Hirdetés

2010. szeptember

A hónap legjobban várt filmje:

Pancser Police (The Other Guys)

Friss kommentek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

10/0 (1) 10/0.0 (3) 10/0.5 (1) 10/1 (19) 10/1.5 (3) 10/10 (44) 10/2 (14) 10/2.5 (6) 10/3 (20) 10/3.5 (7) 10/4 (27) 10/4.5 (6) 10/5 (25) 10/5.5 (7) 10/6 (48) 10/6.5 (24) 10/7 (72) 10/7.5 (27) 10/8 (67) 10/8.5 (33) 10/9 (68) 10/9.5 (18) 100 kedvenc film (5) 100 pocsék film (5) 18as karika (1) 1979 (1) 1982 (3) 2002 (1) 2003 (2) 2004 (4) 2005 (9) 2006 (19) 2007 (56) 2008 (147) 2009 (89) 2010 (21) 70es évek (4) 80as évek (17) 9 (1) 9/10 (1) 90es évek (12) adaptáció (1) ajánló (11) ajánló/ (1) akció (119) animációs (31) anime (4) australian open (2) ázsia (7) az ev lemezei (1) bábfilm (1) belga (1) bergman (1) bűnügyi (5) butler (1) cannes (2) casting (2) cinepécs (1) coen (1) comingsoon (9) cyberpunk (1) dán (5) díjátadó (1) dínós (1) dokumentum (5) dráma (164) drogos (1) dvd kritika (1) elemzés (2) életrajzi (3) előzetes (19) énblog (4) erős idegzetűeknek (1) erotikus (1) etc (1) exploitation (1) fantasy (17) fasság (1) február (1) felhúzós (1) fesztivál (3) film (537) filmdzsungel (1) film noir (5) fincher (1) firth (1) foci (9) francia (12) friday night lights (4) friss (4) gagyi (3) gála (2) gépház (36) gilliam (1) guy (1) gyu (1) háborús (14) harcművész (8) harry potter (1) hayao miyazaki (1) hellókarácsony (1) hellokarácsony (2) himym (3) hírek (1) holmes (1) horror (118) hp (1) hps (1) ingyen (2) iszonyatjó (1) james bond (2) jean (1) kaland (24) karácsony (3) karrier (2) katasztrófa (5) kedvcsinalo (1) képregény (5) képregényfilm (23) klasszikus (3) klub (1) könyv (7) középszar (1) közvetítés (1) krimi (28) kritika (507) különvélemény (1) lehúzós (2) live (2) liveblog (1) magyar (12) magyarországon nem forgalmazott (1) májkülbéj (1) meg ne nézd (7) mese (1) mix (1) moore (1) moveast (1) moziba ne (1) moziünnep (2) mtv (1) muse (1) musical (6) napjaink (3) negyedik évad (1) nickelback (1) nolan (1) norvég (1) nosztalgia (1) oscar (3) park (1) peckinpah (4) polanski (1) poszt apokaliptikus (1) premier (1) radio (9) remake (7) reno (1) reznor (1) ritchie (1) road movie (3) robertdowneyjr (1) rob reiner (1) rodriguez (3) romantikus (55) romero (6) rövid (1) rövidfilm (6) sci fi (71) sorkin (1) sorozat (14) south park (6) spanyol (5) sport (9) svéd (1) szar (2) szatíra (2) szavazás (1) széria (1) szörnyfilm (6) tarantino (5) témázós (1) tenisz (3) tévé (12) thriller (72) tim burton (1) tom cruise (7) toplista (14) történelmi (3) trailer (5) trash (4) twitter (2) überszar (30) v (1) vámpír (7) vendégblogger (17) vendégposzt (1) video (1) videójáték (4) videoklip (15) vígjáték (110) wááá (1) western (18) woody allen (1) wuxia (1) zene (67) zen film (2) zombi (8) Sok címke

Mindenki számít!

NetworkedBlogs

X-Akták: Hinni akarok (The X-Files: I Want to Believe)

2008.07.25. 10:55 - VVega

135 komment

Aki ismer, az tudhatja, hogy gőzöm sincs a sorozatról, talán ha pár részt láttam és az se ma volt. Tehát az írás azt vizsgálja, hogy működik e ez a film teljesen önállóan nézve. Annyit persze tudok, hogy Muldör meg Szkáli, meg ufók, meg ilyen-olyan különös esetek. De ennyi. Logikusan jön tehát a kérdés, hogy mit kerestem én tegnap a moziban az X-Aktákon? Ha szar lenne a humorom, akkor azt írnám, hogy hinni akartam (HAHA). A rejtély megoldása itt érkezik: vidéken élek, egy Balaton parti kisvárosban, így a legközelebbi multiplex Kaposváron keresendő. Szopás, mi? De csak most jön a java. Természetesen nem ezt a szart (mert az) akartam megnézni, hanem a Wall E-t. Szerintetek játsszák a filmet Kaposvár cityben? Hát persze, hogy nem, a jó k**** a*****t. Ezzel döntési helyzetbe hoztak: abban az idősávban, amikor anyámék (igazából ők akartak jönni mjuzikelezni meg bevásárolni) Mamma Miáznak, addig én vagy meglesem az abszolút sötét ló sci-fit vagy beülök egy Sandler filmre. Mondom az a csúfság mégse eshet meg, hogy a nagy vásznat pazarlom a sokak által szitokszónak használt Adam Sandler következő bolondozására. No annyira nem rossz ő, sőt néha egész jó filmeket csinál. Egész jókat, otthon, vasárnap délutánra a tévé elé,oda, de nem a moziba.
Ugye eme kis beszámoló után már sokkal személyesebb a kapcsolat a bloggerrel? Na de X-Akták. Most már tényleg.

A történet annyira buta, hogy le se merem írni. Ilyen klisé parádét már tíz éve is cinkes volt elsütni, nem hogy 2008-ban. A gonoszok az oroszok, ki más. Efféle csúnyaságokat az amerikaiak persze soha, semmikor, egyáltal hogy képzelik? Nem, természetesen bunkó ruszkik az USA-ban, mert az hihető, meg olyan furcsa, izés nyelven beszélnek és főleg nem is sztereotíp. Hatalmas gratula a forgatókönyvíroknak ezen értékelhetetlen kacatért. A párbeszédekre az a legfinomabb kifejezés, hogy műanyagízűek, Scully (Gillian Anderson) orvosos szála meg maga az agyhalál. Akkora szájbarágós közhely, úgy ahogy van, hogy azt alig akartam elhinni (HAHA). Szóval a sztori egy vicc.

