Hirdetés

2010. szeptember

A hónap legjobban várt filmje:

Pancser Police (The Other Guys)

Friss kommentek

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Címkék

10/0 (1) 10/0.0 (3) 10/0.5 (1) 10/1 (19) 10/1.5 (3) 10/10 (44) 10/2 (14) 10/2.5 (6) 10/3 (20) 10/3.5 (7) 10/4 (27) 10/4.5 (6) 10/5 (25) 10/5.5 (7) 10/6 (48) 10/6.5 (24) 10/7 (72) 10/7.5 (27) 10/8 (67) 10/8.5 (33) 10/9 (68) 10/9.5 (18) 100 kedvenc film (5) 100 pocsék film (5) 18as karika (1) 1979 (1) 1982 (3) 2002 (1) 2003 (2) 2004 (4) 2005 (9) 2006 (19) 2007 (56) 2008 (147) 2009 (89) 2010 (21) 70es évek (4) 80as évek (17) 9 (1) 9/10 (1) 90es évek (12) adaptáció (1) ajánló (11) ajánló/ (1) akció (119) animációs (31) anime (4) australian open (2) ázsia (7) az ev lemezei (1) bábfilm (1) belga (1) bergman (1) bűnügyi (5) butler (1) cannes (2) casting (2) cinepécs (1) coen (1) comingsoon (9) cyberpunk (1) dán (5) díjátadó (1) dínós (1) dokumentum (5) dráma (164) drogos (1) dvd kritika (1) elemzés (2) életrajzi (3) előzetes (19) énblog (4) erős idegzetűeknek (1) erotikus (1) etc (1) exploitation (1) fantasy (17) fasság (1) február (1) felhúzós (1) fesztivál (3) film (537) filmdzsungel (1) film noir (5) fincher (1) firth (1) foci (9) francia (12) friday night lights (4) friss (4) gagyi (3) gála (2) gépház (36) gilliam (1) guy (1) gyu (1) háborús (14) harcművész (8) harry potter (1) hayao miyazaki (1) hellókarácsony (1) hellokarácsony (2) himym (3) hírek (1) holmes (1) horror (118) hp (1) hps (1) ingyen (2) iszonyatjó (1) james bond (2) jean (1) kaland (24) karácsony (3) karrier (2) katasztrófa (5) kedvcsinalo (1) képregény (5) képregényfilm (23) klasszikus (3) klub (1) könyv (7) középszar (1) közvetítés (1) krimi (28) kritika (507) különvélemény (1) lehúzós (2) live (2) liveblog (1) magyar (12) magyarországon nem forgalmazott (1) májkülbéj (1) meg ne nézd (7) mese (1) mix (1) moore (1) moveast (1) moziba ne (1) moziünnep (2) mtv (1) muse (1) musical (6) napjaink (3) negyedik évad (1) nickelback (1) nolan (1) norvég (1) nosztalgia (1) oscar (3) park (1) peckinpah (4) polanski (1) poszt apokaliptikus (1) premier (1) radio (9) remake (7) reno (1) reznor (1) ritchie (1) road movie (3) robertdowneyjr (1) rob reiner (1) rodriguez (3) romantikus (55) romero (6) rövid (1) rövidfilm (6) sci fi (71) sorkin (1) sorozat (14) south park (6) spanyol (5) sport (9) svéd (1) szar (2) szatíra (2) szavazás (1) széria (1) szörnyfilm (6) tarantino (5) témázós (1) tenisz (3) tévé (12) thriller (72) tim burton (1) tom cruise (7) toplista (14) történelmi (3) trailer (5) trash (4) twitter (2) überszar (30) v (1) vámpír (7) vendégblogger (17) vendégposzt (1) video (1) videójáték (4) videoklip (15) vígjáték (110) wááá (1) western (18) woody allen (1) wuxia (1) zene (67) zen film (2) zombi (8) Sok címke

Mindenki számít!

NetworkedBlogs

1OO pocsék film szerintem / első fejezet

2008.11.14. 21:25 - dzsoni szánsájn

120 komment

A listázások korát éljük, ez van. Heti rendszerességgel emlékezünk meg, hármas-négyes-ötös-tizes fogatokban pocsék filmekről. Nem csak az abszolút nulla kategóriásoknak lesz itt helye, a nagy csalódások, az elrontott ötletek szintén sorra kerülnek és természetesen, szigorúan szerintem (a tempómat ismerve 2011 környékén végzünk is, de ígérem paulkempnek a hétvégén Coen film is jön). És még valami... rangsorolást hanyagoljuk, hiszen ami rossz, az rossz. (és ma 29 éves az egyik szerelmem, Olga Kurylenko, boldog születésnapot innen is)


Semi-Pro - Fél-profi (2008)
Rendezte: Kent Alterman Írta: Scot Armstrong Producer: Jimmy Miller
Főszerepben: Will Ferrell, Woody Harrelson, André Benjamin

A sokakat irritáló Ferrell újabb viccesnek szánt sportfilmje, és akárcsak a korábbi probálkozások esetében (Taplógáz, Jégi dicsőségünk), ezúttal is nevetni csak kínunkban tudunk, várva a feloldozó stáblistát. Azér', számszerint 2, azaz kettő megmosolyogtató jelenet nagyító alatt akad, de ez kevés, mint apácazárdában a fitymacsattogás. Ráadásul Ferrell is folyton ugyanazt, ugyanúgy játssza és még Harrelson sem szépítette az összképet (szerencsére a Transsiberian-nal kompenzált). André Benjamin pedig az Outkastből ismerős, erősítve a színészkedő zenészek sorát (várom pákót a barátokköztbe), de Will Smith trónja meg sem rezzent.

Tanulság: A fehér ember igenis tud ugrani, Harrelson ismét megmutatta.

House of Wax - Viasztestek (2005)
Rendezte: Jaume Collet-Serra Írta: Charles Belden Producer: Joel Silver
Főszerepben: Elisha Cuthbert, Chad Michael Murray, Paris Hilton

Elsősorban nem Paris Hilton ottlétének köszönhető, hogy a klasszikus, 1953-as (Vincent Price-szal) film feldolgozása a listán szerepel (valójában ez az '53-as remek is egy remake). Végtelenül buta slasher, amerikai tinibaromság, tele logikátlan húzásokkal, a klisés végletes karakterekkel, és a valódi hentelésre is sokat kell várni, de az legalább néz ki valahogy. Pókerarcunkat fejleszthetjük alatta, hacsak nem fakadunk ki magunkból Hilton kisasszony halálát látván, kinek szokás szerint, alakítása a nulla felé közelít, de a gárda többi tagja is szorosan a nyomában lohol. A gore értékelhető, ha még van erőnk pozitívumot keresni majd' két óra kín után.

Tanulság: Paris Hilton halandó.

One Missedd Call - Nem fogadott hívás (2008)
Rendezte: Eric Vallette Írta: Andrew Klaven: Producer: Scott Kroopf
Főszerepben: Shannyn Sossamon, Edward Burns

J-horror amerikai köntösben, tipikusan szar elemekkel, mely narratíva szempontjából honfitársait kópiázza. A máskor szimpatikus Sossamon (Wristcutters, Lovagregény) itt tragikus, ám legnagyobb megkönnyebbülésére nem ő az egyetlen bűnbak. Megijedni csak akkor fogunk ha macska repül szobánk ablakának, félni pedig a szomszédtól, miután a halak mellé dobtuk a fenevadat. Bővebben erre.

