Ezen sorok írása közben augusztus hatodikát írunk, szal' látható, hogy eléggé hanyagolva lett a napló. Most frissítem, megpróbálom felidézni miket néztem az utóbbi időkben, hogy mikor arra nem vetemedek, szal' havi bontás nélkül augusztusig ömlesztve...
Slumdog Millionaire - Gettó milliomos (2009) - 10/9
Chocolate (2008) - 10/7.5
Southland Tales - A káosz birodalma (2006) - 10/10
Bolt - Volt (2009) - 10/7
S. Darko (2009) - 10/3.5
The Wrestler - A pankrátor (2009) - 10/9
Terminator 3: Rise of the Machines - Terminátor 3: A gépek lázadása (2003) - 10/6.5
Lat den ratte komma in - Engedj be! (2008) - 10/10
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull - Indiana Jones és a Kristálykoponya királysága (2008) - 10/3
Eden Lake (2008) - 10/9.5
Iron Man - Vasember (2008) - 10/8
Knowing - Képlet (2009) - 10/7
The Hangover - Másnaposok (2009) - 10/7
Rocknrolla - Spíler (2008) - 10/7
Role Models - Példátlan példaképek (2008) - 10/7
Rudy - Mindent a győzelemért (1993) - 10/7
The Hurt Locker - A bombaszakértő (2009) - 10/írás hamarosan
The International - A bűn árfolyama (2009) - 10/6.5
The Express (2008) - 10/8.5
From Hell - A pokolból (2001) - 10/9
még van egy pár amire nem emlékszem (2009) - 10/?
Augusztus
Drag Me to Hell - Pokolba taszítva (2009) - 10/8
Fighting - Bunyó (2009) - 10/5
másik blog erre
edemem twitter erre
halfpecssquad twitter erre