A következő mondatom három szóból fog állni és úgy figyeljetek, hogy a filmre egyik sem illik rá. Érdekesség, titokzatosság, feszültség. Sehol semmi. Pár röpke jeleneten kívül egyszerűen nem tudnak legalább egy hangyányi izgalmat csempészni a filmbe. Ijesztegetni is olyan olcsójános módjára próbálnak, azaz a valamit gyorsan-hangosan belevágunk az arcodba, jó hogy megijedsz ócska trükkjéhez nyúlnak. Én igazából valami nagyszabású, kicsit félős, misztikus egyveleget vártam az X-Aktáktól, de nagyot koppantam. Ez persze az én bajom, na meg a tiétek lesz, ha elmentek rá. Annyira unalmas, érdektelen az egész, hogy a felétől már csak a végét vártam. Ráadásul ez a hit dolog. Végig ezt erőltetik, az nem elég, hogy szájbarágják, de szinte meg is emésztik nekünk. Nagyon fárasztó.

A sorozatot gondolom az ötleteken és újszerűségén kívül Mulder (David Duchovny) és Scully kettőse vitte el. Az az érzésem volt a film alatt, hogy kettejük között vibrálnia kéne a levegőnek, vagy hogy legalább jó párost kéne alkotniuk. De hát szegény színészek mit kezdjenek egy ilyen botrányos szövegkönyvvel? Ilyen suta mondatokat nem lehet hitelesen elmondani. Tehát sajnos azért sejthetően jobb sorsa érdemes főhőseink csak kínosan feszengnek a szerepükben. Mint ahogy a nézők többsége is fészkelődik erre-arra, néhányan mobiltelefonjukkal babrálnak. Ez pedig nagyon nem jó jel. A mellékszereplők közül Amanda Peet tipikus, idegesítő FBI ügynök, a társát alakító Xzibit viszont meglepő módon egész tűrhető. Ja meg itt van Billy Conolly, a látnok szerepében, de ő kirázza a kisujjából ezt a figurát.  

Az X-Akták: Hinni akarok mind ötlet, mind színvonal szempontjából egy erősen közepes sorozat epizódra lehetne elég. Talán. De semmiképpen sem moziba való. Legközelebb majd akkor jelentkezzenek, ha valami eredetiséget, netalántán feszültséget is tartalmazó script lesz a birtokukban. Aki nem hardcore fan annak semmiképp sem ajánlom a megtekintését. Egy ezresért 105 perc unalom azért nem a legjobb bolt. Nem is tudom, mire adom neki a pontokat. Talán arra, hogy az elején még bizakodtam, utána meg nem fogtam végig a fejemet, hogy ezt most így hogy. 10/3, kezet rázhat a Happening-gel érdektelenség és butaság terén.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://halfpecssquad.blog.hu/api/trackback/id/tr84584881

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.07.25. 14:01:56

eX-Akták - Hinni akartunk, hitetlenek maradtunk"Aki ismer, az tudhatja, hogy gőzöm sincs a sorozatról, talán ha pár részt láttam és az se ma volt. Tehát az írás azt [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Annnamária 2008.07.25. 18:03:00

Álljon meg a menet!Nem bántok senkit,csak gondolom az nem ül be 1 olyan filmre aminek az előzményét nem ismeri..
Mellesleg nem tizenéves vok,ha imádtam a sorozatot annó,nem is lehetek az.XD Na mind1,a lényeg hogy nekem pl. eszembe se juna beülni 1 star track filmre,mivel nem ismerem a sorozatot.Akkor inkább megnézek 1 kis horrort.:)
Nem osztom az észt,aki ismer tudja nem szokásom,csak idegesít ha olyanokat írnak amihez nem értenek.
1ben igazad van,peace!:)

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.07.25. 18:25:16

Azt nem ártana leszögezni, hogy a készítőknek volt egy olyan ígérete, hogy a filmet az is vágni fogja, aki nem nézte a sorozatot, előzetes ismeret nem szükséges hozzá, így aztán, aki azt vágja VVega fejéhez, hogy "minek írsz ha nem ismered, nem néztél sorozatot, nem is érted" és hasonló baromságokat, na AZ a komment vesztette hitelét például, ellentétben miszter Pelti hozzáfűzésével, ki szerint egy "kurvaanyázástól" már az egész írás hiteltelen (ugyanis, e ket dolognak köze nincs egymáshoz).

"Márbocs, de ti mit vártok egy olyan filmkritikustól, aki nem nézi meg otthon, hogy játsszák-e azt a filmet, amir elnidul moziba?! Má bocs.

Se stílus, se tudás, se színvonal."

Kedves jimy. Azér' Kaposvárból már csak kinézzük, hogy játszik egy WallE-t. A "se stílus" állításod, már a leírásának pillanatában megbukott. A "se tudás" nemértem mire vonatkozik...mit kellett volna tudnia? A "se színvonal"-ra azzal az elcsépelt szófordulattal reagálnék, hogy mutass jobbat, mert így... könnyű.

ennyi lettem volna.

attttti 2008.07.25. 18:26:44

"star track" XD
Már készül egy másik hasonló sorozat is nem tudtad?
Az lesz a Sound track.

Annnamária 2008.07.25. 19:11:53

Akár az is lehet attti.(direkt írtam így mivel utálom)
Visszatérve a filmre.Chris ezt a kijelentését az előző filmre értette nem erre...hihihi
Igazából meg nem értem miért baj az,hogy ha valaki olyan mondja el a véleményét aki ért is hozzá,hiszen ezzel a sorozattal nőtt fel..
Valamint szerintem a színészeket se kéne fikázni,mivel Gillian Anderson pl. nagyon jó színésznő,láttuk őt már nagyon jót alakítani pl. a szakíts ha tudsz című filmben.

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.07.25. 19:15:16

Annnamária. Én úgy látom, a színészeket nem érte fika a bejegyzésben.

"a színészeket se kéne fikázni,mivel Gillian Anderson pl. nagyon jó színésznő,láttuk őt már nagyon jót alakítani pl. a szakíts ha tudsz című filmben."

