Január
Hetedik (Se7en, 1995, David Fincher) 10/10
Slumdog Millionaire (2008, Danny Boyle) 10/9
Vicky Cristina Barcelona (2008, Woody Allen) 10/3
Hideg nyomon (Gone Baby Gone, 2007, Ben Affleck) 10/7.5
Benjamin Button különös élete (The Curious Case of Benjamin Button, 2008, David Fincher) 10/9.5
Kincsvadászok (The Goonies, 1985, Richard Donner) 10/6.5
Appaloosa (2008, Ed Harris) 10/3
A szabadság útjai (Revolutionary Road, 2008, Sam Mendes) 10/7
A bennfentes (The Insider, 1999, Michael Mann) 10/6.5
Spíler (RocknRolla, 2008, Guy Ritchie) 10/5
Engedj be (Lat den rätte komma in, 2008, Tomas Alfredson) 10/8.5
Mission: Impossible III (2006, J.J. Abrams) 10/7
Az ügynök halála (Death of a Salesman, 1985, Volker Schlöndorff) 10/8.5
Koktél (Cocktail, 1988, Roger Donaldson) 10/6.5
Trainspotting (1996, Danny Boyle) 10/8
Az elveszett fiúk (The Lost Boys, 1987, Joel Schumacher) 10/7.5
A gépész (El Maquinista, 2004, Brad Anderson) 10/8
A pénz színe (The Color of Money, 1986, Martin Scorsese) 10/6
Ádám almái (Adams æbler, 2005, Anders Thomas Jensen) 10/8.5
Született július 4-én (Born on the Fourth of July, 1989, Oliver Stone) 10/8
Kockázatos üzlet (Risky Business, 1983, Paul Brickman) 10/8.5
A majmok bolygója (The Planet of the Apes, 1968, Franklin J. Schaffner) 10/9
Kasszandra álma (Cassandra's Dream, 2007, Woody Allen) 10/5
Esti mesék (Bedtime Stories, 2008, Adam Shankman) 10/4
Kétely (Doubt, 2008, John Patrick Shanley) 10/8
Tágra zárt szemek (Eyes Wide Shut, 1999, Stanley Kubrick) 10/9
Amadeus (1984, Milos Forman) 10/9
Outlander (2008, Howard McCain) 10/7
Volt (Bolt, 2008, Byron Howard és Chris Williams) 10/4
Wallace és Gromit és az Elvetemült Veteménylény (Wallace & Gromit in the Curse of the Were-Rabbit, 2005, Steve Box és Nick Park) 10/8
JCVD (2008, Mabrouk El Mechri) 10/6.5
Közönséges bűnözők (The Usual Suspects, 1995, Bryan Singer) 10/8.5
A hónap legjobbja: Benjamin Button különös élete
A hónap szemete: Appaloosa
A hónap meglepetése: Kockázatos üzlet
A hónap csalódása: Appaloosa
A hónap filmélménye: Tágra zárt szemek
Február
A bosszú ura (Sympathy for Mr. Vengeance, 2002, Park Chan-wook) 10/7
Az őslakó (The Man from Earth, 2007, Richard Schenkman) 10/7
Kramer kontra Kramer (Kramer vs. Kramer, 1979, Robert Benton) 10/6
Becsületből elégtelen (Mr. Smith Goes to Washington, 1939, Frank Capra) 10/9
Hős (Ying xiong, 2002, Zhang Yimou) 10/8
Szárnyas fejvadász (Blade Runner, 1982, Ridley Scott) 10/8
A máltai sólyom (The Maltese Falcon, 1941, John Huston) 10/10
A Sierra Madre kincse (The Treasure of Sierra Madre, 1948, John Huston) 10/8.5
A rakparton (On the Waterfront, 1954, Elia Kazan) 10/8.5
Videodrome (1983, David Cronenberg) 10/8
A vágy villamosa (A Streetcar Named Desire, 1951, Elia Kazan) 10/10