Tanulság: A szellemek már lassan a sütőinkbe is beteszik lábukat, óvakodjatok a beszélő tejespitétől.

Cars - Verdák (2006)
Rendezte: John Lassetter Írta: John Lasseter Producer: Darla K. Anderson
Főszerepben: Owen Wilson, Bonnie Hunt, Larry the Cable Guy

Szimplán, az önmagát másoló Pixar legrosszabbja. Végtelenül unalmas, az elsőtől az utolsó másodpercig kiszámítható, elcsépelt mondanivaló, az animáció az, ami sokat dob a latba, de ha már szemes-szájas járműveknél tartunk, milliószor inkább Thomas a gőzmozdony. Ráadásul két órás játékideje sem a célkorosztálynak kedvező. Majd talán a folytatás...

Tanulság: A témában van rosszabb is, Vacsovszkiék ezt biztos nem látták.

Transformers (2007)
Rendezte: Michael Bay Írta: Roberto Orci Producer: Steven Spielberg
Főszerepben: Shia LaBeouf, Megan Fox, Josh Duhamel, Jon Voight

2007 leghájpoltabb filmje, teljesen érdemtelenül, Bay zuhanórepülése, ennél csak jobb jöhet ki a kezei közül. Egy kiváló, sokak gyermeklétét meghatározó univerzum gyalázása, mézes-habos külsőben, kötelezően seggetnyalva Amerikának, matinéba illő végeredmény. Dramaturgiailag nevetséges, az akciójelenetek csak félig-meddig kivehetőek, sablonos, mint a kövér nő. Súlytalan az egész, nem érezni a robosztusságot, a masszív gépek lépteit, legyen akármilyen hangrendszered és kivetítőd. És bizony túúúúúúúl hosszú, könnyen unalomba fullad, Shia gyerek reménykeltő, Fox átlagos külsejű, Josh Duhamel pedig a Las Vegas után hülye volt idejönni.

Tanulság: Amerikában a távolság fogalma nem létezik.

Címkék: 100 pocsék film

A bejegyzés trackback címe:

https://halfpecssquad.blog.hu/api/trackback/id/tr29769321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kompi · http://filmtrailer.hu 2008.11.14. 21:42:54

Verdák szuper rajzfilm volt (kisfiam egyik kedvence), transformers pedig 2007 legjobb popcorn múvija. A One missed call egyszer nézhető, Semi-pro-t pedig nem láttam.
Hát ez nem a nekem való lista:)

Roltii 2008.11.14. 21:45:44

ez a lista tőlem is távol áll. Egyik film se klasszikus, sőt, de azért amiket láttam, nem voltak rosszak annyira. Viasztestek tipikus tinihorror baromság, Verdák nézhető (sokkal jobb mint a Madagaszkár 2), Transformers egész jól sikerült,

novicpivo 2008.11.14. 21:57:22

Basszus a Verdák a 3-10 éves korosztály Istene. Messze a legkedveltebb még ma is.

Az vili, hogy neked nincs gyereked, de a környezetedbe sem?

loooool 2008.11.14. 21:57:28

Transformerset le a listáról, de azonnal! Ráadásul már bocsi, de nem seggnyalás van benne Amerikának, hanem irónia (pl. az elnök fánkra vágyik, az interjúk a végén, stb.) a hangzása meg egyszerűen fenomenális! A Verdák szimpla közepes. Megnyugtatásul az első hárommal egyetértek.

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.11.14. 21:58:13

az ízlésem nem szabható mindenki kedvére, gondoltam, hogy lesznek....hogy is mondjam... "meglepetés" filmek mások számára (vagyis, ami szerinte és a közvélemény szerint nem pocsék) már most, de akkor várjátok ki a következő hetet...:))

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.11.14. 22:01:00

novicpivo - de van biza öcsém, meg gyerek a környezetbe, de nem írhatok az ő szemszögükből. Egyévként a Verdákat nem most láttam, lehet ma nem lenne rajta a listán...

S Transformers itt létét ne úgy tessék értelmezni, hogy "szar film" csupán egy óriási lehetőséget halasztottak el

kopaszvarnyú 2008.11.14. 22:19:55

fox átlagos külsejű:))
Azt nem mondom, hogy a világ legjobb nője (attól k. messze van), de azért megnézném a te barátnőd...

Ha ezek nálad nézhetetlenek, akkor még nem látál Asylum Films remeket (Omega vagyok, Alien Vs Hunter), mivel a fentiek a One Missed Call kivételével egyszer simán nézhetők, sőt a Transformersből szinte a maxot hozták ki (bár még így is gagyi lett)

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.11.14. 22:25:12

kopaszvarnyú

idézem magam, "Nem csak az abszolút nulla kategóriásoknak lesz itt helye, a nagy csalódások, az elrontott ötletek szintén sorra kerülnek"

nulla kategória - az első három
nagy csalódás - a transformers... egyszer kibirható, nem mondtam, hogy nézhetetlen... és nyugodj meg, lesz itt asylum is :)

Karalábé 2008.11.14. 22:26:18

Mondok nektek mega szar filmet: Az Élőhalottak Éjszakája

lOc (a pasztafáriánus) 2008.11.14. 22:28:53

Én is csak ezzel a 2 filmmel (Cars, Transformers) vitatkoznék. Azok egész jó kis filmek voltak. Szerintem.

Ben Reilly 2008.11.14. 22:29:14

loooool

Már bocs, de a Transformers erőltetett túlhypelt manőverét, csak az ilyen effektgyíkok bírják. Akkor se lesz levéve, ha az összes fan fejen áll.

doktor.dikhed 2008.11.14. 22:39:15

A Transformersszel teljesen egyetértek. A legrosszabbak a kínos poénok, és a gyenge fordulatok a forgatókönyvben, amik csak kifogásként vannak jelen, hogy minél több robbanást bele lehessen zsúfolni a filmbe (Mi tegyünk, ha egy csapat harckocsivá é vadászgéppé változó robot vadászik a nálunk lévő cuccra? Vigyük ki az utcára...).

A többi filmről csak hallottam, de inkább elkerültem őket.

A fanyalgók valószínűleg félreértették a cikket. Ezek simán megaszar filmek, csak nem az abszolút kategóriában, hanem a reklámköltségükhöz, és a készítési költségeikhez mérve azok.

Abszolút kategóriában mondjuk a Troll 2 ott lenne a top 10-ben :)

HöZsö 2008.11.14. 22:40:43

Szerintem Te nem láttál elég filmet ahhoz, hogy véleményt alkothass. Hol a Doom, a Szikláknak szeme van, a MR73, a Gengszterek, és a többi sírva fetrengős, hogy csak az utóbbi 5 évből válogassak?

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.11.14. 22:54:00

köszönöm doktor.dikhed, valaki érti :)

HöZsö:
5 darab film van itt és a címből sejthető, hogy 100 lesz... szóval még van 95...ami lehet a Doom, a Sziklák Szeme stb... aszittem' ez érthető...

HöZsö 2008.11.14. 22:57:45

Jó, de ilyen erősen bekezdeni öt olyan filmmel, ami nem annyira vészes, hát fura. Amikor vannak sokkal szívszaggatóbb fasságok is az iparban, amikkel kezdeni lehetett volna.