Lehet, hogy a Szakíts ha bírszban jó volt, ettől még nem biztos, hogy itt is.

Annnamária 2008.07.25. 19:22:58

Pedig vvega tett utalást erre hogy rosszak lenének a színészek..Itt pedig nyilván nem kell nagyot alakítania gilliannek mivel ebben a filmben nem azon van a hangsúly..

attttti 2008.07.25. 19:25:31

"Igazából meg nem értem miért baj az,hogy ha valaki olyan mondja el a véleményét aki ért is hozzá,hiszen ezzel a sorozattal nőtt fel.."
Az nem baj, de az már annál inkább, hogy a hozzáértő elküld minket melegebb éghajlatra XD

Annnamária 2008.07.25. 19:29:28

Nem veszekedni akartam,csak mint írtam is,felidegesít az ha valaki olyan fikáz valamit amit nem ért...stb
Pl.én se fikázom az autószerelőt miután megcsinálta a kocsimat hogy nem jól csinálta...

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.07.25. 19:33:39

De Annamária, kérlek, mit nem lehet érteni? VVega hol írta, hogy nem érti?

attttti 2008.07.25. 19:34:00

Akkor se ha gyanús füst gomolyog a kocsi minden nyílásából? :D

Annnamária 2008.07.25. 19:37:05

Nem azt írtam hogy nem érti,hanem hogy arra tesz utalást hogy nem jók a színészek.
De mind1,én befejeztem,belefáradtam a hülyeségekbe.
Mindössze leírtam a véleményem,mint mindenki más is,erre csak engem támadtok,ez elmond valamit rólatok is.

Annnamária 2008.07.25. 19:38:21

attti!
Akkor hívok tűzoltót!XD

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.07.25. 19:39:18

"felidegesít az ha valaki olyan fikáz valamit amit nem ért"
ezt te írtad
"Nem azt írtam hogy nem érti"
ezt is
"belefáradtam a hülyeségekbe"
amit többnyire te generáltál
"erre csak engem támadtok"
ezekután csodálkozol?

Annnamária 2008.07.25. 19:43:42

Igen annyiban nem érti a filmet hogy mivel nem látta a sorozatot,így nem tudja hogy minek a folytatása a film.
Erre értettem.Nem én írok hülyeségeket,csak elmondtam a véleményem.1ébként attól még hogy valaki teljesen lehúz 1 filmet a másik még lehet jól fog szórakozni mikor megnézi..

ekrekirts 2008.07.25. 19:45:35

ha mindenkinek ugyanaz lenne a véleménye, nem lenne értelme értékelni bármit is. 50^^

Annnamária 2008.07.25. 19:47:15

jóóó igaz,de ne olyan értékelje aki nem ért hozzá,meg nem is érdekli,csak véletlenül beült rá..

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.07.25. 19:48:19

ez biztos elkerülte figyelmed, pedig neked is szólt
"Azt nem ártana leszögezni, hogy a készítőknek volt egy olyan ígérete, hogy a filmet az is vágni fogja, aki nem nézte a sorozatot, előzetes ismeret nem szükséges hozzá, így aztán, aki azt vágja VVega fejéhez, hogy "minek írsz ha nem ismered, nem néztél sorozatot, nem is érted" és hasonló baromságokat, na AZ a komment vesztette hitelét példáu"

Annnamária 2008.07.25. 19:50:07

Nem kerülte el a figyelmemet.
Írtam rá.nézz utánna...

VVega · https://debugme.eu/ 2008.07.25. 19:55:29

WTF? Kitettek a blog.hu-ra vagy az index-re? :) Bocs, hogy nem voltam jelen a vita során, de eddig melóztam, most azonban mindenre válaszolok :)

Pelti: sajnos felhúztam magam rajta, jogy egy megyeszékhely plázájában nem adják az év várhatóan legjobb animációs filmjét.

Jimy: otthon csekkoltam mindent a porton, ahogy máskor is. Gondoltam hatásosabb, ha így írom és nem rágok a szátokba mindent. Én kérek elnézést.

Annamária, chr: Ha megtanultok értőn olvasni, akkor gyertek vissza. "Tehát az írás azt vizsgálja, hogy működik e ez a film teljesen önállóan nézve." - ez a post egyik legelső mondata ;)

Időrendben haladok a kommentekben, de közben már írom ezt a kommentet is. Így azt hiszem a névtelenség biztonságába burkolózó Annamáriának kiosztom a blog eddigi leghozzáértőbb megmondóembere díjat. Mert ő az.

Tovább haladtam. Hát Annamária továbbra is nem túl helytálló megjegyzéseket tesz. Először is: NEM a színészek rosszak, hanem az alakításuk gyenge ebben az adott filmben. És igenis nagyot kellett volna alakítaniuk, mert rájuk volt kihegyezve az egész film. Pénz ugye nem volt effektekre, tehát inkább a két főhőst tolták rivaldafénybe, majd hozzájuk vágták ezt a borzalmas scriptet.
Annamária gyanús vagy te nekem, lehet, hogy nem is olvastad a postot, csak ránéztél a pontszámra? :)

Akik vérüket hullajtották értem, hogy megvédjenek, azoknak köszönöm ;)

ekrekirts 2008.07.25. 19:58:03

Annnamári jól veszem ki az eddig leírt kommentjeidből, hogy egy fan-al állunk szemben? mert szvsz akkor teljesen értelmetlen itt egymás győzködése :D

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.07.25. 19:58:46

Annamária, utána olvastam, de csak azt hajtogatod, hogy nem ért hozzá

Annnamária 2008.07.25. 20:01:02

Bocsi vvega,én csak azt írtam ne egy olyan ember fikázza a filmet aki csak hírtelen felindulásból látta.
Valamint sztem érthetően fogalmazok,aki nem érti így járt.a fogalmazásomra egész életemben nem volt még kritika,a suliba sem annó.de mind1
Nem azt mondom hogy én vok a leghozzáértőbb emberke,de valamit csak tudok ha ezen a sorozaton nőttem fel.nem de?

Annnamária 2008.07.25. 20:02:36

azt írtam hogy chris carter az előző filmre tette eme kijelentését nem erre..hihi
és igen egy x-akták fannal áltok szemben bocsi.

