Augusztus
A világ legjobb apukája (The World's Greatest Dad, 2009, Bobcat Goldthwait) 10/7
Re-Animator - Az Újraélesztő (Re-Animator, 1985, Stuart Gordon) 10/8.5
Az ördög nem alszik (1941, Bánky Viktor) 10/7
Július
Toy Story 3 (2010, Lee Unkrich) 10/9
Szex és New York (Sex and the City, 2008, Michael Patrick King) 10/2
Shrek a vége, fuss el véle (Shrek Forever After, 2010, Mike Mitchell) 10/2
Halálhajó (Event Horizon, 1997, Paul W.S. Anderson) 10/7
Tökéletlen idők (Dazed and Confused, 1993, Richard Linklater) 10/11
Holtpont (Point Break, 1991, Kathryn Bigelow) 10/8
Nanny McPhee - A varázsdada (Nanny McPhee, 2005, Kirk Jones) 10/3
Négy karácsony (Four Christmases, 2008, Seth Gordon) 10/4
Gyerekjáték (The Game Plan, 2007, Andy Fickman) 10/5
A szupercsapat (The A-Team, 2010, Joe Carnahan) 10/6
Eredet (Inception, 2010, Christopher Nolan) 10/8
Megkövült erdő (The Petrified Forest, 1936, Archie Mayo) 10/7 (csak Bogart miatt)
Holtak hajnala (Dawn of the Dead, 1978, George A. Romero) 10/7.5
Zendülés a Caine hadihajón (The Caine Mutiny, 1954, Edward Dmytryk) 10/7
A hónap legjobbja: Toy Story 3
A hónap szemete: Szex és New York
A hónap meglepetése: nem volt, a jóktól azt kaptam, amit vártam
A hónap csalódása: Shrek a vége, fuss el véle
A hónap filmélménye: Toy Story 3
Június
Ez itt Anglia (This is England, 2006, Shane Meadows) 10/7
A doboz (The Box, 2009, Richard Kelly) 10/6
Eleven hús (Carne trémula, 1997, Pedro Almodóvar) 10/8.5
A ragadozó (Predator, 1987, John McTiernan) 10/8
Wilbur öngyilkos akar lenni (Wilbur Wants to Kill Himself, 2002, Lone Scherfig) 10/6
Az országút fantomja (The Hitcher, 1986, Robert Harmon) 10/8
Két nővér (Janghwa, Hongryeon, 2003, Kim Ji-woon) 10/7.5
Hot Tub Time Machine (2010, Steve Pink) 10/7
Amerikai pite (American Pie, 1999, Paul Weitz és Chris Weitz) 10/8
Ragadozó 2. (Predator 2, 1990, Stephen Hopkins) 10/6
Emlékezz a titánokra! (Remember the Titans, 2000, Boaz Yakin) 10/8
A szív bajnokai (The Blind Side, 2009, John Lee Hancock) 10/5
A hónap legjobbja: Eleven hús
A hónap szemete: meglepő, de itt most nem osztok érmet
A hónap meglepetése: Az országút fantomja
A hónap csalódása: A szív bajnokai
A hónap filmélménye: Emlékezz a titánokra!
Május
Tőzsdecápák (Wall Street, 1987, Oliver Stone) 10/6
Gyilkos túra (Deliverance, 1972, John Boorman) 10/8
Bevetetlen ágyak (Unmade Beds, 2009, Alexis Dos Santos) 10/6.5
Párterápia (Date Night, 2010, Shawn Levy) 10/6
Vasember 2 (Iron Man 2, 2010, Jon Favreau) 10/7
Poltergeist - Kopogó szellem (Poltergeist, 1982, Tobe Hooper) 10/9
Az élőhalottak éjszakája (Night of the Living Dead, 1990, Tom Savini) 10/3
Psycho 2 (Psycho II, 1983, Richard Franklin) 10/3.5
Kick-Ass (2010, Matthew Vaugnn) 10/9
Gyilkos cápa vs. óriáspolip (Mega Shark vs. Giant Octopus, 2009, Jack Perez) 10/1
Gyilkos kobold 4. - Az űrben (Leprechaun 4: In Space, 1997, Brian Trenchard-Smith) 10/0
Valhalla Rising (2009, Nicholas Winding Refn) 10/8
The Losers (2010, Sylvain White) 15 perc után kikapcsoltam, tragikusan szar
Phenomena (1985, Dario Argento) 10/6.5
Solomon Kane (2009, Michael J. Bassett) 10/4
Youth in Revolt (2010, Miguel Arteta) 10/4.5
Sóhajok (Suspiria, 1977, Dario Argento) 10/8
Tenebre (1982, Dario Argento) 10/9
Opera (1987, Dario Argento) 10/8.5
Troll 2. (1990, Claudio Fragasso) 10/1
Unthinkable (2010, Gregor Jordan) 10/0
A hónap legjobbja: Tenebre
A hónap szemete: nagy csatában az Unthinkable MEG NE NÉZD!