King Kong (1933, Merian C. Cooper és Ernest B. Schoedsack) 10/9
Nyisd ki a szemed (Abre los ojos, 1997, Alejandro Amenábar) 10/7.5
Modern idők (Modern Times, 1936, Charles Chaplin) 10/7
Underworld - A vérfarkasok lázadása (Underworld: Rise of the Lycans, 2009, Patrick Tatopoulos) 10/4
My Name Is Bruce (2007, Bruce Campbell) 10/5.5
L'ecsó (Ratatouille, 2007, Brad Bird) 10/7
Vadászat a Vörös Októberre (The Hunt for Red October, 1990, John McTiernan) 10/8
A felolvasó (The Reader, 2008, Stephen Daldry) 10/6.5
Szextúra (Sex Drive, 2008, Sean Anders) 10/6
Wanted (2008, Timur Bekmambetov) 10/8
Hosszú álom (The Big Sleep, 1946, Howard Hawks) 10/8
Bűvölet (Spellbound, 1945, Alfred Htichcock) 10/10
Észak-Északnyugat (North by Northwest, 1959, Alfred Hitchcock) 10/8
A Manderley-ház asszonya (Rebecca, 1940, Alfred Htichcock) 10/8.5
Valkűr (Valkyrie, 2008, Bryan Singer) 10/8
Veszélyes Bangkok (Bangkok Dangerous, 2008, Oxide Pang Chun és Danny Pang) 10/1
Harvey (1950, Henry Koster) 10/9
A hónap legjobbja: A máltai sólyom
A hónap szuperszemete: Veszélyes Bangkok
A hónap meglepetése: A vágy villamosa
A hónap csalódása: My Name Is Bruce
A hónap filmélménye: Hős
Március
A vadon hercegnője (Mononoke-hime, 1997, Miyazaki Hayao) 10/9
Fogjunk tolvajt! (To Catch a Thief, 1955, Alfred Hitchcock) 10/7.5
Watchmen - Az őrzők (Watchmen, 2009, Znack Snyder) 10/8
Forgószél (Notorious, 1946, Alfred Hitchcock) 10/6.5
A pofonok földje (Gong Fu, 2004, Stephen Chow) 10/8
Hetedik érzék (Stir of Echoes, 1999, David Koepp) 10/6
Hyppolit a lakáj (1931, Székely István) 10/6
Hippolyt (1999, Kabay Barna) 10/5
Honfoglalás (1996, Koltay Gábor) 10/1
Árvaház (El orfanato, 2007, Juan Antonio Bayona) 10/7.5
Mézengúz (Bee Movie, 2007, Steve Hickner és Simon J. Smith) 10/7
Éjféli etetés (The Midnight Meat Train, 2008, Kitamura Ryuhei) 10/2.5
A tanú (1969, Bacsó Péter) 10/10
Total Recall - Az emlékmás (Total Recall, 1990, Paul Verhoeven) 10/8.5
A sötétség fejedelme (Prince of Darkness, 1987, John Carpenter) 10/8
A jeti bosszúja (Yeti: Curse of the Snow Demon, 2008, Paul Ziller) 10/1
Cincin lovag (The Tale of Despereaux, 2008, Sam Fell és Robert Stevenhagen) 10/2
Vad banda (The Wild Bunch, 1969, Sam Peckinpah) 10/10
Az igenember (Yes Man, 2008, Peyton Reed) 10/7
S.W.A.T. - Különleges kommandó (S.W.A.T., 2003, Clark Johnson) 10/3.5
Kígyók a fedélzeten (Snakes on a Plane, 2006, David R. Ellis) 10/6
Baseball álmok (Field of Dreams, 1989, Phil Alden Robinson) 10/6.5
Dögölj meg, John Tucker (John Tucker Must Die, 2006, Betty Thomas) 10/4.5
Hellboy II - Az Aranyhadsereg (Hellboy II: The Golden Army, 2008, Guillermo Del Toro) 10/8
Erőszakik (In Bruges, 2008, Martin McDonagh) 10/9
