Hirdetés

2010. szeptember

A hónap legjobban várt filmje:

Pancser Police (The Other Guys)

Friss kommentek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

10/0 (1) 10/0.0 (3) 10/0.5 (1) 10/1 (19) 10/1.5 (3) 10/10 (44) 10/2 (14) 10/2.5 (6) 10/3 (20) 10/3.5 (7) 10/4 (27) 10/4.5 (6) 10/5 (25) 10/5.5 (7) 10/6 (48) 10/6.5 (24) 10/7 (72) 10/7.5 (27) 10/8 (67) 10/8.5 (33) 10/9 (68) 10/9.5 (18) 100 kedvenc film (5) 100 pocsék film (5) 18as karika (1) 1979 (1) 1982 (3) 2002 (1) 2003 (2) 2004 (4) 2005 (9) 2006 (19) 2007 (56) 2008 (147) 2009 (89) 2010 (21) 70es évek (4) 80as évek (17) 9 (1) 9/10 (1) 90es évek (12) adaptáció (1) ajánló (11) ajánló/ (1) akció (119) animációs (31) anime (4) australian open (2) ázsia (7) az ev lemezei (1) bábfilm (1) belga (1) bergman (1) bűnügyi (5) butler (1) cannes (2) casting (2) cinepécs (1) coen (1) comingsoon (9) cyberpunk (1) dán (5) díjátadó (1) dínós (1) dokumentum (5) dráma (164) drogos (1) dvd kritika (1) elemzés (2) életrajzi (3) előzetes (19) énblog (4) erős idegzetűeknek (1) erotikus (1) etc (1) exploitation (1) fantasy (17) fasság (1) február (1) felhúzós (1) fesztivál (3) film (537) filmdzsungel (1) film noir (5) fincher (1) firth (1) foci (9) francia (12) friday night lights (4) friss (4) gagyi (3) gála (2) gépház (36) gilliam (1) guy (1) gyu (1) háborús (14) harcművész (8) harry potter (1) hayao miyazaki (1) hellókarácsony (1) hellokarácsony (2) himym (3) hírek (1) holmes (1) horror (118) hp (1) hps (1) ingyen (2) iszonyatjó (1) james bond (2) jean (1) kaland (24) karácsony (3) karrier (2) katasztrófa (5) kedvcsinalo (1) képregény (5) képregényfilm (23) klasszikus (3) klub (1) könyv (7) középszar (1) közvetítés (1) krimi (28) kritika (507) különvélemény (1) lehúzós (2) live (2) liveblog (1) magyar (12) magyarországon nem forgalmazott (1) májkülbéj (1) meg ne nézd (7) mese (1) mix (1) moore (1) moveast (1) moziba ne (1) moziünnep (2) mtv (1) muse (1) musical (6) napjaink (3) negyedik évad (1) nickelback (1) nolan (1) norvég (1) nosztalgia (1) oscar (3) park (1) peckinpah (4) polanski (1) poszt apokaliptikus (1) premier (1) radio (9) remake (7) reno (1) reznor (1) ritchie (1) road movie (3) robertdowneyjr (1) rob reiner (1) rodriguez (3) romantikus (55) romero (6) rövid (1) rövidfilm (6) sci fi (71) sorkin (1) sorozat (14) south park (6) spanyol (5) sport (9) svéd (1) szar (2) szatíra (2) szavazás (1) széria (1) szörnyfilm (6) tarantino (5) témázós (1) tenisz (3) tévé (12) thriller (72) tim burton (1) tom cruise (7) toplista (14) történelmi (3) trailer (5) trash (4) twitter (2) überszar (30) v (1) vámpír (7) vendégblogger (17) vendégposzt (1) video (1) videójáték (4) videoklip (15) vígjáték (110) wááá (1) western (18) woody allen (1) wuxia (1) zene (67) zen film (2) zombi (8) Sok címke

Mindenki számít!

NetworkedBlogs

81. Oscar gála

2009.02.22. 23:51 - paulkemp

23 komment

Hamarosan kezdetét veszi, s mi követjük mindenkivel egyetemben, aki itt Közép-Európában hajnal 2 tájékán képes a tv, vagy egy számítógép előtt ülve figyelni, hogy hogyan is döntött idén az Akadémia.

 

24 kategóriában osztanak kis arany szobrocskákat idén, azaz a 81. gálán.