A hónap meglepetése: Valhalla Rising
A hónap csalódása: The Losers
A hónap filmélménye: Kick-Ass
Április
Tizenhat szál gyertya (Sixteen Candles, 1984, John Hughes) 10/5
A gyűlölet (La Haine, 1995, Mathieu Kassovitz) 10/9
Viasztestek (House of Wax, 2005, Jaume Collet-Serra) 10/3
Sherlock Holmes (2010, Rachel Goldenberg) 10/6
Tapsvihar (Applaus, 2009, Martin Zandvliet) 10/7
Így neveld a sárkányodat (How to Train Your Dragon, 2010, Chris Sanders és Dean DeBlois) 10/7
A titánok harca (Clash of the Titans, 2010, Louis Leterrier) 10/6
Exférj újratöltve (The Bounty Hunter, 2010, Andy Tennant) 10/2
Kidobós: Sok flúg disznót győz (Dodgeball: A True Underdog Story, 2004, Rawson Marshall Thurber) 10/2.5
Tébolyultak (The Crazies, 2010, Breck Eisner) 10/4
A hónap legjobbja: A gyűlölet
A hónap szemete: nagy csatában az Exférj újratöltve
A hónap meglepetése: Sherlock Holmes
A hónap csalódása: Tizenhat szál gyertya
A hónap filmélménye: A gyűlölet
Március
Nindzsagyilkos (Ninja Assassin, 2009, James McTeigue) 10/3
[Rec] (2007, Jaume Balagueró és Paco Plaza) 10/7
[Rec] 2 (2009, Jaume Balagueró és Paco Plaza) 10/5
Idétlen időkig (Groundhog Day, 1993, Harold Ramis) 10/9
Viharsziget (Shutter Island, 2010, Martin Scorsese) 10/7
The Descent - A barlang (The Descent, 2005, Neill Marshall) 10/8.5
Éhség (Hunger, 2008, Steve McQueen III) 10/6.5
The Descent: Part 2 (2009, Jon Harris) 10/4
Grimm (The Brothers Grimm, 2005, Terry Gilliam) 10/5
From Paris with Love (2010, Pierre Morel) 10/6
Tökéletlen idők (Dazed and Confused, 1993, Richard Linklater) 10/9
The House of the Devil (2009, Ti West) 10/8
Mindenki megvan (Everybody's Fine, 2009, Kirk Jones) 10/6
Fülledtség (Bound, 1996, Andy és LARA Wachowski) 10/8.5
Visszajátszás (Tape, 2001, Richard Linklater) 10/7
Az ifjú farkasember (Teen Wolf, 1985, Rod Daniel) 10/1
Tréfa (2009, Gárdos Péter) 10/5
Defendor (2009, Peter Stebblings) 10/6
Green Zone (2009, Paul Greengrass) 10/7.5
Sekély sírhant (Shallow Grave, 1994, Danny Boyle) 10/8
A hónap legjobbja: Idétlen időkig
A hónap szemete: Az ifjú farkasember
A hónap meglepetése: The House of the Devil
A hónap csalódása: Az ifjú farkasember
A hónap filmélménye: Fülledtség
Február
Acéllövedék (Full Metal Jacket, 1987, Stanley Kubrick) 10/9
Planet Hulk (2010, Sam Liu) 10/4
Egymillió dolláros zsákmány (Kansas City Confidental, 1952, Phil Karlson) 10/7
Egek ura (Up in the Air, 2009, Jason Reitman) 10/9
A Paradine-ügy (The Paradine Cae, 1947, Alfred Hitchcock) 10/6.5
Testvérek (Brothers, 2009, Jim Sheridan) 10/6
Az igazság mindenkié (...And Justice For All, 1979, Norman Jewison) 10/8
Komfortos mennyország (The Lovely Bones, 2009, Peter Jackson) 10/2
Precious: Based on the Novel Push by Sapphire (2008, Lee Daniels) 10/6.5
Tetro (2009, Francis Ford Coppola) 10/7
Mocskos arcú angyalok (Angels with Dirty Faces, 1938, Michael Curtiz) 10/9
Daybreakers (2009, Michael és Peter Spierig) 10/4
A mélység titka (The Abyss, 1989, James Cameron) 10/8
