2009. Január
1408 - 10/2
The Curious Case of Benjamin Button 10/7
The Wresler - 10/10
Redbelt - 10/8.5
K-Pax (ötödször :P) - 10/7.5
In Bruges - 10/9
Oldboy - 10/7
Yes Man - 10/6
Igor - 10/7.5
The Man From Earth - 10/8
The Unborn - 10/0
Lolita - 10/7
40 nap 40 éjszaka - 10/4
Ghost - 10/5
Gran Torino - 10/9
Slumdog Millionaire - 10/8 (szaravégénatánc)
Pineapple Express - 10/4
Zack and Miri make a porn - 10/7
Die Welle - 10/7.5
Mirrors - 10/3
Madagascar 2 - 10/3
Inside Man - 10/6.5
What Just Happened - 10/7
[REC] - 10/-1
Choke - 10/5
The Ring - 10/7
The Ring 2 - 10/5
Let The Right One In - 10/8
Son of Rambow - 10/4
2009. Február
LOTR: The Two Towers - 10/9 (minden tekintetben a legjobb rész szerintem)
LOTR: The Return of The King - 10/8
Mamma Mia - Ez nem film, ezek éneklő színészek egy szigeten. Értékelhetetlen.
Eternal Sunshine of the Spotless Mind - 10/8 (hamarosan jön a másik Kaufman-kedvenc, a Confessions of a Dangerous... újranézése :))
Haute Tension - 10/5
Doubt - 10/8
Mary Shelley's Frankenstein - 10/6
Identity - 10/6.5
American Beauty - még mindig 10/9 :)
Made in Hungária - 10/7
Role Models - 10/7.5
The Reader - 10/8
Minority Report - 10/8
2009. Február
Dogma - DNF, de úgy kb 10/3
2009. Március
Watchmen - 10/8
Synecdoche, New York - 10/10
Coraline - 10/6.5
The Rocker - 10/1 (és mostantól minden fantáziátlan amerikai rágógumifilm 10/1-et kap, mert ezt bárki meg tudja csinálni)
The Bourne Identity - 10/7