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.11.14. 23:00:23

HöZsö: van benne igazság... de látod, a "botrányra" vevő a nép :)

Bambano 2008.11.14. 23:06:39

Ha nekem beszélne az autóm, én biztos nem dugnék a tetején meg másik három intelligens kamion orra előtt se... szóval a transformers nem bejövő.

A verdák viszont a 66-os útról szól, az út mellett élők életéről és az akkori érzésekről. Ez átjön a filmből, tehát ha nem tetszik, a hiba benned van.

Ben Reilly 2008.11.14. 23:16:39

,,Ha nekem beszélne az autóm, én biztos nem dugnék a tetején meg másik három intelligens kamion orra előtt se... szóval a transformers nem bejövő."

Ez fájt...XDD

rexter 2008.11.14. 23:20:10

szerintem a verdak jo film. es a 66-s ut feeling is jo lett, nem is konkretan a 66-s ut, mert mi kozom, kozunk van nekunk hozza, de sztem nagyon jol megfogalmazta, hogy egy kor veget er, a dolgok valtoznak, es bizony ez neha szomoru. s mindezt egy gyerekfilmben, erthetoen de nem szajbaragosan. semmi kersenivaloja itt, a 100 legjobba is siman beferne.
transformesbol a csajt meg odavissza mindenhol haromszor blokkolnam. viszatestek meg tenyleg szar, bar paris strip jobenne.

mee/énke 2008.11.14. 23:27:40

shrek 3 - minden idők legnagyobb családi konzumproli-lehúzása mcdisney módra.
schindler listája - de legalább nem volt mcschindler menü aranyfoggal.
jeanne d'arc - ez nem lehet ugyanaz a luc besson. az ötödik elemre még van mentség...
sorstalanság - "a magyar filmművészet válasza a schindler listájára". koltai, morricone, Nobel a háttérben... jó kis bóvli, a gyerekek imádják, bár a Maléna jobb volt csöcsileg és nem is kötelező.
star wars -3 - ezt nektek: jar-jar. erre vártunk a jedi visszatér óta. monomyth reloaded egy tokás dollármilliárdostól.
mátrix 2 és 3 - nagyon erős márka volt a mátrix. a második részért már nem adok pénzt, és a harmadik ingyen se kell.
vuk 2 - "a magyar filmművészet válasza a shrek 3-ra" maga a román licensz alapján készült vuk márkájú francia krémes a gyerekeinknek. gát györgytől szeretettel.
a három testőr afrikában - bujtor csöpi "megcsinálja" Rejtő Jenőt.
cj7 - Stephen Chow a hongkongi luc besson. kár érte.

kötözködő 2008.11.14. 23:28:25

Én azt nem értem, hogy emberek hogyan képesek leírni a százas számot úgy, hogy az egyes után nem nullákat, hanem o betűket tesznek.

rainy_day_coffee 2008.11.14. 23:32:34

Igy, visszaolvasva ezt a hopnlapot, sommasan: tul nagy az arcotok, sajatos az izlesetek, es nem ertetek a filmekhez annyira, mint szeretnetek.

Egyebkent meg egeszsegetekre.

cervantes 2008.11.14. 23:38:16

Te jó ég. Transformers? Cars? A sz*rabbik közé?
Maga az oldal is egy halom szar. De tudod mit?
Vidd már be az összes filmet a 100-ba. Keresztapa szar, ok?
Pál utcai fiúk szar ok? Írj egy hülye szélsőséges véleményt, oszt megvan a látogatottság. Egészségedre

kacsa! 2008.11.14. 23:39:22

Szar volt mindegyik, Edememnek igaza van. Én egyet sem néztem meg! LOL

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.11.14. 23:50:44

vártam már az iq-bombákat...

kötözködő - ezt a képességem örököltem

rainy_day_coffee: a sajátos ízlés baj? neked nincs olyan? a trendet követed, eszed amit eléd dobnak, még ha szar is? Hát, egészségedre. "es nem ertetek a filmekhez annyira, mint szeretnetek" - ez a mondat pedig...ahhahah :)

cervantes: egy Keresztapát és Transformerst egy listába tennél (legyen az bármilyen lista)...hmm, érdekes. Bár minek is tépem a klaviatúrát, ide jöttél, beböfögtél mer nagy a pofád oszt' hadd neked legyen már igazad, majd' csókolom. a szart is alá kell támasztani...

mucha lucha: amiket felsoroltál, azok közül bizony szerepelni fog pár itt is...

....az értetleneknek, arcosoknak ajánlom doktor.dikhed kommentjét, kinek sikerült mindenféle magyarázkodás nélkül felfognia a posztot, pedig ő is ember szerintem... a visszakeresés fáradalmainak elkerülése végett idézem

"A fanyalgók valószínűleg félreértették a cikket. Ezek simán megaszar filmek, csak nem az abszolút kategóriában, hanem a reklámköltségükhöz, és a készítési költségeikhez mérve azok."

bár, egyeseknek úgy látom nehéz felfogni mit is olvasnak

Cars - forever 2008.11.14. 23:52:46

Meg vagy te buggyanva, ha szerinted a Verdák (Cars) szar film.

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2008.11.14. 23:58:50

húdejó végre megint listázás, de imádom:D
ilyenkor aztán mindenki előáll a farbával, és leszámol a szerzővel...így kell ezt...vagy inkább miért kell ezt?
no mindegy...én se értek vele egyet, ez tény, de ha neki csalódás volt, és amit fentebb írt edemem (nem árt a posztot az elején kezdeni, olvasni tudni kell), akkor lelke rajta:D az ő listája, nah...de akkor én is kötözködök kicsit:D
a verdákat és a transformerst én kivenném speciel, mindkettő szórakoztató volt...szerintem lés nekem...a másikak egye fene maradhatnak...várom a folytatást (de azért a vuk kettő remélem nem marad ki)

Watta (törölt) 2008.11.15. 00:17:50

ez van amikor hozzá nem értők írnak blogot olyanról,amihez semmit se értenek...
:D

sztem térjetek rá a pécsi időjárás előrejelzésére, több telitalálatotok lesz

2008.11.15. 00:18:02

"S Transformers itt létét ne úgy tessék értelmezni, hogy "szar film" csupán egy óriási lehetőséget halasztottak el "

A cikk címe "100 pocsék film / első fejezet". :)

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.11.15. 00:22:00

keeroy: olvass tovább... különbenis, a pocsék mióta jelenti a "szart"? :)

Watta: ennyi? bevallom ez humoros volt, tetszett, de többre tartanálak, ha ellenvéleményed mellé érvek is társulnának, így csak csíra csicska képét formálod

Joeka 2008.11.15. 00:44:46

Nem azért felesleges ez a lista mert a benne lévő felsorolás abszolút szubjektív, hanem azért mert olyan vitát generál ami értelmetlen.
Hogy érzékeltessem egy kicsit:
Állítás: Szerintem a legszebb szín a sötétkék, a "legpocsékabb" a szürke.
Ellenérv: ????
Na és akkor mi van?
Akik meg nem láttak egy filmet, azok meg hiába mondanak róla véleményt
Nekem egyébként van véleményem, csak nem értek vele egyet.
-: )

loooool 2008.11.15. 01:27:43

Sajnos elsőre nem láttam meg, amit Höszö, Rainy_day_coffe, Cervantes, Watta, Keeroy, stb. észrevettek.