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.07.25. 20:04:49

mindenki által legismertebb honlap, ezt írja kedves Annnamária

"Carter described the film as being stand-alone, "We're looking at the movies as stand-alones. They're not necessarily going to have to deal with the mythology."

Igen, az I Want to belive-hez. Tehát, akkor... miről is beszélünk?

Annnamária 2008.07.25. 20:06:41

ok ha nem érted miről szól,így jártál...a lényeg én értem meg az x-akták fanek :)

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.07.25. 20:10:07

ezt elakartam kerülni, de... akkora idióta vagy, hogy nemisigaz. Eddig azt hajtogattad, hogy nem érti VVega, holott erre utalást sem tett, aztán, hogy ez a film a sorozat szerves része... ezzel buktál, most újra az jön, hogy nem értjük. hát, gratulálok hozzád.

mellesleg, én is fannak nevezhető vagyok... de részemről ignorállak a továbbiakban.

Annnamária 2008.07.25. 20:13:46

ne használj ilyen szavakat mert nem értemXD
De nem érti,ezért fikázza.
Igen bármilyen hihetetlen ha nem is szerves része ez a film a sorozatnak,akkor is a sorozatban jelent meg 1x ez a téma a tunguska címü epizódban.

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.07.25. 20:16:17

kérlek, csak ezt a pár mondatot tanulmányozd egy darabig.

"az írás azt vizsgálja, hogy működik e ez a film teljesen önállóan nézve"

"Carter described the film as being stand-alone, "We're looking at the movies as stand-alones. They're not necessarily going to have to deal with the mythology"

te ezt nem érted.

Annnamária 2008.07.25. 20:17:44

jóó chris carter is írhat hülyeséget nem igaz?hogy többen nézzék meg.

Annnamária 2008.07.25. 20:21:15

Valamint ha valaki látta az előző filmet és nem értette,pedig az is úgy volt meghírdetve hogy az is érteni fogja aki nem nézte a sorozatot,gondolhatja hogy ettől se várhat többet nem?

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.07.25. 20:27:01

DE KI MONDTA, HOGY NEM ÉRTETTE?
komolyan, valaki lőjje le, vagy inkább engem, az hősi halál lenne...

VVega · https://debugme.eu/ 2008.07.25. 20:29:43

Annamária! Légyszíves írj valamit a filmről is. Neked miért tetszertt stb.

Annnamária 2008.07.25. 20:30:01

Akkor se egy olyan egyén fikázza a filmet aki nem nézte a sorozatot annó.
Sztem egy inkább 1 olyan ember mondjon véleményt róla aki látta a sorozatot.
Nem én vok a hülye,csupán leírtam a véleményem,ami sztem jogos.

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.07.25. 20:30:50

akkor Annamari, gyere holnap is. Én néztem a sorozatot, majd leírom holnap a filmet...

Annnamária 2008.07.25. 20:33:19

Nekem azért tetszett,mert sztem nagyon jó folytatása az egyik epizódnaka sorozatban.Illetve elfogult vagyok az x-aktákkal kapcsolatban,és igen védem a kedvenceimet!
Nem akartalak bántani vvega,csak sztem olyanról írjál ilyen véleményt amihez nem kell ismerni az előzményeket.Még 1x bocs!

Annnamária 2008.07.25. 20:35:56

edemem,bocsi csak aztem volna leírni mit gondolok.ennyi.
Mióta vok neked Annamari?:D

FlasH 2008.07.26. 01:47:22

ahahaha, latszik, hogy sokat fejlodtetek. ha beszologatos trollok (no offence) lepik el a blogot az mar jo jel :)
tartsatok eszben: don't feed the troll :)

moziman 2008.07.26. 06:33:59

Ez a film botrányosan szar volt!X-Akták rajongó vagyok kb minden részét láttam a sorozatnak.Persze rá lehet fogni hogy egy rész folytatása, de ehhez képest rosszabb volt a film, mint a sorozat bármely része, ráadásul buta, röhelyes, nevetséges volt a vége, az előző fimhez képest ez egy nagy 0.
A másik, sok helyen ezt írják ismertetőnek, idézem:

"Az igazság odaát volt - de most eljött hozzánk, és mindenki számára nyilvánvalóvá válik. Azok, akikre Mulder és Scully olyan rég vadászott, akiknek a nyomait mindig felfedezte, de akikkel igazán sohasem nézhetett szembe, kilépnek a homályból. Először a kutatók csak különös rádiójeleket fognak. Hamarosan a teleszkópokon is feltűnnek. Nemsokára már szabad szemmel is láthatók. És az is kiderül, hogy az érkezők nem barátságosak. A paranormális, metafizikus és földönkívüli ügyek elszánt szakértői azonban mégsem válnak feleslegessé. Sőt: talán az ő tapasztalatuk és bátorságuk lehet az, ami megfordítja az emberiség elkerülhetetlennek látszó pusztulását."

Na most ez mia f*sz akar lenni úgy mégis, ha nem egy átverés vagy reklámfogás?Ennek köze sincs a filmhez!!!

Tévésámán · http://transfesser.blog.hu/ 2008.07.26. 10:42:15

Annyit szólnék hozzá, hogy láttam már 3 Star Trek-filmet, de egyetlen részt se a sorozatból, mégis remekül szórakoztam rajtuk. Volt egy időutazásos, amit csak egyszer láttam és sajnos nem tudom a címét, de azóta is még egyszer megnézném, mert nagyon tetszett anno...

Az első Csillagkaput is láttam (film), sorozatból szintúgy egy részt se láttam, mégis élveztem.

Az X-akták mozit 4/5-re értékelem, kb 5-6 részt láttam régen a sorozatból. És ez a '98-as film tényleg érthető bárki számára, aki megnézi, és ha be fogok ülni a Hinni Akarokra, akkor ezt várnám tőle is...

Annnamária 2008.07.26. 11:07:42

Kedves Tévésámán.A csillagkapu című filmet méh jóhogy érteni lehet,hiszen a sorozat csak a film után készült....
Amúgy végül is sztem mindenki maga döntse el,hogy mi tetszik neki ill. mi nem.
Mindössze annyit szerettem volna kihozni,hogy ne egy olyan emberke fikázza ezt a filmet,akinek köze nincs a sorozathoz.
Inkább olyan tegye,aki azért tudja is miről van szó.