Az elvarázsolt dollár (1985, Bujtor István) 10/5
Ne bántsátok a feketerigót! (To Kill a Mockingbird, 1962, Robert Mulligan) 10/10
A hónap legjobbja: Vad Banda
A hónap szuperszemete: A jeti bosszúja
A hónap meglepetése: Total Recall - Az emlékmás
A hónap csalódása: Éjféli etetés
A hónap filmélménye: A vadon hercegnője
Április
Roger nyúl a pácban (Who Framed Roger Rabbit, 1988, Robert Zemeckis) 10/8.5
Rettegés foka (Cape Fear, 1962, J. Lee Thompson) 10/9
Family Guy Presents: Stewie Griffin - The Untold story (2005, Pete Michels és Peter Shin) 10/6
10 dolog, amit utálok benned (10 Things I Hate About You, 1999, Gil Junger) 10/3
Gyönyörű teremtmény (Beautiful Creatures, 2000, Bill Eagles) 10/6
Valami Amerika 2. (2008, Herendi Gábor) 10/2.5
Szimpla ügy (A Simple Plan, 1998, Sam Raimi) 10/7.5
Vaskabátok (Hot Fuzz, 2007, Edgar Wright) 10/8
Az élőhalottak visszatérnek (The Return of Living Dead, 1985, Dan O'Bannon) 10/7
Key Largo (1948, John Huston) 10/8
Magas-Sierra (High Sierra, 1941, Raoul Walsh) 10/8.5
Spongyabob - A mozifilm (The SpongeBob SquarePants Movie, 2004, Stephen Hillenburg) 10/7
Római vakáció (Roman Holiday, 1953, William Wyler) 10/9
Halálos iram (Fast and Furious, 2009, Justin Lin) 10/7
Bosszúvágy (Death Wish, 1974, Michael Winner) 10/8
Állj mellém! (Stand by Me, 1986, Rob Reiner) 10/9
Különös kísérlet (Weird Science, 1985, John Hughes) 10/5
Dellamorte Dellamore (1994, Michele Soavi) 10/8.5
Winchester '73 (1950, Anthony Mann) 10/9
Spancserek (I Love You, Man, 2009, John Hamburg) 10/6
A hónap legjobbja: Római vakáció
A hónap szuperszemete: Valami Amerika 2.
A hónap meglepetése: Állj mellém!
A hónap csalódása: Különös kísérlet
A hónap filmélménye: Dellamorte Dellamore
Május:
A herceg menyasszonya (The Princess Bride, 1987, Rob Reiner) 10/8.5
Veszedelmes viszonyok (Dangerous Liaisons, 1988, Stephen Frears) 10/7
A kárhozat útja (Road to Perdition, 2002, Sam Mendes) 10/8
Pillangó hatás (The Butterfly Effect, 2004, Eric Bress és J. Mackye Gruber) 10/8
Ez történt egy éjszaka (It Happened One Night, 1934, Frank Capra) 10/10
Kegyetlen játékok (Cruel Intentions, 1999, Roger Kumble) 10/4
Pénznyelő (The Money Pit, 1986, Richard Benjamin) 10/5
Crank - Felpörögve (Crank, 2006, Mark Neveldine és Brian Taylor) 10/6
A gödör (The Hole, 2001, Nick Hamm) 10/7
Star Trek (2009, J.J. Abrams) 10/8
Push (2009, Paul McGuigan) 10/1.5
X-Men kezdetek: Farkas (X-Men Origins: Wolverine, 2009, Gavin Hood) 10/4.5
Terminátor - A halálosztó (The Terminator, 1984, James Cameron) 10/10
A nyomozó (2008, Gigor Attila) 10/7.5
A Megtorló (The Punisher, 2004, Jonathan Hensleigh) 10/3
A hónap legjobbja: Ez történt egy éjszaka
A hónap szuperszemete: Push
A hónap meglepetése: Star Trek