Fájdalmasan nagy arcotok van, csak nehogy egyszer beverjék.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.11.15. 01:27:50

Szerintem az, hogy valaki összeállíttja a saját 100 legjobb filmjét egy ideje már erőltetett, az hogy valaki ennek ellenkezőjét, azaz a 100 legrosszabb filmet szedi össze szintén erőltett, ráadásil teljesen hülyeség is. Mennyi olyan film volt, amit megnéztél és azt mondtad rá, hogy ez rohadt jó vagy azt, hogy ez kurva szar. Rengeteg. Felesleges a lista, ha sok a szabadidőd és unatkozol persze megteheted, de én ez az ilyet nem fogom komolyan venni, kötözkodni ezzel kapcsolatban meg felesleges. Pár dologgal egyetértek és megint néhánnyal nem.

hesgotcancer · http://hesgotcancer.blog.hu 2008.11.15. 01:34:44

Filmbuzinak lenni azért szép, mert megvan minden filmről a magad kis véleménye, amin (sajnos?) az esetek többségében már maga az atyaúristen sem tud változtatni. Ugyanakkor az is igaz, hogy vannak azért objektív szempontjai is a filmek értékelésének, és már csak ezen szempontok alapján sincs helye ezek közül egyik filmnek sem egy ilyen jellegű listában.. de te tudod :)

Dictatorwannabe 2008.11.15. 01:40:19

Nos én csak annyit tennék hozzá, hogy mostanság minden barom blogot ír valamiről és úgy csinál mintha értene valamihez.

Ernesto 2008.11.15. 03:16:15

Dictatorwannabe-nél jobban én sem fogalmazhattam volna meg. Szánalmasan szar ez a blog.

Kismester 2008.11.15. 05:29:26

Arra, hogy hogyan basszunk el egy viszonylag jó alapötletet, iskolapéldaként kellene felhozni a Mátrix-ot. Feltenném a listára.

Juan Rodriguez-Rodriguez 2008.11.15. 07:25:42

Verdákhoz, Pixarhoz:
blogger barátunk úgy látszik nem vette észre, hogy a Pixar rajzfilmjei szatírák: a már sok helyen lefocizott, sok felől visszaköszönő filmes kliséket SZÁNDÉKOSAN teszik bele.

Hogy ne csak a kisgyerekek, hanem a moziba sokat járó felnőttek is jót derüljenek, amikor megjelennek az ismertebb filmek jeleneteinek karikatúrái. A számtalan elrejtett kulturális poén pedig további szórakozás. A Verdákat háromszor is megnéztem, eredeti nyelvvel, hogy ezeket mind felfedezzem. 30 feletti fejjel.

Blogger kisbarátunknak ebből csak az jött le, hogy "kiszámítható" meg hogy "önmagát másolja". Gratulálunk :))) Jól ráérzett a műfajra.

Csak azt nem tudom, hogy aki ennyire faék a témához, az minek posztol róla?

Juan Rodriguez-Rodriguez 2008.11.15. 07:26:30

Ja és ezt a középre tördelést is megszüntethetnéd mert kurva ronda, nehezen olvasható.

Zeligmann rabbi 2008.11.15. 07:29:07

Nem tévedés: ez a kis csira fikagép O betűket írt a nullák helyett a post címébe: 1OO a 100 helyett!

Ez, 2008-ban MEGAÉGÉS.

Lukrécia Bögre 2008.11.15. 08:01:48

az Intacto-t ki ne hagyd az első tízből.

nyuszisz 2008.11.15. 08:07:35

Eddig jó ez a lista, még nem láttam egyiket sem :)

DeMarco 2008.11.15. 08:20:31

Egyetértek a posztíróval a transformersnél nagy lehetőséget hagytak ki. A film nézhető, de sokkal több van benne. Ugyanez a véleményem a pókemberről is. Vannak ellenpéldák is: A Superman és Batman esetében sikerült megugrani a lécet. Persze ez is szubjektív vélemény. Az viszont elég furcsa, hogy a 100 legrosszabb film nem a Waterworld-el kezdődik. Kevin Costner filmjénél rosszabbat és költség pocsékolóbbat szerintem még soha senki nem csinált.

pekmester 2008.11.15. 08:32:19

azért az durve, hogy a listában van egy 10 és egy 9 pontos film is. jah és 10-es skálán pontozok :))

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.11.15. 09:13:01

Amikor a cimlapon (igen, én is onnan jöttem a többi orkkal együtt, de szerintem maradok törzsolvasó) megláttam a 1OO-as listát, arra gondoltam: na, megint valami külföldi filmblog listáját linkelik, mert magyar blogger nem venné a fáradságot, hogy ilyet készitsen. Szóval nekem kellemes meglepetés volt, hogy de :) a filmeken én is meglepődtem, de érdekes olvasni, hogy másnak miért nem tetszik ez vagy az. Segit bőviteni a látókört, tudjátok :)

amikor viszont valaki olyat ir, hogy 'Fájdalmasan nagy arcotok van, csak nehogy egyszer beverjék.'
ott már kurva nagy bajok vannak. Gondolkozzál el magadon, kisöcsém. Egy filmlista, baszod... egy filmlista

Geo_morph 2008.11.15. 09:30:15

Edemem: Ha nem bírod a kritikákat, miért írsz nyilvános blogot? Válaszaidból süt a cinizmus.

Pietro 2008.11.15. 09:30:44

nem kell érteni a filmekhez, ahhoz hogy megmond tetszett a film vagy sem. szerintem nincs ezzel gond. maga a 100 legrosszabb film ötlet egyébként tényleg érdekes, koimbrának van igazsága, csakhogy ez a cím szerint a "100 pocsék film szerintem " és hozzá lehet tenni "a sok közül", szóval ennyi.

Zeze 2008.11.15. 09:35:14

A Cars szar film? Te beteg vagy vazze. De komolyan.

Van sztori, van mondanivaló, a vizuális munka és a hang pedig perfect. Menjél nézzél Szomszédokat, az való neked öcsi.

Egyre kevesebbet olvasok már blogot, mert rendszeresen ilyen idióták postjaira futok. :(

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.11.15. 09:39:05

még annyit, hogy a Transformersnek az OST volt emlékezetes, a mai napig szoktam hallgatni. Lehetne csinálni legjobb OST válogatást is, volna pár (sok) tippem :)

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2008.11.15. 09:40:20

Aki nem tud arabusul az ne beszéljen arabusul...
Aki ennyit ért a filmekhez az ne írjon róla blogot :)

FlyByWire 2008.11.15. 09:40:54

Csatlakozom a túlnyomó tömeghez. A blog-gazda nemcsak totál fogalmatlan a filmek világában, de még elszomorítóan aggresszív és egyszerű is.

Ha meg csak látogatottságot akar, indítson politikai blogot, ahhoz külön jól jön, ha hülye hozzá az ember :)

FlyByWire 2008.11.15. 09:45:12

Apám, ezt volt képes ideböfögni a "T". szerző."

"...az értetleneknek, arcosoknak ajánlom doktor.dikhed kommentjét, kinek sikerült mindenféle magyarázkodás nélkül felfognia a posztot, pedig ő is ember szerintem... a visszakeresés fáradalmainak elkerülése végett idézem"

Akkor idéznék doktor dikheadtől is:

"A többi filmről csak hallottam, de inkább elkerültem őket."

