Ha meglátjátok a post címét, akkor páran már biztosan röhögve csapkodjátok a térdeteket, hogy beszopta a szerencsétlen. És ez így is van. Nem kicsit, de inkább nagyon.
A szebb napokat is megélt Nicolas Cage neve mostanában egyet jelent a bármilyen értelemben vett színvonal teljes hiányával és a sírva röhögéssel. Most éppen egy iszonyat lazának látszani akaró profi bérgyilkost kéne eljátszania, aki épp arra a bizonyos utolsó melóra indul, majd valamilyen teljesen lényegtelen mondvacsinált szánalmas indoknál fogva szembefordul megbízójával. Hát ilyet aztán még sohase nem láttunk-hallottunk, szóval eredetiség kipipálva.
A rendezés dilettáns, menetrendszerűen rosszkor lassul be a mozi, az akciójelenetek dinamikája egy nyugdíjba vonult teknősbékáéval vetekszik, hősünkért nem lehet szorítani, mert egy kartonból kivágott egydimenziós kis senki, továbbá minden robbanásból sugárzik az olcsóság, a történet egy vicc, és a karaktervezetés is amatőr. A film 80%-a simán landolhatna a kukában, felesleges és undorítóan giccses műanyag jelenetek váltogatják egymást, aztán lőnek hármat, és minden kezdődik előlről.
Adjátok össze Cage a legendás Szellemlovasban bemutatott szerencsétlenkedését a Next ripacskodásával, és még akkor is bőven lőtávon kívül vagyunk attól a mélyponttól, amit ebben a szarban produkál. Ha ez a film egy fostenger, akkor mondhatjuk, hogy Cage játéka a süllyedő zászlóshajó a víz közepén. A többiekre szót sem érdemes vesztegetni, a legalja után két szinttel kell keresni az összes alakítást.
Ne nézzétek meg a filmet, inkább vágjátok tökön magatokat, mert az kevésbé fog fájni. Nézhetetlen szuperszemét. 10/1.