A hónap csalódása: X-Men kezdetek: Farkas
A hónap filmélménye: Star Trek
Június:
Cry-Baby (1990, John Waters) 10/6
Terminator - Megváltás (Terminator Salvation, 2009, McG) 10/3.5
Túlélősziget (Demon Island, 2002, David és Scott Hillenbrand) 10/1
Példátlan példaképek (Role Models, 2008, David Wain) 10/6
Alkonyattól pirkadatig (From Dusk Till Dawn, 1995, Robert Rodriguez) 10/7
The Burrowers (2008, J.T. Petty) 10/5
Chihiro szellemországban (Sen to Chihiro no kamikakushi, 2001, Miyazaki Hayao) 10/9
A vándorló palota (Hauru no ugoku shiro, 2004, Miyazaki Hayao) 10/7
Transformers (2007, Michael Bay) 10/7
Die Hard 2 - Még drágább az életed (Die Hard 2, 1990, Renny Harlin) 10/5
Pat Garrett és Billy, a kölyök (Pat Garrett and Billy the Kid, 1973, Sam Peckinpah) 10/10
Képlet (Knowing, 2009, Alex Proyas) 10/6
Az utolsó ház balra (The Last House on the Left, 2009, Dennis Iliadis) 10/3
Az ördögűző (The Exorcist, 1973, William Friedkin) 10/9
Vasember (Iron Man, 2008, Jon Favreau) 10/7
Nagymenők (Goodfellas, 1990, Martin Scorsese) 10/8
Nincs bocsánat (Unforgiven, 1992, Clint Eastwood) 10/8
Másnaposok (The Hangover, 2009, Todd Philips) 10/9
A hónap legjobbja: Pat Garrett és Billy, a kölyök
A hónap szuperszemete: Túlélősziget
A hónap meglepetése: Másnaposok
A hónap csalódása: Az utolsó ház balra
A hónap filmélménye: Chihiro szellemországban
Július
Transmorphers: Fall of Man (2009, Scott Wheeler) 10/1
Sötétkamra (One Hour Photo, 2002, Mark Romanek) 10/7.5
Tuti dolog (The Sure Thing, 1985, Rob Reiner) 10/7
Alkonyat (Twilight, 2008, Catherine Hardwicke) 10/3
Coraline és a titkos ajtó (Coraline, 2009, Henry Selick) 10/6
Segítség, felnőttem! (Big, 1988, Penny Marshall) 10/8
Alkonytájt (Near Dark, 1987, Kathryn Bigelow) 10/6.5
Kommandó (Commando, 1985, Mark L. Lester) 10/8
Dead Snow (Dod Sno, 2009, Tommy Wirkola) 10/6
Meggyónom (I Confess, 1953, Alfred Hitchcock) 10/8.5
Szökés (The Getaway, 1972, Sam Peckinpah) 10/8.5
Férfi Laramie-ből (The Man from Laramie, 1955, Anthony Mann) 10/7
Újra szól a hatlövetű (The Gunfight at the O.K. Corral, 1957, John Sturges) 10/7.5
Aki megölte Liberty Valance-t (The Man Who Shot Liberty Valance, 1962, John Ford) 10/10
Harcosok (The Warriors, 1972, Walter Hill) 10/7
A hét mesterlövész (The Magnificent Seven, 1960, John Sturges) 10/8
Shutter (2004, Banjong Pisanthanakun és Parkpoom Wongpoom) 10/6
A közellenség (The Public Enemy, 1931, William A. Wellmann) 10/9
Magyar Vándor (2004, Herendi Gábor) 10/1
A viharos húszas évek / Az alvilág alkonya (The Roaring Twenties, 1939, Raoul Walsh) 10/10
Rio Bravo (1959, Howard Hawks) 10/6.5
A hónap legjobbja: Aki megölte Liberty Valance-t
A hónap szuperszemete: Transmorphers: Fall of Man
A hónap meglepetése: Segítség, felnőttem!