Magyarul az érti a blogodat, aki a Transformersen kívül a listából egyiket sem látta. Így már értem. Ilyen vakok közt lehetsz félszemmel (és nulla filmesztétilával) király.
Csak tudod, a gond azzal lesz, hogy olyan is jön ide aki látta a többi filmet is, és *tudja* hogy azok nem szarok :) (legalábbis van köztük objektíve és MINDEN szempontból sikeres (kritikusok, közönség, bevétel) film is, pl. a Verdák.

Kismester 2008.11.15. 09:51:00

Érdekes dilemmába kerültem a pocsék film definíciójával kapcsolatban. Kérdésem az: mi legyen Ed Wood filmjeivel?
Személy szerint inkább az X-men tetszőleges epizódját pakolnám fel a listára, mint mondjuk a Plan 9 from Outer Space-t.

muhahaha 2008.11.15. 09:52:53

hát ez gyenge egy lista, kérlek ne próbálkozz többet...

füligjimmy77 2008.11.15. 10:09:33

100(!) legrosszabb film. Leszneka Transformersnél sokkal nagyobb bukások ezena listán. Egyébként az aki ennyit ért a filmekhez, ne írjon blogot típusú hozzászólóknak annyit, akinek az értő olvasás gondot okoz, ne olvasson blogot. x millió dollárt költöttek el ezekjre a filmekre, aminek már megvolt a sztorija, erre tessék, a végeredmény. Akinek nincs egykaptafára gyártott birak izlése, vagy neadjisten szeret filmeket nézni, annak ezek nem tetszenek. Bay filmjeiben meg már nincs más, csak minől több számítógépes trükk, a röhejesség határáig. A Viasztestekről nincs mit mondani, a One missed callt nem láttam, de ha a Körhöz, vagy a Haraghoz hasonló, akkor jobb is. Ezekneka japán eredetije jobban üt, ott vlahogy nem néz ki röhejesen, ha egy videókazetta meg akar, és tud gyilkolni, mindezt hosszú, kimerítő lelki terrot után. A Verdákat tényleg kár volt beletenni, ha a gyerekeknek tetszik, akkor jó a film.

Borsii · http://szentkoronaradio.com 2008.11.15. 10:10:59

Én 20 éves vagyok nem szégyellem és 19 évesen láttam a filmet a Verdákat!! Nagyon jó film. Gyorsan vedd le az oldalról!!!!!

FlyByWire 2008.11.15. 10:24:17

füligjimmy77

A Verdák egyáltalán nem azért jó film, mert a "gyerekeknek tetszik". Ezzel a saját hozzá nem értésedet bizonygatod csak...

rexter 2008.11.15. 10:31:19

szerintem nezzuk ugy, h a cimben nem 100-t irtal, hanem 1OO vagyis egy egyes es 2 nagy O mint Olgat mint a legbenabb hujek pecsrol, tehat nem kell meg 95 filmet irni hiszen az 1 nel es a 2 O nal mar neggyel tobbe irtal. Koszonjuk.

rexter 2008.11.15. 10:33:13

ja, de latom a sotet lovagon persze elcsoppentel. hat gratulalok.

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2008.11.15. 10:37:08

Világos, hogy te még nem láttál igazán szar filmeket... ezek, amik a listán szerepelnek, maximum közepesen rossz blockbuster-ek. Az igazi mocskok nem itt, sokkal inkább a filmarchívumok nyirkos, sötét bugyraiban keresendők.

Nézz körül az iMDB bottom 100 listáján.

Teller Ede 2008.11.15. 10:41:57

Tök jó, hogy ilyen blogokat mindenféle hülyegyerek írogathat. :-)) Sok sikert a film-esztétizáláshoz, okostojás. :-)

Szottyer 2008.11.15. 10:45:08

Nem biztos,hogy minden filmben egyezik a véleményünk,( már most sem) de nem vagyok klaviaturabetyár és frusztrált sem,hogy itt okoskodjak. Ez a te véleményed,rendben van. Érdeklődve várom a többi filmet.
Üdv

Lamb 2008.11.15. 10:49:04

Totál egyetértek a listával, csak a Ferrelt nem láttam belole de a tobbi nekem egyáltalán nem tatszett. Verdák- nem minden kissrác kedvence, itt nem aratott nagy sikert, mondjuk úgy hogy az egyik simán otthagyta a filmet és ment medzsózni (7 éves). Viasztestek, Nem fogadott hívás- igazi szar mindketto.. Transformers- hiába csillog-villog, a szórakoztatási rátája egyenlo a nullával, majdnem az idegesíto kategória.
Légyszi majd az új Bond-filmet se hagyd ki a sorból (bár az már nem volt nagy csalódás a Casino Royal után) és az Indiana Jones-t sem.

L. J. Wesley 2008.11.15. 10:58:09

Assze maradjunk annyiban, hogy ez a te véleményed. De a verdák nagyon jó, a transformers jó.
Lamb: szerintem nagyon jó az új Bond film, én csak a két klasszikus ondatot hiányoltam belőle, de jó szórakoztam.

kompi · http://filmtrailer.hu 2008.11.15. 10:58:28

Nem értem, miért gondolja mindenki azt, hogy aki filmes blogot indít, azt filmesztéta vagy kritikus.
Ez a lista egy filmkedvelő ember magánvéleménye, nem pedig az IMDB bottom listája. Nem vagyunk egyformák - mint azt a mellékelt ábra is mutatja, de ettől nem kell lehülyézni, akinek nem egyezik a véleménye velünk.
Edemem legalább (a saját szabadidejében) leírja nekünk a véleményét, nem pedig blogról blogra járva fikázgatja más munkáját.

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.11.15. 11:04:38

Geo_morph: neked válaszolok, hisz sikerült kulturált formában megfogalmazni kérdésed, szóval... az, hogy nem bírom a kritikát, kicsit erős, én az értetlen embereket nem bírom, a cinizmus meg... amilyen hangnemben hozzám, én úgy vissza

már megyek is tovább... 2008.11.15. 11:07:09

bocs haver de ezeknél sokkal szörnyűbb filmek léteznek még úgy is ha objektív szemlélem

kompi · http://filmtrailer.hu 2008.11.15. 11:10:21

Edemem: Két dolgot ami szíven ütött:

"önmagát másoló Pixar.."
"Shia gyerek reménykeltő"

:))

htlecso 2008.11.15. 11:11:52

Nekem tetszik ez a blog, és kompi jól beszél :)
Persze nem értek egyet mindennel, de néha jókat kuncogok :)

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2008.11.15. 11:15:17

A Transformerst leszámítva a többi ténleg pocsék, de 2007 legnagypbb pozitív csalódása volt a Transformers. Miért? Mert mindenki tudta hogy képregényből vagy oltári blődésget lehet kihozni, vagy jót, oltári pocsékokat mint az összes pókember, a cingár kicsákóval, meg a bárgyú sztorival, vagy jót mint az utcsó Batmannel, ahol jó karakterek és a megcsavart történet remek színészekkel párosult, nem nem komolytalankodták el, bugyuta poénokkal. A Transformers: mi a sztori, nagy harci robotok (macha, aki olvasott mangát vagy látott animét, tudják miért ilyenek s miért ezek japcsik kedvencei), jönnek a Földre. Nomármost ebből, hogy lehet épkézláb filmet kreálni, hogy az embernek maradjon kedve a film végéig a moziban ülni. Csak POÉNNAL: ez a film, olyan mint a Bee movie, 2-3 percenként poénokkal van tarkítva, mertr ilyen óriás robotok harca komolytalan még egy mai 10 évesnek is, nemhogy egy felnőttnek, ellenben jó poénokkal (szigorúan angol nyelven kell nézni!, max magyar felirattal), teljesen elviselhető. Arról nem is beszélve, hogy látvány a sivatagi rész (amibe Spielberg is belepiszkált, überjó, magam csak azt a részt vagy 5x néztem meg, otthon). Szóval a többi film az tényleg pocsék, de a Transformerssel nem értek egyet... ami nálam teljesen jó 7/10et kapott. De hát ízlések és pofonok... (Én pl. a vígjátékokat szoktam lehúzni, mert alig van jó).