Farkasember (The Wolfman, 2010, Joe Johnston) 10/5
Megszállottság / Fehér izzás (White Heat, 1949, Raoul Walsh) 10/8
Szalmakutyák (Straw Dogs, 1971, Sam Peckinpah) 10/9
Hajrá, Bliss! (Whip It, 2009, Drew Barrymore) 10/5
A fehér szalag (Das weisse Band - Eine deutsche Kindergesichte, 2009, Michael Haneke) 10/7
Tágra nyílt elme (From Beyond, 1986, Stuart Gordon) 10/4
Délutáni puskalövések (Ride The High Country, 1962, Sam Peckinpah) 10/7
Sherlock Holmes (2009, Guy Ritchie) 10/3.5
A sötétség határán (Edge of Darkness, 2010, Martin Campbell) 10/5
Légió (Legion, 2010, Scott Stewart) 10/7
Invictus - A legyőzhetetlen (Invictus, 2009, Clint Eastwood) 10/7
Black Dynamite (2009, Scott Sanders) 10/10
Hatosfogat (Stagecoach, 1939, John Ford) 10/8
Villámtolvaj - Percy Jackson és az olimposziak (Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief, 2010, Chris Columbus) 10/3
A hónap legjobbja: Black Dynamite
A hónap szemete: Komfortos Mennyország
A hónap meglepetése: Légió
A hónap csalódása: Sherlock Holmes
A hónap filmélménye: Black Dynamite
Január
Földtenger varázslója (Gedo senki, 2006, Miyazaki Goro) 10/5.5
Universal Soldier: Regeneration (2009, John Hyams) 10/3
Legénybúcsú (Bachelor Party, 1984, Neal Israel) 10/7
Avatar (2009, James Cameron) 10/7
Melquiades Estrada három temetése (The Three Burials of Melquiades Estrada, 2005, Tommy Lee Jones) 10/8
Vaskereszt (Cross of Iron, 1977, Sam Peckinpah) 10/8.5
A lé meg a Lola (Lola rennt, 1998, Tom Tykwer) 10/8
Tiszta napfény (Sunshine Cleaning, 2008, Christine Jeffs) 10/6
Antichrist (2009, Lars von Trier) 10/8.5
Angyalok és Démonok (Angels and Demons, 2009, Ron Howard) 10/5
Nosferatu (Nosferatu, eine Symphonie des Grauens, 1922, F.W. Murnau) 10/10
A vámpír árnyéka (Shadow of the Vampire, 2000, E. Elias Merhige) 10/7
Volver (2006, Pedro Almodóvar) 10/6.5
Torta (Layer Cake, 2004, Matthew Vaughn) 10/6.5
Az árva (Orphan, 2009, Jaume Collet-Serra) 10/4
Bérgyilkosok viadala (The Tournament, 2009, Scott Mann) 10/2.5
Mennyei teremtmények (Heavenly Creatures, 1994, Peter Jackson) 10/7.5
Fantastic Mr. Fox (2009, Wes Anderson) 10/7
Halálkeringő (2010, Köves Krisztián Károly) 10/2
The Road (2008, John Hillcoat) 10/7
Django (1966, Sergio Corbucci) 10/7.5
Ronda ügy (Very Bad Things, 1998, Peter Berg) 10/6
88 perc (88 minutes, 2007, Jon Avnet) 10/1
Space Jam - Zűr az űrben (Space Jam, 1996, Joe Pytka) 10/5
A hercegnő és a béka (The Princess and the Frog, 2009, Ron Clements és John Musker) 10/5
Mentőcsónak (Lifeboat, 1944, Alfred Hitchcock) 10/6.5
Gyanakvó szerelem (Suspicion, 1941, Alfred Hitchcock) 10/8.5
A Serious Man (2009, Joel és Ethan Coen) 10/8.5
Véresen egyszerű (Blood Simple, 1984, Joel és Ethan Cohen) 10/8
Butch Cassidy és a Sundance kölyök (Butch Cassidy and the Sundance Kid, 1969, George Roy Hill) 10/8
A hónap legjobbja: Nosferatu
A hónap szemete: 88 perc (nem az, hogy pár percét, minden pillanatát rühelltem)
A hónap meglepetése: Antikrisztus
A hónap csalódása: Az árva
A hónap filmélménye: Avatar