A hónap csalódása: Coraline és a titkos ajtó
A hónap filmélménye: A közellenség
Augusztus
Harry Potter és a Félvér Herceg (Harry Potter ans the Half Blood Prince, 2009, David Yates) 10/5.5
Afrika királynője (The African Queen, 1951, John Huston) 10/8.5
Sikoly 2 (Scream 2, 1997, Wes Craven) 10/3.5
A végső megoldás: halál (Alien3, 1992, David Fincher) 10/8
Alien 4 -Feltámad a halál (Alien: Resurrection, 1997, Jean-Pierre Jeunet) 10/4.5
Sikoly 3. (Scream 3, 2000, Wes Craven) 10/5
Dragonball: Evolúció (Dragonball Evolution, 2009, James Wong) 10/2
Anakonda (Anaconda, 1997, Luis Llosa) 10/1
Jégkorszak 3. - A dínók hajnala (Ice Age: Dawn of the Dinosaurs, 2009, Carlos Saldanha és Mike Thurmeier) 10/6
Anakonda 2. - A véres orchidea (Anacondas: The Hunt for the Blood Orchid, 2004, Dwight H. Little) 10/1
Az üldözők (The Searchers, 1956, John Ford) 10/7
Repülők, vonatok és autómobilok (Planes, Trains and Automobiles, 1987, John Hughes) 10/8
Arzén és levendula (Arsenic and Old Lace, 1944, Frank Capra) 10/10
Mortal Kombat (1995, Paul W.S. Anderson) 10/2.5
Anakonda 4 - Vérvonal (Anaconda 4: Trail of Blood, 2009, Don E. FauntLeRoy) 10/1
Rockhajó (The Boat That Rocked, 2009, Richard Curtis) 10/8.5
Kéz őrület (Idle Hands, 1999, Rodman Flender) 10/6.5
Piranha (1995, Scott P. Levy) 10/2
Philadelphiai történet (The Philadelphia Story, 1940, George Cukor) 10/8
Trópusi vihar (Tropic Thunder, 2008, Ben Stiller) 10/7
Jófiú (The Good Son, 1993, Joseph Ruben) 10/7
A Farkasember (The Wolf Man, 1941, George Waggner) 10/7.5
A szamuráj útja (The Return of the Roller Blade Seven, 1992, Donald G. Jackson) 10/0.00
Perfect Blue (1998, Kon Satoshi) 10/8.5
Tökéletlen idők (Dazed and Confused, 1993, Richard Linklater) 10/9
Adj rá kakaót! (Pump Up the Volume, 1990, Allen Moyle) 10/7
Jobb, ha halott vagy (Better Off Dead, 1985, Savage Steve Holland) 10/6
A hónap legjobbja: Arzén és levendula
A hónap szuperszemete: A szamuráj útja
A hónap meglepetése: Perfect Blue
A hónap csalódása: Harry Potter és a Félvér Herceg
A hónap filmélménye: Tökéletlen idők
Szeptember
A törvényen kívüli Josey Wales (The Outlaw Josey Wales, 1976, Clint Eastwood) 10/8.5
Nauszika - A szél harcosai (Kaze no tani no Naushika, 1984, Miyazaki Hayao) 10/10
Szüzet szüntess (The Girl Next Door, 2004, Luke Greenfield) 10/7
Kegyenc fegyenc (Big Stan, 2007, Rob Schneider) 10/3.5
Laputa - Az égi palota (Tenku no shiro Rapyuta, 1986, Miyazaki Hayao) 10/9
District 9 (2009, Neill Blomkamp) 10/7.5
Szomszédom, Totoro (Tonari no Totoro, 1988, Miyazaki Hayao) 10/7
Mielőtt felkel a Nap (Before Sunrise, 1995, Richard Linklater) 10/8.5
Rémálom az Elm utcában (A Nightmare On Elm Street, 1984, Wes Craven) 10/8
Becstelen Brigantyk (Inglourious Basterds, 2009, Quentin Tarantino) 10/9