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.11.15. 11:16:41

Juan Rodriguez-Rodriguez: nem mondtál újat, ahogy a pixar sem

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.11.15. 11:20:10

most ChrisDry eszembe juttatad, hogy a nép jobban érti a számokat , akkor nálam 10-es skálán
Semi-Pro - 2 pont
Viasztestek - 1 pont
Nem fogadott hívás - 2 pont
Verdák és a Transformers 4-5 pontnál valahol

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.11.15. 11:28:36

edemem: 4-5 pont? 2 pont? a legrosszabb filmek nem nulla pontosak? Idén kábé láttam pár nulla pontos filmet a Kis Vukkal az élen, és legalább kétszer ennyit hagytam abba.

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.11.15. 11:32:17

Koimbra: "Nem csak az abszolút nulla kategóriásoknak lesz itt helye"

jorgecosta 2008.11.15. 11:33:56

egytől egyig szar filmek, mondanivaló nélkül. mivel a nép jobban érti a számokat (=rendszer=halál), ezért 1/10 az összes.
felületes szórakozásért inkább rugdossatok egy labdát a falnak el-vissza a film időtartamáig.

Lamb 2008.11.15. 11:35:24

Az izlés mind ig szubjektív, ez az amit minden filmkritikus mindíg elfellejt.
Van aki egyetért ezzel a listával, van aki nem. Például nekem jobban teszett a Kung-fu panda mint a Verdák, ezzel a véleményemmel egyedul maradtam kissé:-)
Bluedeath- Az új Bond filmmel nálam az volt a baj hogy a foszereplo figurája nagyon... nyers lett. Rendben hogy bosszúról van szó, de teljesen eltunt az angolos elegancia a karakterbol, szerntem az alapveto volt a korábbi részeknél. Az ukrán lányt (és karakterét) sem találtam a legjobb választásnak. Az idok változnak de ez kicsit sok volt, bár a progresszivitásra való torekvés dícséretes.

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.11.15. 11:46:56

" It had to end sometime. After a run of standard-setting CGI movies, Pixar has finally delivered a dud." -- BBC

" Cars is about as much fun as a traffic jam in desert heat, or heck, watching NASCAR" - Mike Sage

" Along came the interstate, apparently, and ruined everything. Just like that darned Internet, I guess, or that superhighway stuff, or those dumb movies they make with computers nowadays." - New Yorker

" Cars might get us into car world as a gimmick, but it doesn't get us into car world as a state of mind. Thus, the animation, rather than seeming like an expression of the movie's deeper truth, becomes an impediment to it." -- San Francisco Chronicle

" At 116 minutes, it's a test not of speed but endurance." - Chicago Reader

... both in its ingratiating vibe and bland execution, Cars is nothing if not totally, disappointingly new-age Disney ... -- New York Times

" None of the characters in Cars feel like flesh and blood. None of them feel like family. Instead, they're just a means to an end -- vehicles and nothing more." -- Salon.com

Persze van még tonnányi negatív és tonnányi pozitív vélemény, de ne csak én legyek már közellenség :)

ingrid · http://ingrid 2008.11.15. 12:07:36

Verdákat kihúzni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ahányszor nézik a skacok,annyiszor nézem én iS!!!!!!!

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.11.15. 12:08:27

Juan Rodriguez-Rodriguez: Ja és ezt a középre tördelést is megszüntethetnéd mert kurva ronda, nehezen olvasható.

Sorkizárton van minden, lehet a böngésződdel van valami, nem tudom

Uracska 2008.11.15. 12:10:03

Ez a lista egy nagy fing.A semi-pro nagyon jó film.A transformers is elmegy.A legrosszabb film címére nem emléxem de a lényege az volt,hogy óriás mutáns kullancsok lepték el az erdőt és bezabáltak mindenkit.És ráadásul hangosan vinnyogtak.Zsír.

blond 2008.11.15. 12:10:13

Neki ez a pár film benne van a "100 pocsék" csoportjában, másnak nincs. Mindenki máshogy értékeli ezeket az alkotásokat, mert más szemszögből közelíti meg őket. A Verdák gyerek szemmel nézve 10/10, a Transformers tiniként nézve 10/10, a Viasztestek pedig, bárhogy nézzük 10/1 :)

Amúgy szar filmeket könnyű találni, én is simán mondok kapásból párat (amivel sokan tuti nem értenek egyet). Kb az összes PC-s játék adaptáció gagyi. Pl a Hitman, a Max Payne vagy a Bloodrayne, ami az összes közül a legborzalmasabb.
Remélem, itt lesz a listán:)

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.11.15. 12:14:37

blond: az ilyen embereknek örülök )

Uracska: "A legrosszabb film címére nem emléxem de a lényege az volt,hogy óriás mutáns kullancsok lepték el az erdőt és bezabáltak mindenkit.És ráadásul hangosan vinnyogtak." xDDD

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.11.15. 12:14:47

ezek közzül csak a visztesteket láttam, de azt is csak a hillton halál miatt!

Zeligmann rabbi 2008.11.15. 12:15:46

Persze hogy van tonnányi másféle vélemény, de te azért próbálod mentegetni magadat és beidézel negatív kritikákat a Carsról.

Háthat bevesszük és téged is elismerünk filmkritikusnak.

Ilyen szar trükkel még kültelki homokózkból is kizavarnak. Baszod, miért nem ismered be, hogy nagyot akartál írni de kilógott a lóláb, nem jött be, beégtél.

A többi 90 filmmel ne is fáradj. Minket fárasztasz csak. Írjál az akváriumodról inkább ha van, vagy írjál kávézókról, pöttyös labdákról, ilyen egyszerűbb témákról, érted.

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.11.15. 12:16:34

ja és komolyan, aki követeli, hogy húzzák ki ezt azt a filmet, vagy kérdőre vonja, hogy az miért szer, az ugyan miből gondolja, hogy az ő ízlését akarja itt edemem publikálni, s nem a sajátját?

persze gondolom ez nehéz gondolat azoknak, akik ilyeneket kommentelnek!

blond 2008.11.15. 12:17:28

vagy az ilyen egyszerű emberekről, mint ez a Zeligmann rabbi

Zeligmann rabbi 2008.11.15. 12:22:12

BLOND:
az a baj hogy aki blogot ír és ráadásul kikerül az index címlapra vele, az nem egyszerű magánvéleménynek számít hanem megmondásnak. Vélemény formálásnak is akár.

Egy kicsit is értelmes ember be tudja látni hogy felelősség publikálni. Unatkozó pécsi hülyegyerek akinek az az élmény jó karatézós filmet ad valamelyik kábelcsatorna, az ne írjon már ilyen arcos címet hogy 100 legpocsékabb film.