 

Mi már elmondtuk, hogy hol, s kiknek a kezében látnánk szívesen a szobrocskákból, de az igazság pillanat még messze. Addig is a kategóriák és a jelöltek a tovább után, kettő tájékán újra jelentkezem.

 

Bekapcsolódtam a felvezető műsorba (az első kép Jolie kisasszony). A vörös szőnyeg, a sztárok legtermészetesebb környezete megtelt élettel. Divattanácsokat máshol keressetek. A divat mellé osztott okítás inkább fárasztó, már nem igazán látom, hogy hogyan is lehet ezt komolyan venni. No mindegy, hátha történik majd valami amitől megváltozik a véleményem.

 

Tehát a galamuré a főszerep továbbra is. S őszintén szólva nem értem, hogy valójában miért is kellene érdekelnie, hogy ki kivel, milyen ruhában érkezik egy ilyen elvileg "szakmai" díjátadóra. No mindegy éljen a kapitalizmus meg a fogyasztói társadalom (ígérem kesergés és hasonlók ezzel befejezve).

 

Minden átmegy élőbe (mármint, hogy én felébredek, mindegy hagyjuk). Lassan talán Hugh 'Rozsomák' Jackman is megjelenik a színen, jelenleg divattanácsok, inkább hagyjuk. Még egy HD reklám és felakasztom magam, lehet még is Pöttyös Pannát kellett volna választanom.

 

Na végre. Rozsomák frakba. Hallottam, hogy tud énekelni, most már biztos vagyok benne. Bár kicsit karnevál hangulatos (ahogy kedves Hugh megénekli nekünk a jelölteket), azért elmegy valahova máshová, most már tényleg nem tudom milyen rendezvény ez.

 

Szokásos tisztelet körök, a jelöltek körbe udvarlása, majd némi történelem lecke. Néhány szó a legjobb női mellékszereplőkről. Goldie Hawn mellének nem tett jót a botox, vagy valmi ilyesmi. Tudtam, tudtam, tudtam (azért remélem a töbiek ezért nem lőnek le). Penélope Cruz (Vicky Cristina Barcelona) megkapta. Remélem megköszöni Woodynak (megtette).

 

Legjobb eredeti forgatókönyv: Dustin Lance Black (Milk). Csini fiú, aszem értem, hogyan is írhatott egy meleg politikusról (az egyik részébe lehet könnyen beletudta képzelni magát), no mindegy nem személyeskedünk, feltétlen megérdemelte.

 

Legjobb adaptált forgatókönyv: Simon Beaufoy (Slumdog Millionaire), ezzel sem lehet sokat vitatkozni, mindenképpen megérdemli.

 

Na nézzük az animációt. Ki gondolta volna Wall-E, teljesen megérdemelten és jogosan. A rövideknél Kunio Kato zsebelte be a 'La Maioson en petits cubes'-val.

 

A Benjamin bezsebelte az elsőt, a Art Direction kategóriájában (Donald Graham Burt, Victorio J. Zolfo), de ez még szaporodni fog megérzésem szerint. Kösztüm következik, s itt a Michael O'Connor a 'The Duchess'-ért.

 

A Duchess behúzta, és Benjamin újabb díjat zsákolt, hellyeah! Simán megérdemelten persze, mert bár Joker sminkje üt, de hát nagyjából ennyi volt a TDK e téren. Akkor már a Hellboy-nak is inkább járt volna. Ezek a tvájlájtosok meg mekkora szerencsétlenek már?

 

És a legjobb operatőr: Anthony Dod Mantle, Slumdog Millionaire. Ez teljesen rendben is van szerintem.

 

(Jessica Biel állejtősen jó nő)

 

(még egy zenés szám és felrobbanok, nekem ez nagyon nem jön be)

 

A legjobb élőszereplőset, ami ráadásul rövid, én nem hogy kimondani, de még leírni sem tudom (időnként közbe pofázok - pk - már amikor látok). Bármilyen meglepő, de ez egy II. világháborús nácis mozi...persze ettől még lehet, hogy jó, nem láttam. De ha a Reader is nyer,  akkor sírva fogok röhögni.

 

Ja és VVega vagyok egy ideje. Paulkempnek elszállt a streamje.

 

Unom. De mindjárt jön Ledger. Ha nem nyer, akkor megyek aludni.

 

LEDGER!!!