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.07.26. 11:10:17

Annamari. Így, hogy nem nem rajong a sorozatért, sokkal objektívabb az értékelő (nem fika, ez van). Tegyük fel, te írtad volna, elvakultál volna fanságod miatt és nem bírnád reálisan nézni.

Annnamária 2008.07.26. 11:14:12

Jóóó ez is igaz,én azért is imádom mert mindig is imádtam,és lehet akármilyen akkor is fogom!
Viszont még mindig tartom magam ahoz,hogy legalább olyan ember tegye ezt akinek kicsi köze van legalább a történethez..
Nem bántásképp,csak szerintem így lenne helyes.

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.07.26. 11:17:26

egy mozifilm, alapvetően a laikusoknak készül.

attttti 2008.07.26. 11:20:42

edemem: Én is ezt szajkózom, de az istenért se értené meg XD

Annnamária 2008.07.26. 11:21:01

bocsi ezzel nem értek eggyet,csak akkor ha olyan filmről van szó,aminek nincs köze semmihez,nincs előzménye.Mint pl. A Hancock

attttti 2008.07.26. 11:29:58

De könyörgöm EZ EGY M-O-Z-I FILM!!!!!!
A moziba nem várhatják hogy töbmillió ember agyatlan zombiként betántorog mert mindenki rajongó, egy mozifilmnek a közönséget kell megfognia nem csak a rajongókat.

Annnamária 2008.07.26. 11:36:24

ok.Akkor a válaszom ez:Aki beült pl. a sex és ny filmre,nemhiszem hogy értette miről is van szó,mivel ha nem látta a sorozatot akkor nem is érthette pedig az is egy MO_ZI_FILM!
Szóval ott se vesézik ki teljesen hogy mik voltak az előzmények ha pedig valaki nem nézte a sorozatot nem is értette a filmet ill.nem is élvezte,élvezhette.
Szóval ha bármelyik sorozat után csinálnak 1 mozifilmet,sztem az nézze meg aki ha nem is látta a sorozatot,legalább utánnaolvasott stb.

Annnamária 2008.07.26. 11:38:51

Valamint drága attti több eszem van nekem,mint amennyi hülyeséget te ide leírtál...ennyit erről.

attttti 2008.07.26. 11:53:44

"Valamint drága attti több eszem van nekem,mint amennyi hülyeséget te ide leírtál...ennyit erről. "
Szóval a rengeteg hülyeségnél több eszed van, oké jó jó csak hagyd abba, röhögőgörcsöm lesz XD
Egyébként nem egy embertől hallottam hogy eddig köze nem volt az x aktákhoz de ezt meg akarja nézni, egyik fele nem olvasott utána (no szpojleeer), másik meg azt a reklámszart olvasta aminek köze nincs a filmhez.
És még mindig gőzöm sincs hogy az istenbe várhatták ettől hogy közönség sikere lesz....

Annnamária 2008.07.26. 12:04:11

idefigyelj te köcsög,ha én nem fikáztalak akkor te se tedd rendben?
Mindössze annyit állítok,amit már leírtam többször,hogy csak az nézzen meg 1 ilyen filmet,aki tudja miről van szó.
Annak több joga van fikázni,mint aki csak úgy beül rá.

VVega 2008.07.26. 12:08:49

A személyeskedést kérlek fejezzétek be.

Annnamária 2008.07.26. 12:09:31

Bocs vvega ö kezdte,biztos nem bírja a női nemetXD

ekrekirts 2008.07.26. 12:16:41

"Tehát az írás azt vizsgálja, hogy működik e ez a film teljesen önállóan nézve." -> nem értem ezt, hogy nem lehet felfogni (ez már ovi ez egy vicc :D) ....btw feltűnt, hogy kb 30kommentet írtál és abból 29-ben ugyanazt nyomod? :S:ASD de a filmről azon kívül, hogy folytatatása egy résznek a sorozatból, még semmit nem írtál, hogy miért is tetszett, mit emelnél ki stb... attól, hogy egy résznek a sorozatból folytatása, még a film maga "ÖNÁLLÓAN NÉZVE" még1szer "ÖNÁLLÓAN NÉZVE" lehet rossz..

attttti 2008.07.26. 12:21:25

Mi az hogy én kezdtem?
Te kezdtél el itt arrogánskodni hogy phuh a pór nép nézze a sz.r vígjátékokat.
Plussz az miért fika hogy leírtam mekkora baromság amit írtál? Grat.
"Mindössze annyit állítok,amit már leírtam többször,hogy csak az nézzen meg 1 ilyen filmet,aki tudja miről van szó."
Aha a negatív színvonalbel irekord megdöntése mellett, mindössze XD
És én meg csak annyit írtam akkor hogy hülyék a készítők hogy ezt nem rögtön dvdre dobták ki.

Annnamária 2008.07.26. 12:22:20

Én meg azt nem értem,miért nem lehet azt felfogni,hogy csak az nézze meg,aki 1 kicsit is ért a történethez.Mivel az első filmre is aki csak úgy beült és nem tetszett neki ne csodálkozzon hogy ez sem fog.

attttti 2008.07.26. 12:26:16

Ok Vvega, game over, csak nem bírom elviselni amikor vki annyira setéten viselkedik hogy ahelyett hogy azt mondaná, hogy oké tévedtem, rosszul mondtam, rögtön jön ezzel a "mindössze így, mindössze úgy, csak így, csak úgy" dumával meg a kimagyarázom a 2 perccel ezelötti dumámat dologgal...
Peace :D

Annnamária 2008.07.26. 12:27:42

Hülye paraszt!atti

attttti 2008.07.26. 12:28:32

Nah akkor most értelmesen hülyeségek nélkül dumáljunk:
Kicsit képzeld el hogy te vagy a készítője egy filmnek ami nem annyira jó de a rajongóknak megadja a fílinget: Mit tennél? Kidobnád mozifilmnek, hogy oltári bukta legyen sőt még a dvd eladást is rontsd (x-akták 2), vagy kidobod dvd-re megveszik a rajongók, meg néhány "kezdő" a témában, ők ajánlják másoknak stb. (csillagkapu filmek)