G.I. Joe: A kobra árnyéka (G.I. Joe: The Rise of Cobra, 2009, Stephen Sommers) 10/3.5
Védd magad! (Find Me Guilty, 2006, Sidney Lumet) 10/6
Vakság (Blindness, 2008, Fernando Meirelles) 10/4
Rémálom az Elm utcában 2 - Freddy bosszúja (A Nightmare On Elm Street 2: Freddy's Revenge, 1985, Jack Sholder) 10/2
Rémálom az Elm utcában 3 - Álomharcosok (A Nightmare On Elm Street 3: Dream Warriors, 1987, Chuck Russell) 10/7
Rémálom az Elm utcában 4 - Az álmok ura (A Nightmare On Elm Street 4: The Dream Master, 1988, Renny Harlin) 10/4.5
Euro Túra (Eurotrip, 2004, sokan (najó, hárman)) 10/6
Aeon Flux (2005, Karyn Kusama) 10/6
Transformers: A bukottak bosszúja (Transformers: The Revenge of the Fallen, 2009, Michael Bay) 10/2
Pokolba taszítva (Drag Me to Hell, 2009, Sam Raimi) 10/8
A vád tanúja (Witness for the Prosecution, 1957, Billy Wilder) 10/8.5
A hónap legjobbja: Nauszika - A szél harcosai
A hónap megaszemete: Transformers: A bukottak bosszúja
A hónap meglepetése: Mielőtt felkel a Nap
A hónap csalódása: G.I. Joe - A kobra árnyéka
A hónap filmélménye: Becstelen Brigantyk
Október
Trick 'r Treat (2008, Michael Dougherty) 10/8
Mielőtt lemegy a nap (Before Sunrise, 2004, Richard Linklater) 10/9
Rémálom az Elm utcában 5 - Az álomgyermek (A Nightmare On Elm Street 5: The Dream Child, 1989, Stephen Hopkins) 10/3.5
Freddy halála - Az utolsó rémálom (Freddy's Dead: The Final Nightmare, 1991, Rachel Talalay) 10/2
Aladdin (1992, Ron Clements és John Musker) 10/7.5
Bosszú (Red, 2008, Lucky McKee és Trygve Allister Diesen) 10/6
Barátnő álomáron (Can't Buy Me Love, 1987, Steve Rash) 10/6.5
Szörnyecskék (Gremlins, 1984, Joe Dante) 10/7
Fido - Hasznos a zombi a háznál (Fido, 2006, Andrew Currie) 10/7.5
Az új rémálom - Freddy feltámad (New Nightmare, 1994, Wes Craven) 10/5.5
Hozd el nekem Alfredo Garcia fejét (Bring Me the Head of Alfredo Garcia, 1974, Sam Peckinpah) 10/8.5
Freddy vs. Jason (2003, Ronny Yu) 10/7
Te rongyos élet!... (1983, Bacsó Péter) - hihhetetlenül érdektelen, a felénél otthagytam
Fel! (Up, 2009, Bob Peterson és Pete Docter) 10/6.5
Szörnyek az űrlények ellen (Mosnters vs. Aliens, 2009, Conrad Vernon és Rob Letterman) 10/6
Puskás Hungary (2009, Almási Tamás) 10/7
King Kong (2005, Peter Jackson) 10/4
A nagy ábránd (La grande illusion, 1937, Jean Renoir) 10/8.5
Úri becsületszó (Gentleman's Agreement, 1947, Elia Kazan) 10/9
Álom.net (2009, N. Forgács Gábor) - 20 percig bírtam, halálhörgés siralom 10/0.0
Isten városa (Cidade de Deus, 2002, Fernando Meirelles és Kátia Lund) 10/9
Frászkaraika aka Veszélyes éj (Fright Night, 1985, Tom Holland) 10/7
A hónap legjobbja: Úri becsületszó
A hónap megaszemete: Álom.net
A hónap meglepetése: Fido
A hónap csalódása: King Kong