 

Kiosztották a best documentaryt, de hogy egyet sem láttam az biztos, pedig ennek még lehet van is valami értéke. Na mindegy. /Legjobb dok.film a Man on wire lett, a legjobb rövid dok.film pedig a Smile pinki /

 

paulkemp voltam egy részben, de unalmas és érdektelen. Megyek inkább alszom. Aludjatok inkább ti is.


 Nah, új mentésemmel sikeresen töröltem VVega utolsó szavait...elnézést érte. mAri vagyok, próbálok frissíteni amint lehet, de aki sziporkázó közvetítést vár, az sajnos csalódni fog, be vagyok kicsit lassúlva így hajnalban.

 

Legjobb vizuális effektek kategória győztese a Benjamin Button gárdája.

Legjobb hang-vágás: A sötét lovag-Richard King

Legjobb hang keverés: Gettő milliomos  /a Benjamin Button-ban volt eszméletlen nagy szerepe a hangnak, főleg, ha az órákra gondolunk - szerintem hangban ez a film ütött/

 Legjobb vágás: Gettó milliomos /:)-fontos kategóriában legjobb film, remélem/

 

Igen, ezek az üres járatok tették ágyba a half pécs stábját...ilyenkor ugrálhatna a nép előtt Hugh.

 

Jerry Lewis kapta a Jean Hersholt Humanitarian díjat /ha jól értettem főleg az izomsorvadásban szenvedő betegek ügyében tett ott, ahol tudott/

 

Legjobb eredeti filmzene: Gettó milliomos

Legjobb betétdal: Gettó milliomos /Jai Ho/

Vajon milyen lehetett volna ez a zenés betét, ha P.Gabriel  mégis vállalja, mindenesetre nekem így is tetszett az indiai-John Legend-indiai keret/kooperáció.

 

Legjobb idegen nyelvű film: Departures /japán/

Queen Latifa énekelt nekünk, az rtl pedig szépen kihasznált egy szünetet az utóbbi évben elvesztett magyar színészek emlékére.

 

Legjobb rendező nahnah ki lesz? Danny Boyle!:) /most, hogy említették, aki még nem látta tőle a Sekély sírhantot, az mindenképp pótolja/

 

Legjobb női főszereplőKate Winslet - teljesen megérdemelten.

Legjobb férfi főszereplő: Sean Penn -rá nem tudom ki gondolt Brad Pitt és a főnix szerű Mickey mellett, de ez van, mondjuk még nem volt szerencsém látni a Milket.

 

Csak az utolsó és legfontosabb kategória van vissza, hiszen eldől, hogy melyik filmet látta az Akadémiai a 2008-as év legjobbjának /Steven 'Mindenki kedvence' Spielberg segédkezik/

 

Legjobb film: Gettó milliomos  :)

 

Így ért véget a 2009-es Oscar-díj gála, abban megegyezhetünk, hogy nem volt túl izgalmas -bár voltak meglepő befutók-, de legalább ezen is túl vagyunk idén. A pihenteknek kellemes napot, az Oscar-túlélőknek pedig jó éjszakát. Sziasztok.

Címkék: oscar

A bejegyzés trackback címe:

https://halfpecssquad.blog.hu/api/trackback/id/tr27959615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VVega · https://debugme.eu/ 2009.02.23. 03:08:32

Cruz nyert? In Bruges meg nem? Na bazdmeg....

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2009.02.23. 03:14:18

úgy lám egyenlőre ketten vagyunk, és én örülök cruznak :)

VVega · https://debugme.eu/ 2009.02.23. 03:20:00

Amiért eljátszotta saját magát egy szar filmben?
Dühös, szenvedélyes, kicsit zakkant spanyol jócsaj :D

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2009.02.23. 03:22:53

oh de ilyen alapon mickey rourke sem érdemel semmit.

mAri · http://tivobitchez.blog.hu/ 2009.02.23. 03:36:43

Anthony Dod Mantle oyeeee :) hajrá tovább is slumdog

VVega · https://debugme.eu/ 2009.02.23. 03:38:16

Cruz sokkal erőltetettebbnek tűnt nekem.