Annnamária 2008.07.26. 12:32:29

Kiadnám mozifilmnek,mivel sok rossz filmet is kiadnak mozifilmnek is.
Azokat se nézi meg mindenki,ill. nem mindenkinek tetszik,aki pedig rajongott érte úgy is meg fogja.Amikor meg megjelenik dvd-n az fogja megvenni akinek tetszett,még akkor is jó bevétel lesz belőle számukra,főleg ha nem is költöttek sokat a filmre.

ekrekirts 2008.07.26. 12:35:40

Kiadnám mozifilmnek,mivel sok rossz filmet is kiadnak mozifilmnek is. -> ezen behaltam :D:D:D:D:D:D

attttti 2008.07.26. 12:39:02

De akkorra már az "akinek tetszett" kategória elenyésző lesz...
(ultra rajongó kategória)
Plussz vannak akik max. dvd-re akarják megvenni a kevésbé hárdkór rajongók, akik a vélemények alapján inkább azt mondják, hogy köszönöm szépen akkor nekem ott ér véget az x-akták ahol a sorozat.
Egyszerűen nem éri meg, mert még plusszban még meg is ingatja a rajongók egy részét, hogy ha csak így akkor köszönjük de ne, magyarul self destruct, a csk filmekre is a többség csak 3-at adna ötből, de mivel csak eg dvd-re kiadott "kiegészítés" mindkettő nem is várnak tőle annyit mint egy mozifilmtől tehát nem bukta, max. csalódás és ott már beszélnek még több filmről még itt hát elég "merész" lenne...

Annnamária 2008.07.26. 12:42:13

Miért nem úgy van hogy sok film megy moziban is ami nézhetetlen?
Azt pl. miért adják moziban?

Annnamária 2008.07.26. 12:45:23

Mind1 én befejeztem a vitát,csak szerettem volna leírni mit gondolok,de úgy látszik még azt se lehet,pláne ha eltér valaki(k) véleményétől.
Sziasztok!

attttti 2008.07.26. 12:45:28

Mert arról úgyis tudják hogy dvd-n még kevesebben vennék meg mivel annak sokkal kissebbek a hype lehetségei mint egy mozifilmnek sokan nem is tudnának róla, míg egy sikeres tv sorozatról mindenki legalább hallott vmit.
(ezek a "movie" izék például ilyen mocskok amiket csak így tudnak/próbálnak eladni)

attttti 2008.07.26. 12:48:04

"Mind1 én befejeztem a vitát,csak szerettem volna leírni mit gondolok,de úgy látszik még azt se lehet,pláne ha eltér valaki(k) véleményétől."
Minden tisztelet mellett itt látszik az emberi arrogancia XD
neked nem tetszett hogy más aki nincs otthon x aktákban kritizált, neked nem tetszett hogy vki véleménye eltér a tiédtől erre még te háborodsz fel pfff, szánalmas :D
(Egyébként nekünk semi bajunk azzal hogy neked tetszik, egészségedre csak ne írnál hülyeséketet.)

Annnamária 2008.07.26. 12:54:00

Nem én írtam hülyeségeket,és támadjatok csak utáljatok nem érdekel.
Viszont ebből is látszik mennyire gusztustalan ez a magyar nép...

attttti 2008.07.26. 12:56:03

Ki utál szerinted? Ha azt hiszed utálunk kezeltesd magad :D
Ez a magyar népes megszólalás meg sikeresen behatárolt téged egy tálca és egy lámpabúra intelligenciája közé. XD
Önjellemzés powa!

Annnamária 2008.07.26. 12:59:48

Én azért írtam tegnap ide,mert felidegesített hogy egy olyan ember ír vélemyényt a filmről aki nem is tudja mi a háttér.
Most mondd meg őszintén,nem utáltok?Úgy rámtámadtatok,és még most is hogy az nem igaz,csak ezért írtam hogy guszustalan ez a magyar nép,mert sehol sincs összetartás,ill. ha valakinek eltér a véleménye 1ből támadjátok nem igaz?

attttti 2008.07.26. 13:10:44

Annamária: Relax...
Oké feldühített, hogy vmit amit szeretsz kritizáltak, megértem.
Nyugi nem utálunk, csak kerüld mások támadását, köszi :D
Van összetartás csak épp öhm ellened XD viccen kívül most tényleg te támadtad azt akinek más a véleménye, mi nem tartunk idiótának hogy nagyon tetszett a film, sőt jó hogy legalább egy valakinek tetszett :D

VVega · https://debugme.eu/ 2008.07.26. 13:10:55

Fejezzétek be egymás fikázását. Beszéljetek a filmről, a sorozatról, vagy az időjárásról. Ez volt a második kérés.

attttti 2008.07.26. 13:13:55

(Épp ezt próbáltam elérni előző kommentemmel nyugisan :D)

Annnamária 2008.07.26. 13:15:04

én nyugodt vok,ittam 1 kis bort,bevettem a gyógyszereim lenyugodtam:)
Lehet én vok az első és utolsó akinek tetszett,de legalább büszkén válalom,és kitartó vok:)
Meg igazából nem az az emberke vok,aki ha valaki megnéz 1 filmet és nem tetszik neki,akkor én sem fogom megnézni.
Ezt aki ismer tudja makacs vok mint 1 öszvér,és ragaszkodom a véleményemhez...
Na mentem enni..
Sziasztok!

attttti 2008.07.26. 13:19:16

"Lehet én vok az első és utolsó akinek tetszett,de legalább büszkén válalom,és kitartó vok:)"
Nah ez a beszéd, ezért nem utálunk, sőt :D

Annnamária 2008.07.26. 13:21:33

attti nálad nem tudom hogy ez most bóknak vegyem,vagy megint fikázol?hm?:D

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.07.26. 13:26:09

Annamária, utoljára kérlek, próbáld felfogni amit írok, ne csak nézz, láss. Egy mozifilm nem CSAK a rajongóknak készül, akik imserik, stb. Chris Carter is megmondta, NEM kell ismerni a sorzatot a filmhez, az írás is KÜLÖNÁLLVA a sorozattól vizsgálja a filmet, VVega NEM írta sehol, hogy nem ért bármit is (a Szex és New York-os példát, annyira buta volt, hogy Nobel-díjat érdemel). És nem utálunk (még) de ha ezek után is az eddig megszokott cuccaidat írod ide, akkor te vagy a leghülyébb láncszem, kérlek hagyd el a blogot. Most.