Ilyet nem lehet leírni, mert mihez képest pocsék? Milyen skálán?

Ha ez az ő véleménye, akkor bassza már szájba a monitorát és írja ki hogy "A SZERINTEM LEGROSSZABB FILMEK".

Mi az hogy 100 legpocsékabb? ilyet egy olyan filmkritikus írhatna, akinek van miből válogatni. Mondjuk már megnézett 1000-2000 filmet (mozifilmet, nem a Barátok közt epizódjait).

De ez a kis csira gádzsó még életében összesen nem nézett meg 100 filmet. Akkor honnan veszi a bátorságot és ezt a hatalmas arcot?

És még neki van pofája fenyegetőzni. Csak nehogy neki verjék be egyszer.

Zeligmann rabbi 2008.11.15. 12:24:21

És még mindig nem bir nullát írni a kis köcsög a 100-ba, csak O betűt!
Ciki. xDDDDDDDDDDDD

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.11.15. 12:25:46

kedves rabbi bácsi tudod mit baszd szájba magad és nézd már meg mi a bejegyzés címe, vagy olvasni degradál????

az index, meg kirakja, ahhoz neki ugyan mi köze van, vagy ő a főszerkeztő arra felé????

szóval ha nem tetszik nem kell olvasni, ha meg igen akkor olvasd, de ne puffogjál itt olyasmiről amit ezek szerint még csak normálisan végig sem olvastál, gondoltál

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.11.15. 12:27:50

Zeligmann rabbi: te is végtelenül értelmes ember vagy. a negatív kritikák bemásolása azt a célt szolgálta, hogy megnyugodjon a lelkem, nem vagyok egyedül a véleményemmel (!),

"Háthat bevesszük és téged is elismerünk filmkritikusnak."
mivel nem tartom magam annak, nem kell, köszönöm.

"miért nem ismered be, hogy nagyot akartál írni de kilógott a lóláb, nem jött be, beégtél." - mi az, hogy nagyot akartam írni? 100 szerintem rossz filmről akartam írni pár sort, szerintem, ez a lényeg, az egyéni ízléem szerint, amit lehet nehéz felfogni nektek, és lehet, hogy más szerint szar az ízlésem, de ugye a szar ízlés is ízlés.

Az akváriumos ötlet nem rossz, majd tolok pár fotót, igazán szép van.


Komolyan elkeserító látni ezt a sok értetlen embert. Ez a lista nem objektív, és erre már többször is kitértem és talán még többször is ki kell, hogy óránként egy olvasó felfogja. Az, hogy nekem nem jött be a Verdák nem jelenti azt, hogy nincs ember akinek bejött... neked bejött? Oké, én ezt tiszteletben tartom, nem vagyunk egyformák, bár ha csak személyeskedni tudnak egyes egyének, vulgárisan keménykedni, ahelyett, hogy érvekkel védenék filmjüket... akkor inkább szedjetek bambuszt, mert ez így...nevetséges és véleményem szerint nem a blogot degradálja valaki azzal, hogy "a verdák jó, te szar vagy, a blog is fos, pont" hanem csakis önmagát...

blond 2008.11.15. 12:33:05

Én megértem rabbi urat, de ez egy blog, ezt ne tessék szemelől téveszteni! A műfaj lényege, hogy a gondolatainkat nagyobb közönséggel is megoszthatjuk, amikkel persze nem kötelező egyetérteni, de nem is kell halálosan komolyan venni. De még ha nem is ért egyet az ember, attól még elkerülhető a "kurvaanyázós" stílus, szerintem.
Habár a műfajhoz a kommentelés is hozzátartozik, aminek meg nincsenek kötött szabályai..... :)

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.11.15. 12:33:37

Zeligmann rabbi: hol is fenyegetőztem?

"
Ha ez az ő véleménye, akkor bassza már szájba a monitorát és írja ki hogy "A SZERINTEM LEGROSSZABB FILMEK".
"

valami ilyesmiről pofáztam eddig is... mi lenne ha elolvasnád a bejegyzés címét? na meg a kis bevezetőt sem ártana, nem lesz sok, ígérem.

nem kértem az indexet, hogy "léccike tegyetek már ki"

Nem is vagyok pécsi. És az általad említett 1000-2000 mozifilm is megvolt.

"És még mindig nem bir nullát írni a kis köcsög a 100-ba, csak O betűt!
Ciki. xDDDDDDDDDDDD "

A te viselkedéseddel ellentétben, mért lenne az? Szerintem, főleg ma, az interneten, mindenki úgy ír, ahogy akar. Úgy személyeskedni pedig, hogy gyakorlatilag szart sem tudsz, külön művészet.

Uracska 2008.11.15. 12:35:21

us.imdb.com/title/tt0108339/

Itt a link testvéreim.A mutáns kullancsokról.Ja és a marijuánaültetvény miatt kattannak be.

ati 2008.11.15. 12:36:43

A tf szerintem jó film pontosabban: nem csalódás (nulla sztorival viszont látványos és a robotok hangjai fantasztikusak, ha ki tudsz kapcsolni élvezhető, ha meg nem akkor sajnállak ;D)
ben: "Már bocs, de a Transformers erőltetett túlhypelt manőverét, csak az ilyen effektgyíkok bírják"
Bocs de erre az első reakcióm az lett volna hogy "anyád!"
Ez ugyanilyen skatujázás mintha alapból kijelentetted volna hogy ez sz.r film, nem szerinted, nem xy szerint, hanem ez a nagy igazság...

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.11.15. 12:37:32

Uracska: ez megtisztelő, köszönöm. úgy érzem mihamarabb látnom kell ezt, ismét danke :)

Uracska 2008.11.15. 12:39:25

Nagyon szivesen!Remélem sikerül hozzájutnod.

hesgotcancer · http://hesgotcancer.blog.hu 2008.11.15. 12:39:56

Gyerekek, ezek után én hihetetlen módon örülök, hogy a reklámmentes, index címlapra ki nem kerülős blog lehetőségét választottam :)

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.11.15. 12:41:39

Uracska: azt én is remélem, az internet csodákra képes szerencsére

VVega · https://debugme.eu/ 2008.11.15. 12:43:52

Uracska! Biztos nagyon szar a kullancsos cucc, de ennél kizárt, hogy szemetebb szemét lenne:

www.imdb.com/title/tt0401742/

Na meg ott van a Kis Vuk is :D

ati 2008.11.15. 12:47:01

Kis Vuk powa, de arről már volt egy teljes cikk akkor most vki más berakja egy ilyenbe is? :D

hidalgo 2008.11.15. 13:18:05

egy kis segítség:
Macskafogó 2.
Honfoglalás
A tehetséges Mr. Ripley

az első kettő szerintem büntetőjogi felelősségre vonást kéne maga után vonjon

FlasH 2008.11.15. 13:18:48

"És még mindig nem bir nullát írni a kis köcsög a 100-ba, csak O betűt!
Ciki. xDDDDDDDDDDDD"

Csak én érzem az iróniát?

edememnek pedig: szar a lista, há a Transformers nagyon jó!!! Hogy mered azt mondani, hogy nem tetszik egy olyan film, ami nekem igen? Sőt, a blog szar, mert a Tranformers jó!!! Meg a cars is, a fiam szeretiii! Mégegszer nehogy ne eggyezzen az izlésünk, mert felrúglak!!!

lol.