Turisas · http://alfaomega.blog.hu 2009.02.23. 04:01:20

Virrasztunk? Virrasztunk? :)

Ez a High School Musical most sok volt a Mamma Miával... :)

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2009.02.23. 04:09:32

hát csak megkapta ledger, s teljesen meg is érdemli.

neander · http://kalozblog.blog.hu 2009.02.23. 04:22:09

Kezd leülni a műsor. Durván mélyponton vagyok, és még a bekészített csokis parány is elfogyott...
Amúgy az rtl miért nem nyomat reklámot?

dantE · http://videodrome.freeblog.hu/ 2009.02.23. 04:25:49

Ahogy jönnek a főbb kategóriák, úgy lesz izgibb. Csak Jackman hova a francba tűnik állandóan?

mAri · http://tivobitchez.blog.hu/ 2009.02.23. 04:28:35

Nem tudom, de annál viccesebb amikor megkerül :D

nyuszisz 2009.02.23. 05:41:36

Most látom, milyen lelkesek voltatok, remélem tudtok aludni is egy kicsit.

Éljen Kate Winslet!

Turisas · http://alfaomega.blog.hu 2009.02.23. 06:03:45

Mickey Rourke :( Sean Penn is megérdemli, de akkor is... Az est egyetlen meglepetése pont Mickey Rourke vesztesége volt...

chromeshelter · http://halfps.blog.hu/ 2009.02.23. 08:13:10

nem akarom szajkózni, hogy én megmondtam, de megmondtam :) ....hogy, nem kelll leírni Sean Pennt, sem a Milket a forgatókönyves harcban. Amúgy meg Penn már nagyon megérdemelte, persze én is sajnálom Mickeyt. Danny Boyle győzelmének nagyon örülök, mint ahogy a Slumdognak is. Szerintem is a legjobb film volt ebben (a kicsit gyengébb) évben. A Milk pedig hozta a két legerősebb kategóriáját. Benjamin Button pedig azokat nyerte meg amiket igazán megérdemelt. Annyira nem jó film, viszont azt ilyen kosztüm-art cuccok tényleg a legjobbak benne.

Én személy szerint teljesen elégedett vagyok az eredménnyel.

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2009.02.23. 09:22:40

Hát én csak most néztem meg a híreket :) nem bírok már fennmaradni, pláne ha meló van reggel. Rourke-t sajnálom (megérdemelt volna egyet), a Gettó M. -t kicsit eltúlozták, mindig így szokott lenni, valami túl sokat kap sok meg semmit...

kaamir 2009.02.23. 10:26:26

Én örülök a Gettó győzelmének, de a 8 egy cseppet túlzás. Annyira azért nem nagy szám....
Winset nagyon megérdemelte, Ledger kevésbé, de ez most nem is arról szólt. Cruz díjazása érthetetlen.
Rourke-nak lehet azért nem adtak, nehogy elbízza magát, és visszamenjen süllyesztőbe. Hadd kepesszen még azért az Oscarért :) Milket nem láttam, de Penn hatalmas színész, biztos jó ebben is.
Ja, és nálam akkor is Gran Torino...

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2009.02.23. 13:19:13

jó reggelt, én nem értem, hogy miért nem nyert Micky na mindegy, a nagyokosok biztos jobban tudják a többi rendbe lenne, de hogy a legjobb idegen nyelvű nem a libanoni keringő, az nevetséges.

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2009.02.23. 15:14:47

na vazze, ha tudom, hogy a hps is nyomat az oscarról ilyen lájvblogging cuccost, akkor beülök a gép elé én is... búspanda vagyok, mert diszkrimináltatok :(((

egyébként elég lapos volt, Jackman remek házigazdának bizonyult mikor láttuk, de... ennyi. Az rtl meg... az, hogy a tvájlájtot alkonynak nevezték folyton nem is zavart, de hogy a nem vénnek való vidékre többször is no man's landként hivatkoztak...az utolsó három kategória helyett, az alvást választottam.

Penelopé Cruz ha megérdemelte, ha nem, én szerelmes lettem belé. A Button néhány díja eléggé seggnyalósnak tűnt, a Doubt leszarása fájt.

"Legjobb férfi főszereplő: Sean Penn -rá nem tudom ki gondolt Brad Pitt és a főnix szerű Mickey mellett" - ÉN! :))
halfpecssquad.blog.hu/2009/01/22/oscar_tippelde_5
10 találat

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2009.02.23. 15:26:32

ja és az külön fájt, h már az akadémia is nyomatja ezeket a hsm-es neg hannamontanas szarokat

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.02.24. 14:31:04

Ki volt az a bige, aki Zac Efronnal adta át a legjobb dal kategóriát?


süti beállítások módosítása