Annnamária 2008.07.26. 13:30:56

edemem ki vagy te hogy megmondd hova írhatok és hova nem?
Szólásszabadság van!és a sex és ny pl. úgy jó ahogy van!

Annnamária 2008.07.26. 13:32:10

és chris carter hazudott,hogy növelje a nézettséget:D

attttti 2008.07.26. 13:35:02

Ez most bók :)
Éppen ez tesz mindenkit egyéniséggé, hogy mindenki mást szeret, oké oké ha valaki kis vuk fan lenne ferde szemmel néznék rá, de hát a kivétel erősíti a szabályt :D

Annnamária 2008.07.26. 13:36:12

Akkor köszönöm atti.
Na mentem jobb dolgom is van ennél,gondolom nem fogok hiányozni...XD

Dante · http://videodrome.freeblog.hu/ 2008.07.26. 17:12:47

Bakk, grat amúgy a kommentekhez, a filmet meg nem láttam, úgyhogy inkább nem ugatok :D

attttti 2008.07.26. 17:30:21

Enyém volt a 100. komment XD
Filmre visszatérve ezek után ki szerint próbálkoznak be mégeggyel? Vagy ennyi volt, kész?

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.07.26. 17:51:59

szépen kihúztátok ezt a beszélgetést:)

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.07.26. 18:03:36

attttti, arról beszéltek, hogy ha anyagilag sikeres lesz, akkor 2011-re jóhet egy harmadik rész is, lezárva az egész hacacárét

VVega · https://debugme.eu/ 2008.07.26. 18:31:27

Hát jah, látszatra sok komment, de a kátharmada kb. csak flame és egy fan heves tiltakozása a tények ellen :)

Annnamária 2008.07.26. 18:34:25

Sziasztok visszajöttem picit!:)
Elképzelhető hogy lesz harmadik rész is,de abban eggyetértünk,hogy elég 2 is....

Annnamária 2008.07.26. 18:45:25

Kérdezhetek vmit?
Valaki esetleg tudja hogy hol lehet még kapni a gonosz falu címü filmet?
Már megrendelni se lehet sehol,de azért még reménykedem...
Szóval előre is köszi annak aki segít.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.07.26. 19:07:35

Erről van szó?
www.netpiac.hu/display/index.phtml?do=termek&termek_id=6639

Mert ha igen, akkor innen meg is tudod rendelni.

Annnamária 2008.07.26. 19:17:41

Ez az !!!!
Visszavonok mindent!
Imádlak vvega
köszi:)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.07.26. 19:35:08

4 milliós péntekkel kezdett, ami egy olyan 10-11 millás hétvégét jelent. Hát ez biz nem ér az első mozi nyomába. Még szerencse, hogy nem került sokba, csak 30ba

attttti 2008.07.27. 09:10:29

És azt is szerintem épp ha csak visszahozza :S

Emori-san 2008.07.27. 18:10:23

Egy kis véleménynyilvánítás:

Az esemény előtt vetített X-files 2 trailer annyira felhívta a figyelmem a témára, hogy hazaérve nekiestem a netnek, és letúrtam a legelső mozifilmet, de csak azt, a sorozathoz nem volt se erőm, se időm hozzákezdeni.
Kiskoromban néztem még, amikor vetítette az MTV, így csak annyi maradt meg az egészből, hogy Mulder+Szkáli+Gumiember.
A legelső mozi szerintem IGEN JÓ alkotás, ha a 10-es skálán értékelném, kb. 7 pontot érdemelne, és az tényleg nézhető úgy is, hogy nem vagy otthon a sorozatban.
Az első rész miatt már nagyon vártam az I want to believe-t, és ahogy kell, hatalmas csalódást okozott nekem.

1.
Ha a rendező a hácé X-files-fanoknak szánja a filmet, akkor ne mondja már azt senki a stábtagok közül, hogy "meg lehet nézni úgy is, hogy nem ismered a sorozatot", mert ez nem igaz. Meg mi ez a fals reklámduma az idegenekről? Ezzel akarnak plusz zsetont keresni?

2.
A movie egyik főszereplője Joe atya, a pedofil, látnok pap. Aki ezt a film után el tudja mondani röhögés nélkül, annak adok ajándékba egy rágót. Én nem tudtam.

3.
Tudom, hogy 30 millió nem túl sok pénz egy filmre, de ne mondják már, hogy csak ennyit tudtak kihozni az egész filmből, mert ez meglenne 10 mihályból is...

4.
A főcímzenét miért a leghülyébb jelenetben sütötték el? (akkor csendült fel a dallam, amikor Scully és Mulder George Bush fotóját bámulták az FBI főhadiszállásán...)

5.
Jó ez az illegális szervkereskedelmes téma, de talán nem ebben a filmben kellett volna tálalni. De ha már ez adja a mozgatórugót, akkor NE ÖT PERCIG MUTOGASSÁK MÁR A GONOSZOKAT ÉS A KÍSÉRLETEIKET A 100-AKÁRHÁNY PERCES FILMBEN, KÖNYÖRGÖM!

Nem is értem, hogy osztályozhatták ezt az imdb-n az emberek 7.3 pontra? Remélem, egy szép nap kiköt a bottom 100-as listán, a Kis Vuk környékén...

Nick 2008.07.28. 09:38:00

Sziasztok!

Én is rajongója voltam/vagyok az X-aktáknak... modjuk nekem első 6 évad után ért véget a sorozat :) Utánna kicsit elcsépelt az egész, és ez a film is csak egy újabb bőr lehúzás...

A film mondanivalója, hogy higgyél :) Erre a mai világban szükség is van, és ezt az emberek többsége már nem gyakorolja... nem csak Bibliai hit, hanem emberi hit...
Sőt... már a papoknak sem hisznek, az egyházat is csak a pénz motiválja egy emberi élet már semmit nem számít...
Mulderék kapcsolata elég érdekes... mondjuk én nem néztem a sorozat utolsó évadait igy nem tudom, hogy mikor volt gyerekük, aki meghalt.... de ez motiválta, hogy megmentsen olyan gyereket, akikről már mindenki lemondott és lehetetlen megmenteni... ez az ami az emberbekből kezd kihalni, hogy nagyon könnyen lemondnunk valamiről ami lehetlennek tűnik, pedig lehet nem is az, ha elégé akarjuk, hiszünk benne...