Csumpitáz Alfréd 2008.11.15. 13:38:34

Azért aki Will Ferrel filmjét a színvonaltalanság és a poénok hiánya miatt tartja sz@rnak, az ne írjon le olyat, hogy: "kevés, mint apácazárdában a fitymacsattogás"... mert ebben az esetben a humorról alkotott felfogása is kétségessé válik. És nem, nem bigott keresztény vagyok, csak ez a poén igen színvonaltalan.

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.11.15. 13:45:21

nem is humorizálni akartam, szerintem nem véletlen került Ferrellhez..

Rol33 2008.11.15. 14:00:00

Üdv. Tudom kommentem el fog veszni a sok között, pont ezért is írom ide. Nem hiszem, hogy bármelyik fikázó is elolvasná, ha meg mégis, nem fogja fel. Szóval:
Van aki szivesen olvas listákat, véleményeket, kritikákat tudja mi jó, mi rossz. Én 1 ideje kommenteléssel is felhagytam időhiány miatt. Nem értem, hogy van fikázásra időtök kedves kommentelők.
Igen, ha már itt tartunk. Hogy is nézzen ki 1 komment? Legyen tartalmas, művészi, esetleg rímekbe szedett? Mi lenne ha egyszerűen csak kultúrált lenne? Ha meg fikázol érvekkel tedd. Akkor most felteszek 1 kérdést:
Komolyan bármelyikőtök azt hiszi, hogy bármit el tud érni kommenteléssel? A hülye belátja nincs igaza? Volt már erre példa? Megdicsérnek ha rímekbe szeded gondolataidat?
Bizonyára meg, és? Jobb ember lettél?
Nem kell helyesen sem írni, csak próbálj már ember maradni, de mutasd meg a világnak mekkora 1 fasz vagy.
Én örülök, hogy vannak emberek akik vezetnek blogot, és nem saját maguk miatt... Ilyenkor kialakul 1 társaság és lehet vitatkozni, megosztani élményeket, jelen esetben filmélményeket, vagy elmondani mi nem tetszett.
Kint volt az indexen, és? Meg se nézem kint volt-e, ki nem szarja le az indexet? Hol nem szarom le az indexet? Én most az indexen vagyok? Indexről akarok olvasni? Milyért olyan nagy szám 1 index?
Hozzatok már fel értelmes ellenérvet, mi az már, hogy a nagy szájkaratés bebüfögi, hogy 1OO de gáz, hozzál már fel mást te idióta. Belekötsz amibe tudsz a jót meg se látod... Fenyegetőzöl interneten? Remélem egyszer úgy helybenhagynak téged, hogy soha többet meg se mersz szólalni...
Én nem értek egyet VVega listájával, 1ik kedvenc filmem (The Godfather) még csak a top 50ben sincs benne. És? Nem egyezik az ízlésünk. Nem leszar engem? Esetleg gyötrődhetnék, hogy milyért jó, hátha meg tudom győzni (nem, őt nem lehet :D)
Én nem láttam se a Cars se a Transformers filmet, csak belenéztem. Cars ksiebb korosztálynak (azért szerintem mocsok felett van vmivel), Transformers meg pókember szinten van...

Mindenki azt csinál amit akar, remélem nem megy el kedvük a kedves szerkesztőségnek (nem fog, de jól esik normális komment is...).

Mind1 ennyi volt időm, nem győztem emg senkit, nem lettem jobb ember, viszont vesztegettem az időmet és még le is fognak fikázni, ez magyarország... Hibáakt se javítok nézzétek el pls. (át se fogalmazom)

(Mindenki nézzen magába és döntse el, miylen ember ő? Kicsit többet tegyétek fel magatoknak kérdést és legyen önkritikátok...)
Üdv.

Rol33 2008.11.15. 14:01:49

Annak a kevés embernek, akinek nem sír a szája gratulálok. Ennyi... Még vmikor felnézek röhögni. üdv.

jamesb · http://filmhirek.wordpress.com/ 2008.11.15. 17:10:18

A két ominózus horror remake-et láttam a fentiek közül, valóban pocsék lett mind a kettő, de ilyen alapon szinte az összes mostanában készült gyenge amcsi horrort ide lehetne sorolni - remélem benne is lesz a folytatásban jópár... :). Shutter, A szem, Mirrors, Ruins - csak hogy néhány példát említsek az elmúlt egy év terméséből.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.11.15. 17:16:37

Szerintem a Ruins jó film.

ekrekirts 2008.11.15. 17:26:10

3-at láttam ezek közül abból 2 simán pocsék kategória nálam. csak néhány kommentet olvastam el, de omg :D:D ez az ő listája, az ő véleménye ezekről a filmekről, ennyi kb. Ezért blog!

ez meg külön jóvolt :D

"Ha ez az ő véleménye, akkor bassza már szájba a monitorát és írja ki hogy "A SZERINTEM LEGROSSZABB FILMEK"."

és most olvassuk el a poszt címét (: értelmiség

Desmond Wallace · http://desmondwallace.freeblog.hu/ 2008.11.15. 18:47:00

Ebből csak két filmet láttam. A Transformers tetszett és a Viasztesteknél is láttam már jóval rosszabb horrort.

poprocks 2008.11.15. 19:23:02

Háát a Semi-Pro még sztem nézhető de a Step Brothers ezerszer szarabb volt!

Morrózió 2008.11.16. 05:30:29

Egy haverom mesélt a Ninják aranyáról, aminek a végén felrobbant egy lezuhanó szénásszekér. A Matrix is jó jelölt :)

kompi · http://filmtrailer.hu 2008.11.16. 10:50:42

Azt hiszem nekem a Max Payne is benne lenne. De lehet hogy csak hirtelen felindulásból...

Morrózió 2008.11.16. 17:14:57

kompi, trilere alapján tényleg :) bár akkor az Underworld is lehetne. A Constantine-ben nem vagyok biztos, mert egyszer sem voltam képes 20 percnél tovább nézni.

Morrózió 2008.11.16. 17:23:03

esetleg pont azért, de az nem lenne fair

Real013GSF 2008.11.17. 16:10:55

Csak a feléig bírtam olvasni a kommenteket:)

Edemem:részvétem, hogy egy szubjektív lista miatt ennyi szidást kell elviselned :D Különben a Cars szerintem kiváló, láttam már vagy 23*, igaz nem önszántamból, hanem mert kistesóm folyton azt lesi.
Transformers viszont nekem bejött, de az igaz, hogy hemzseg a hülyeségektől meg bakiktól, meg többet is ki lehetett volna belőle hozni..én élveztem :)

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.11.29. 20:47:45

Na, innen láttam a legtöbbet (összesítve kettőt) az első három pakkból. A Transformers megvolt, ANNYIRA rossz talán nem volt, de valóban egy butus film. Az akciójelenetek nem félig kivehetők, hanem egy az egyben kivehetetlenek.
A Verdákat a gyereknek szereztem Be, nekem bajom nem volt vele, ő lelőtte a felénél, azóta se került terítékre.
A viasztestek, na az odabaszott. Aszittem lehányom a tévét, amikor azt a seggfasz picsát megláttam, de még tűrtem egy darabig az összes idióta klisét, aztán ment a /dev/nul-ba...


süti beállítások módosítása