A hónap filmélménye: Mielőtt lemegy a nap
November
Elit halálosztók (Tropa de Elite, 2007, José Padilha) 10/7.5
Fakó lovas (Pale Rider, 1985, Clint Eastwood) 10/6.5
Üvöltés (The Howling, 1981, Joe Dante) 10/4
Zombieland (2009, Ruben Fleischer) 10/8
Moon (2009, Duncan Jones) 10/7
The Brothers Bloom - Szélhámos fivérek (The Brothers Bloom, 2008, Rian Johnson) 10/7
Ördög bújt beléd (Jennifer's Body, 2009, Karyn Kusama) 10/6.5
Pandorum (2009, Christian Alvart) 10/2.5
(500) Days of Summer (2009, Marc Webb) 10/8
Paranormal Activity (2007, Oren Peli) 10/4.5
Mondhatsz akármit (Say Anything..., 1989, Cameron Crowe) 10/9
2012 (2009, Roland Emmerich) 10/6.5
Játék a végsőkig (Gamer, 2009, Mark Neveldine és Brian Taylor) 10/6
Alkonyat - Újhold (The Twilight Saga: New Moon, 2009, Chris Weitz) 10/1
A próféta (Un prophéte, 2009, Jaques Audiard) 10/8.5
A hónap legjobbja: Mondhatsz akármit
A hónap megaszemete: Alkonyat - Újhold
A hónap meglepetése: A próféta
A hónap csalódása: Paranormal Acivity
A hónap filmélménye: Zombieland
December
Törvénytisztelő polgár (Law Abiding Citizen, 2009, F. Gary Gray) 10/6
Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans (2009, Werner Herzog) 10/8.5
Az irányítás határai (The Limits of Control, 2009, Jim Jarmusch) 10/5
Fennsíkok csavargója (High Plains Drifter, 1973, Clint Eastwood) 10/7
Shop-stop (Clerks., 1994, Kevin Smith) 10/9
Bakjwi (Thirst, 2009, Park Chan-wook) 10/9
40 éves szűz (The 40 Year-Old Virgin, 2005, Judd Apatow) 10/5.5
A vadász éjszakája (The Night of the Hunter, 1955, Charles Laughton) 10/5
Frankenstein (1931, James Whale) 10/4
Lemony Snicket - A balszerencse áradása (Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events, 2004, Brad Silberling) 10/7.5
A bombaszakértő (The Hurt Locker, 2008, Kathryn Bigelow) 10/8.5
Where the Wild Things Are (2009, Spike Jonze) 10/8.5
Egyszerűen bonyolult (It's Complicated, 2009, Nancy Meyers) 10/7
A falu (The Village, 2003, M. Night Shyamalan) 10/3.5
Harry Brown (2009, Daniel Barber) 10/9.5
A csúf igazság (The Ugly Truth, 2009, Robert Luketic) 10/2
Megtört ölelések (Los Abrazos rotos, 2009, Pedro Almodóvar) 10/7
Derült égből fasírt (Cloudy With a Chance of Meatballs, 2009, Chris Miller és Phil Lord) 10/5
Az eltakarítónő (Keeping Mum, 2005, Niall Johnson) 10/4
A hónap legjobbja: Harry Brown
A hónap megaszemete: Csúf igazság
A hónap meglepetése: Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans
A hónap csalódása: A vadász éjszakája
A hónap filmélménye: Harry Brown
sorozatok:
How I Met Your Mother S04 (2008-2009) 10/7
24 S07 (2009) 10/7
Skins S01 (2007) 10/9
Skins S02 (2008) 10/8.5
Harper's Island S01 (2009) 10/6.5
The Big Bang Theory S01 (2007) 10/8.5
The Big Bang Theory S02 (2008) 10/8