Ez az oroszos rosszfiú sablon tényleg elég unalmas, de a sorozat ilyen szálon is futott és ezt most elővették...

Engem az borzasztott el a legjobban, amikor a boncteremben,boncoltak egy éppen akkor meghalt nőt/férfit és röhögtek, meg midnenféle hülyeséget dumáltak azok akik szedték szét az embert... ---> életben is annyira leszarjuk egymást hogy az már fájdalmas....

A film egyértelmüen sok tanulságos dolgot hordoz magában... mondjuk nem egy Oscar díjas alkotás, de el lehet rajta gondolkodni, mint az összes X-aktákon...

A kerettörténet igen... kicsit gagyi... belevették, a papok pedofilságát... már lassan midnen pap pedofil... viszont itt is volt egy lényeges momentum amit a pap mondott....
Nem azért költöztek abba a buzi telepbe, mert ők szeretnek ott lenni, hanem mert utálják magukat azért mert olyanok amilyenek...
És ő végig igazat mond, pedig senki nem hisz neki, csak aki hinni akar... Mulder és Schuly (aki egyébként semmiben nem hisz, amiről azt hiszi hogy nem létezik) (nem igy irják mindegy:D)
A pap és a másik csóka között érdekes kapcsolat van, ami létezik egyébként élőben is... nekem is van egy személlyel ilyen kapcsolatom, hogy tudom épp mit csinál vagy érez... A párommal... Tök jó dolog:)

Nagyából ennyi... a bejezés elég keszekusza, dehát ezt már megszoktuk... :)
Lesz még folytatás :D


Üdv, Nick

Nick 2008.07.28. 10:08:51

Még egy érdekes dolog...
A film szembeállít két személyt...

A papot, aki pedofil volt és egy papot aki egy gyerekkórház élén dolgozik.

A pedofil pap az élelete árán ment meg egy másik életet... mert, a végén már tudja, hogy ha a másik fickó meghal akkor ő is meg fog halni. A másik pap, pedig a kórházában fekvő gyereket csak eldobja, mert túl sokba kerül a kezelése és inkább hagyja meghalni.

Meg elég érdekes és elgondolkoztató még:
"Példabeszédek 25.2
Istennek a dolgok elrejtése a dicsősége, a királyoké meg a fölfedésük."

Erre épül az egész történet... érdekes... nah lehet rajta gondolkodni srácok, lányok :)

sziasztok

Nick 2008.07.28. 10:23:21

Még annyi... szerintem sem kell ismerni a sorozatot ismerni, hogy ezta filmet megnézze akárki, viszont X-Aktás felfogása kell, hogy legyen :D
Jó... volt szó benne hogy Mulder huga... de 3mondatban el is volt mondva miért is fontos...
Aki nem látta a sorozatot, annak úgy nézhetett ki a töténet, hogy van egy nőci egy egyházi kórházban dolgozik, történik valami és felhívják, hogy keresse meg a régi haverját, aki már nem ügynökösködik... de régen az volt... kiderül hogy tök jóba vannak... még gyerekük is volt... még sexelnek is... de mindkettőjük mást akar... ezért külön vannak.
+ van egy story... néha egy egy kis ijjesztgetés, ez az...

A mondanivaló akkor is át kell hogy jöjjön... kell ilyen film is... egy kis pause-t nyom... lehet épp azért ilyen szar az alap story, hogy gondolkodjunk rajta, hogy mi benne a jó :P

Én szerintem biztos megnézem még... kedvet kaptam hozzá mégegyszer :D

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.07.28. 10:25:15

végre normális hozzászólás egy fantól, köszönjük Nick :)

Nick 2008.07.28. 10:39:25

:D nincs mit :P

egyébként itt:
"Az igazság odaát volt – de most eljött hozzánk, és mindenki számára nyilvánvalóvá válik. Azok, akikre Mulder (David Duchovny) és Scully (Gillian Anderson) olyan rég vadászott, akiknek a nyomait mindig felfedezte, de akikkel igazán sohasem nézhetett szembe, kilépnek a homályból. Először a kutatók csak különös rádiójeleket fognak. Hamarosan a teleszkópokon is feltűnnek. Nemsokára már szabad szemmel is láthatók. És az is kiderül, hogy az érkezők nem barátságosak.
A paranormális, metafizikus és földönkívüli ügyek elszánt szakértői azonban mégsem válnak feleslegessé. Sőt: talán az ő tapasztalatuk és bátorságuk lehet az, ami megfordítja az emberiség elkerülhetetlennek látszó pusztulását."

durván elrontott valaki valamit... valaki felrakta ezt a sületlenséget, és ezt nyomta ki mindenki... talán ez az első mozifilm promója volt :D arra inkákább ráillik, bár már rég láttam...
De ez is egy ilyen emberi dolog... van valamilyen oldalon valami amit google-n talál, azt tovább rakja a sajátjára... biztos valamelyik mozi véletlen ezt rakta ki.. nem hiszem, (pedig hinni akarok) hogy ez a hivatalos promó! Csak egy láncreakció eredménye :)

VVega · https://debugme.eu/ 2008.07.28. 11:48:51

Hello Nick. Köszi az értelmes hozzászólásokat a másik oldalról :)

Amúgy nem csak eza promó, hanem a trailer és a plakát is átverős :)

Potenciális Disznó 2008.07.28. 12:23:32

Na kérem. Tegnap este baráti társasággal megtekintettük az inkriminált filmet. Négyünk közül legalább kettő fan, egy alig ismeri a sorozatot.

Szóval: a film korántsem annyira rossz, mint a postban le vagyon írva, bár, átfutva a kommenteket ezt már előttem is leírták páran. A film egész jó lett. Bár inkább tvfilm kategória, olyan, mint egy dupla epizód. Szerintem érthető kívülálló számára is, bár én az összes részt láttam legalább 2x, és így talán nehezebb megítélni.

Ami kifejezetten nem tetszett, hogy Mulder és Scully néha olyan közhelyesen és felületesen beszéltek egymással igen komoly dolgokról (pl a nagy beszélgetés a kórházban), mintha nem is élnének együtt x éve, mint egy pár.


süti beállítások módosítása